Ogry 2350 - nowy BP
Ogry 2350 - nowy BP
Rozpiskę zrobiłem bardziej na zasadzie ćwiczeń dla rozrywki.
Grałem kiedyś dużo nimi przez parę lat, w końcu zrezygnowałem.
BP wyszedł o rok za późno
Generalnie sądzę, że korzyść z darmowych imion jest niewielka i raczej zachęca do niebrania Tyranta, bo niższe LD nie jest aż tak potrzebne.
W praktyce są tylko 2 sensowne imiona: Kineater i Longstrider. Reszta jest co najmniej nędzna.
Bonus dla magii też jest bardzo ważny, więc aż wstyd nie skorzystać.
Fakt, że boosty nie działają na Rhinoxy, i to że zajmują one aż po 2 sloty, w żaden sposób nie zachęca do ich brania.
Dlatego skupiłem się na armii bardziej defensywnej.
Propozycja strzelecko-defensywna na 2350.Tak - są armaty DoW.
Cannon @ 85 Pts
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
Scraplauncha @ 165 Pts
Scraplauncha @ 165 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
9 Gnoblar Trappers @ 54 Pts
Bruiser @ 210 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Light Armour; Battle Standard
Wyrdstone Necklace [20]
Siege Breaker [30]
Longstrider
Slaughtermaster @ 300 Pts
Sword of Might [20]
Red Stone [30] - ward 5+ i MR(1)
Hellheart [50]
Kineater
Butcher @ 180 Pts
Bangstick [25]
Dispel Scroll [25]
Kineater / Wallcrusher
Butcher @ 155 Pts
Dispel Scroll [25]
Kineater / Wallcrusher
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2350
Generalnie nie jestem jakoś zabójczo pewien tych 2 Scraplaunchy, ale jako oddział do kontry zawsze się sprawdzały.
Mam czym się pozasłaniać (Gnoblary w szerokim rzędzie, w połączeniu z Kineaterem dadzą radę). Mam defens magiczny (Hellheart skutecznie zablokuje jedną turę dla wszystkich oprócz VC).
Jeżeli nie da się wstawiać Kineatera na Butcherów, to cóż.
I tak przyda się tylko na Gnoblary.
Jeżeli coś pokręciłem ze slotami, dajcie znać.
Grałem kiedyś dużo nimi przez parę lat, w końcu zrezygnowałem.
BP wyszedł o rok za późno
Generalnie sądzę, że korzyść z darmowych imion jest niewielka i raczej zachęca do niebrania Tyranta, bo niższe LD nie jest aż tak potrzebne.
W praktyce są tylko 2 sensowne imiona: Kineater i Longstrider. Reszta jest co najmniej nędzna.
Bonus dla magii też jest bardzo ważny, więc aż wstyd nie skorzystać.
Fakt, że boosty nie działają na Rhinoxy, i to że zajmują one aż po 2 sloty, w żaden sposób nie zachęca do ich brania.
Dlatego skupiłem się na armii bardziej defensywnej.
Propozycja strzelecko-defensywna na 2350.Tak - są armaty DoW.
Cannon @ 85 Pts
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
Scraplauncha @ 165 Pts
Scraplauncha @ 165 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
9 Gnoblar Trappers @ 54 Pts
Bruiser @ 210 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Light Armour; Battle Standard
Wyrdstone Necklace [20]
Siege Breaker [30]
Longstrider
Slaughtermaster @ 300 Pts
Sword of Might [20]
Red Stone [30] - ward 5+ i MR(1)
Hellheart [50]
Kineater
Butcher @ 180 Pts
Bangstick [25]
Dispel Scroll [25]
Kineater / Wallcrusher
Butcher @ 155 Pts
Dispel Scroll [25]
Kineater / Wallcrusher
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2350
Generalnie nie jestem jakoś zabójczo pewien tych 2 Scraplaunchy, ale jako oddział do kontry zawsze się sprawdzały.
Mam czym się pozasłaniać (Gnoblary w szerokim rzędzie, w połączeniu z Kineaterem dadzą radę). Mam defens magiczny (Hellheart skutecznie zablokuje jedną turę dla wszystkich oprócz VC).
Jeżeli nie da się wstawiać Kineatera na Butcherów, to cóż.
I tak przyda się tylko na Gnoblary.
Jeżeli coś pokręciłem ze slotami, dajcie znać.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, o 14:26 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Rozpa poprawiona.
Gdybym miał pewność niegrania przeciw DoW, można poszaleć z Rhinoxami.
