O&G 1000pkt.
O&G 1000pkt.
Szaman orków 2lvl 2xzwój rozproszenia
Duża Szef Orków lekka zbroja+tarcza+Najlepsza rembak Martoga+podobizna Morka
---------------------------------------------------
16xorcs+tarcze FCG
20xNG+3fanoli+sieci FCG
---------------------------------------------------
1xRydwan orków
7xHop-Gobliny
7xHop-Gobliny
---------------------------------------------------
2xRiver Troll
Total army cost:1000pkt.
Models in army:58(o ile rydwan liczy się jako jeden )
Największym problemem jest w tym wypadku głupota trolli dlatego opracowałem 2 opcję
Opcja nr 2:-znika jeden fanatyk i 7-mio osobowy oddział fastów
+Szaman orków na dziku jako niańka dla trolli i wepchnąć mu w łapsko róg Urgoka
w tym wypadku:
Total army cost:991pkt.
Models in army:51
tu boli brak 2-go oddziału fastow no ale coś kosztem czegoś
czekam na komentarze
Duża Szef Orków lekka zbroja+tarcza+Najlepsza rembak Martoga+podobizna Morka
---------------------------------------------------
16xorcs+tarcze FCG
20xNG+3fanoli+sieci FCG
---------------------------------------------------
1xRydwan orków
7xHop-Gobliny
7xHop-Gobliny
---------------------------------------------------
2xRiver Troll
Total army cost:1000pkt.
Models in army:58(o ile rydwan liczy się jako jeden )
Największym problemem jest w tym wypadku głupota trolli dlatego opracowałem 2 opcję
Opcja nr 2:-znika jeden fanatyk i 7-mio osobowy oddział fastów
+Szaman orków na dziku jako niańka dla trolli i wepchnąć mu w łapsko róg Urgoka
w tym wypadku:
Total army cost:991pkt.
Models in army:51
tu boli brak 2-go oddziału fastow no ale coś kosztem czegoś
czekam na komentarze
No tak: Kiedyś już ktoś o tym wspominał, ulepszenia trolli są do kitu, lepiej mieć 3 trolli zwykłych niż 2 ulepszonych. A w ogóle wystawianie w 2 jest niepraktycznie, lepiej 2 pojedyncze trolle, niż 2 osobowy oddział.
Tylko 16 orków? Bez sensu, ani to nie przywali ani CR nie ma. A rydwan nie ma załoganta, 5 pkt. a dodatkowy atak może się przydać.
Tylko 16 orków? Bez sensu, ani to nie przywali ani CR nie ma. A rydwan nie ma załoganta, 5 pkt. a dodatkowy atak może się przydać.
1 orkowy rydwan nic nie zrobi.wywal. albo rozdziel trole (bp ci daje 2 sloty R) i koniecznie zwykle zrob. za zaoszczedzone pkt daj jakiegos fascika bo nieladnie go nie miec ,da ci to duzo mozliwosci taktycznych. koniecznie 20 orkow albo wiecej, w 20 ng wywal fcg albo doluz goboli do 25 albo wiecej. jak hcesz grac 20 to siatki tez out, bo nic nie dadza , goboski beda tylko miotac fanolami. z czarnucha jesli nie jest generałem zrob bsb, straci tarcze ale da olbzymi bonus. z reszta i tak wszyscy trafiac go beda na 5. jesli uzywasz przedmiotow z bp to daj mu zbroje shino, collar zorga i sword of might. bedzie cacy. to tak z grubsza.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Strona listy sędziowskiej->tu znajdziesz BP
1.Horn of urgrok działa tylko od fazy magii to końca Twojej tury nie przyda się trolom.
2.Trole zwykłe na ulepszone szkoda pkt.
3.Orki w liczbie 20-25 najlepiej. Wtedy dają lepiej radę w walce i są "odporne na ostrzał"
4.Gobliny 25-29.
Pograj. To najlepsza rada jakiej można Ci teraz udzielić.
1.Horn of urgrok działa tylko od fazy magii to końca Twojej tury nie przyda się trolom.
2.Trole zwykłe na ulepszone szkoda pkt.
3.Orki w liczbie 20-25 najlepiej. Wtedy dają lepiej radę w walce i są "odporne na ostrzał"
4.Gobliny 25-29.
Pograj. To najlepsza rada jakiej można Ci teraz udzielić.
Ludzie pomagajcie początkującym, zamiast byc mądrzejszym od telewizora.Tandor92 pisze:Balancing Patch! Ludzie, czytajcie czasami to forum zanim będziecie się o wszytko wypytywać.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...
No pomagam, ale już 3 raz w krótkim przeciągu czasu ktoś o to samo pyta, zaraz będą pytania "hej, jestem nowy, ułużcie mi rozpę na 1,5k i powiedzcie jak się gra" co ja gadam, już takie rzeczy widziałemSzemkel pisze:Ludzie pomagajcie początkującym, zamiast byc mądrzejszym od telewizora.