Wtedy widzę to tak:
Slaughtermaster @ 300 Pts
Hellheart [50]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Kineater
Bruiser @ 210 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Light Armour; Battle Standard
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider
Bruiser @ 180 Pts
Ogre Club; Light Armour
Sword of Might [20]
Red Stone [30]
Longstrider
22 Gnoblars @ 44 Pts
22 Gnoblars @ 44 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
4 Maneater (light armour) @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
3 Rhinox Riders @ 483 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
2 Rhinox Riders @ 322 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Rhinox Riders @ 161 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2350
Gdybym miał pewność niegrania przeciw DoW, można poszaleć z Rhinoxami.
Wtedy widzę to tak:
Slaughtermaster @ 300 Pts
Hellheart [50]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Kineater
Bruiser @ 210 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Light Armour; Battle Standard
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider
Bruiser @ 180 Pts
Ogre Club; Light Armour
Sword of Might [20]
Red Stone [30]
Longstrider
22 Gnoblars @ 44 Pts
22 Gnoblars @ 44 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
4 Maneater (light armour) @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
3 Rhinox Riders @ 483 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
2 Rhinox Riders @ 322 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
1 Rhinox Riders @ 161 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Bull Rhinox @ [45] Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2350
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
rozpa ciekawa jednak bym wsadził jeszcze jednego butchera (za jednego rhinoxa) z kijkiem i skrollem (i kineaterem) bo wtedy masz 8 PD na turę + kijek oraz 5 DD i 3 skrolle + hellheart oraz dodatkowy "punkt" do przezutu panik czyli możesz iść szerszą linią
a zamiast gnoblarów wstawiłbym 3x traperów na maszynki (zawsze to coś może zrobić a przynajlniej jedna salwa na to pojdzie a to już coś bo to jedna salwa mniej na rhinoxy)
a zamiast gnoblarów wstawiłbym 3x traperów na maszynki (zawsze to coś może zrobić a przynajlniej jedna salwa na to pojdzie a to już coś bo to jedna salwa mniej na rhinoxy)
Wstyd się przyznać, ale przeoczyłem te Bulle.
Poprawione rozpiski poniżej:
Slaughtermaster @ 275 Pts
Sword of Might [20]
Red Stone [30]
Dispel Scroll [25]
Kineater
Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Bangstick [25]
Kineater/Wallcrusher
Butcher @ 155 Pts
Dispel Scroll [25]
Kineater/Wallcrusher
Bruiser @ 214 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Heavy Armour; Battle Standard
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider
3 Ogre Bulls @ 117 Pts
2ndWeapon
3 Ogre Bulls @ 117 Pts
2ndWeapon
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Scraplauncha @ 165 Pts
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2342
i druga - ofensywna
Slaughtermaster @ 300 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Hellheart [50]
Kineater
Bruiser @ 210 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Light Armour; Battle Standard
Sword of Might [20]
Cathayan Jet [30]
Longstrider
Bruiser @ 180 Pts
Ogre Club; Light Armour
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
20 Gnoblars @ 40 Pts
20 Gnoblars @ 40 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
1 Rhinox Riders @ 161 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Rhinox Riders @ 161 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
3 Bull Rhinox Riders @ 483 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2349
@ Symek
Zostawiłem sobie zwykłe Gnoblary, bo od czasu do czasu robią coś sensownego.
A trapperzy są tylko pozornie lepsi. W praktyce ich skauting jest mało skuteczny, bo dowolny terrorysta wygania ich z ukrycia w moment. Maszynek też żadnych nie klepią - bądźmy poważni. Nikt trapperów tam nie dopuści.
Co do magii - to kwestia sprawdzenia w rzeczywistości. Po mojemu się to ładnie symetrycznie układa, ale może 2,5 tury blokady magicznej to za mało.
Poprawione rozpiski poniżej:
Slaughtermaster @ 275 Pts
Sword of Might [20]
Red Stone [30]
Dispel Scroll [25]
Kineater
Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Bangstick [25]
Kineater/Wallcrusher
Butcher @ 155 Pts
Dispel Scroll [25]
Kineater/Wallcrusher
Bruiser @ 214 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Heavy Armour; Battle Standard
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider
3 Ogre Bulls @ 117 Pts
2ndWeapon
3 Ogre Bulls @ 117 Pts
2ndWeapon
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
Scraplauncha @ 165 Pts
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2342
i druga - ofensywna
Slaughtermaster @ 300 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Hellheart [50]
Kineater
Bruiser @ 210 Pts
Look-Out Gnoblar; Ogre Club; Light Armour; Battle Standard
Sword of Might [20]
Cathayan Jet [30]
Longstrider
Bruiser @ 180 Pts
Ogre Club; Light Armour
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
3 Ogre Bulls @ 105 Pts
20 Gnoblars @ 40 Pts
20 Gnoblars @ 40 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
2 Leadbelchers @ 110 Pts
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
1 Rhinox Riders @ 161 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
1 Rhinox Riders @ 161 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
3 Bull Rhinox Riders @ 483 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2349
@ Symek
Zostawiłem sobie zwykłe Gnoblary, bo od czasu do czasu robią coś sensownego.
A trapperzy są tylko pozornie lepsi. W praktyce ich skauting jest mało skuteczny, bo dowolny terrorysta wygania ich z ukrycia w moment. Maszynek też żadnych nie klepią - bądźmy poważni. Nikt trapperów tam nie dopuści.
Co do magii - to kwestia sprawdzenia w rzeczywistości. Po mojemu się to ładnie symetrycznie układa, ale może 2,5 tury blokady magicznej to za mało.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Jako, że mam prawie całą armię ogrów postanowiłem pobawić się trochę ich ab i:
- podoba mi się magia ogrza (ale żeby była sensowna trzeba mieć dwa klocki irongutów)
- dzięki darmowemu Kineaterowi bulle i ironguci dostają niezłego boosta
- zestaw herosów to dla mnie:
slaughtermaster, bsb i dwóch butcherów/ hunter i butcher
- w rarach zdecydowanie 4 pojedyńczych maneaterów (dwóch z dwurkami, dwóch z hand gunami) - gdzie czasami bsb może zawitać i przyjąć na klatę wszystko
- trzon armii w mojej wizji todwa klocki 4 irongutów war banner/ten drugi
2 x 3 bullsów
2 x 2 leadzów
... i opor gnoblarów
armia dosyć ciekawa, dzięki magii i prawie pewnym stubornem ogry są w stanie sporo wytrzymać
brakuje kontry na large targety i de robią z nas sieczkę ale taki widac marny los tej armi
- podoba mi się magia ogrza (ale żeby była sensowna trzeba mieć dwa klocki irongutów)
- dzięki darmowemu Kineaterowi bulle i ironguci dostają niezłego boosta
- zestaw herosów to dla mnie:
slaughtermaster, bsb i dwóch butcherów/ hunter i butcher
- w rarach zdecydowanie 4 pojedyńczych maneaterów (dwóch z dwurkami, dwóch z hand gunami) - gdzie czasami bsb może zawitać i przyjąć na klatę wszystko
- trzon armii w mojej wizji todwa klocki 4 irongutów war banner/ten drugi
2 x 3 bullsów
2 x 2 leadzów
... i opor gnoblarów
armia dosyć ciekawa, dzięki magii i prawie pewnym stubornem ogry są w stanie sporo wytrzymać
brakuje kontry na large targety i de robią z nas sieczkę ale taki widac marny los tej armi
To są 4 sloty Rare .... odpuść sobie dzałko mimo wszystko. 2x4 ludojadów są OKI ... widziałem w dziale Ogrów że dobrze jest dać jednegu GW żeby miał S7 - na rydwany w sam raz.JaceK pisze:
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
Cannon @ 85 Pts
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
I?Dibo pisze:To są 4 sloty Rare .... odpuść sobie dzałko mimo wszystko. 2x4 ludojadów są OKI ... widziałem w dziale Ogrów że dobrze jest dać jednegu GW żeby miał S7 - na rydwany w sam raz.JaceK pisze:
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
4 Maneater @ 344 Pts
Ogre Club; Brace of Handguns; Light Armour
Cannon @ 85 Pts
Nowy BP?
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Chodziło mi przedewszystkim o zapis
ale swoja drogą że tu przyznam sie do błędu bo myśłąłem że masz tylko +1 slot powyzej normy a nie +2 ... także zwracam honorOgre Kingdoms armies gain +1 Rare slot and +1 Special slot for each full 1000 points. Those extra
slots cannot be used for war machines or non-ogre Dogs of War units.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Laik pisze:A czy nie ma ograniczenia że Kineater jest tylko dla Tyranta?
O ile pamiętam (a lecę z głowy), ograniczenie polegało jedynie na koszcie. Tyrant jako jedyny mógł brać droższe niż 25 pkt.
A teraz tego ograniczenia nie ma - poprawcie mnie jeśli się mylę.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
ja tam w bullich (nawet z bonusami) za bardzo nie wierze;
wierze za to w ironskin tribe
@xet: czy wolnosc w braniu imiom oznacza tez ze mozna wziasc to imie co wymaga slavegiganta bez koniecznosci jego wystawiania?
wierze za to w ironskin tribe
@xet: czy wolnosc w braniu imiom oznacza tez ze mozna wziasc to imie co wymaga slavegiganta bez koniecznosci jego wystawiania?