Kilka uniwersalnych rad przy tworzeniu rozpisek dla OnG:
- NG albo gołe z 1-2 fanolami w liczbie 21-23 (schowane z tyłu, w zasadzie tylko do wyplucia fanatyków w harpie/fasty/itp), albo z siatkami, fcg (no, szefa można odpuścić jak brakuje punktów) i 2 fanatykami w liczbie 27-31 i najlepiej z BOBB na świni w środku
- orkasy w liczbie conajmniej 21 - inaczej łatwo je spanikować (Ld tylko 7) w dodatku spanikują wszystko dookoła
- maszyny, maszyny i jeszcze trochę maszyn, bo właśnie to u nas działa! 2chukki, katapulta i DD - od tego bym zaczął rozpę na 1k
- trolle tylko zwykłe w liczbie 1 lub 5+, w dodatku MUSZĄ być w pobliżu generała z min Ld 8
- rydwan orkowy też jest mocny, zwłaszcza na flance, gdy ma dojść od boku coś uwikłanego w starcie z Twoim klockiem, ewentualnie trzymać w szachu wrogą kawalerię, ale rydwany wymagają ogrania
- hoopki są spoko, ale herd puszczony w centrum wrogich jednostek potrafi nastraszyć (w końcu wybuchnie)
- mamy tanie fasty, które można dobrze wykorzystać
To by było tak w skrócie. OnG to nie demony czy lizaki, gra się tym trudno, ale zwycięstwa ciesza podwójnie
- NG albo gołe z 1-2 fanolami w liczbie 21-23 (schowane z tyłu, w zasadzie tylko do wyplucia fanatyków w harpie/fasty/itp), albo z siatkami, fcg (no, szefa można odpuścić jak brakuje punktów) i 2 fanatykami w liczbie 27-31 i najlepiej z BOBB na świni w środku
- orkasy w liczbie conajmniej 21 - inaczej łatwo je spanikować (Ld tylko 7) w dodatku spanikują wszystko dookoła
- maszyny, maszyny i jeszcze trochę maszyn, bo właśnie to u nas działa! 2chukki, katapulta i DD - od tego bym zaczął rozpę na 1k
- trolle tylko zwykłe w liczbie 1 lub 5+, w dodatku MUSZĄ być w pobliżu generała z min Ld 8
- rydwan orkowy też jest mocny, zwłaszcza na flance, gdy ma dojść od boku coś uwikłanego w starcie z Twoim klockiem, ewentualnie trzymać w szachu wrogą kawalerię, ale rydwany wymagają ogrania
- hoopki są spoko, ale herd puszczony w centrum wrogich jednostek potrafi nastraszyć (w końcu wybuchnie)
- mamy tanie fasty, które można dobrze wykorzystać
To by było tak w skrócie. OnG to nie demony czy lizaki, gra się tym trudno, ale zwycięstwa ciesza podwójnie
Ok.poprawiłem wcześniejszą wersję i teraz wygląda to tak:
--------------------------------------
1xorcs shaman 2lvl 2xzwój rozproszenia
1xorcs shaman 2xkamień mocy +dzik
1xduża szef orków +tarcza + lekka zbroja +najlepsza rembak Martoga + podobizna Morka
--------------------------------------
27xNG(FCG)+siatki+3fanoli
19xOrcs(FCG)+tarcze
--------------------------------------
6xHop-Gobliny
1xOrkowy rydwan
2xDzidomiot
--------------------------------------
Total army cost:1000pkt.
Models in army:61
--------------------------------------
1xorcs shaman 2lvl 2xzwój rozproszenia
1xorcs shaman 2xkamień mocy +dzik
1xduża szef orków +tarcza + lekka zbroja +najlepsza rembak Martoga + podobizna Morka
--------------------------------------
27xNG(FCG)+siatki+3fanoli
19xOrcs(FCG)+tarcze
--------------------------------------
6xHop-Gobliny
1xOrkowy rydwan
2xDzidomiot
--------------------------------------
Total army cost:1000pkt.
Models in army:61
Na tak małe punkty polecam więcej oddziałów a mniej bohaterów (dodać oddział goblinów i zwiększyć orki do 20). Bijący generał i magiczny pomagier to w zupełności wystarcza.
W tej edycji to co OiG mają najlepsze to maszyny, jak w powyższym poście 2xchukka i gleba łaa gleba to podstawa. Gorąco polecam gobliny na wilkach (z muzykiem) bardzo denerwują przeciwnika i jest to jedyna szybka jednostka w armii (hopki są nieprzewidywalne). Więc max 2 bohaterów, 3 klocki plus fast, maszynki i reszta według uznania (trolle:) ) - tym się można fajnie pobawić i pouczyć ale najważniejsze żebyś grał tym co tobie się podoba. Nie zmuszaj się do grania figurkami które są mocne tylko takimi którymi chcesz. No i powodzenia na polu bitwy.
W tej edycji to co OiG mają najlepsze to maszyny, jak w powyższym poście 2xchukka i gleba łaa gleba to podstawa. Gorąco polecam gobliny na wilkach (z muzykiem) bardzo denerwują przeciwnika i jest to jedyna szybka jednostka w armii (hopki są nieprzewidywalne). Więc max 2 bohaterów, 3 klocki plus fast, maszynki i reszta według uznania (trolle:) ) - tym się można fajnie pobawić i pouczyć ale najważniejsze żebyś grał tym co tobie się podoba. Nie zmuszaj się do grania figurkami które są mocne tylko takimi którymi chcesz. No i powodzenia na polu bitwy.