WOCH 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

WOCH 2350

Post autor: Przemcio »

Po doświadczeniach z moich pierwszych 4 gier zmieniłem rozpiskę na cosik takiego... co myślicie??

Warriors of Chaos Army

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 445.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [15.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Infernal Puppet [35.0]
Word of Agony [40.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 230.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2
Armour of Morrslieb [35.0]
Spell Familiar [15.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]

1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Chaos Armour
Black Tongue [50.0]

17 Chaos Marauders of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail

5 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 230.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

5 Chaos Knights of Nurgle @ 230.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour

3 Dragon Ogres @ 231.0 Pts
Great Weapon; Light Armour

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

Casting Pool: 12

Dispel Pool: 7

Models in Army: 62


Total Army Cost: 2348.0
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Generalnie dobra rozpa lecz:
1.Nie widze do konca idei dyskow. Moje doswiadczenie pokazuje ze model ktory nie moze dolaczyc do oddzialu jest bardziej narazony niz mag na koniu siedzacy w maruderach. Przy odpowiednich trikach bardzo ciezko o jego strate.

2. Black toungue powinienes probowac wsadzic na duzego bo mały napewno sie społowi i tracisz 85pkt. Przy duzym jest duza szansa ze nie stracisz punktow.

3.Brakuje tego spell familiara na duzym. Szansa wzrasta o 16,5% a nie miec infernala sam wiesz co to znaczy. To word of agony jest tez dyskyjne bo moze cie prowokowac do wlatywania w combat(ew wystawiania sie na szarze)=ryzyko utraty maga.

4.Nie wiem jakie ty masz doswiadczenie ale mi np maruderzy na koniach zupelnie sie nie sprawdzaja. Klocki piechoty sa mniej mobilne ale wolniej gina i spelniaja wiecej funkcji.

5.Dragon ogry ciekawe chodz ja osobiscie wole charioty

6.Brakuje dział z DoW,ktore bylyby uzupelnieniem fajnej rozpy

To tyle. Generalnie wez poprawki na to że to rady zmierzające do wygięcia tej rozpy w maksymalnie powergamerski sposób.


pozdro
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

ad. 1 do tej pory w 4 grach jakie grałem dyskowcy się sprawdzili(dokładniej lord na dysku) ... zginoł co prawda 3(2razy przez moją głupotę) razy sporo szkód narobił.
ad. 2 Hmmmmm zastanowię się zaraz nad tym jak to dobrze rozkminić
ad. 3 Hmmm do tej pory na 4 gry zawsze trafiałem Geatway ale może jak coś pokombiuje z językiem to się uda (spoko Word jest jako zabezpieczenie bo czasami niestety nie da się uniknąć przeciwnika...)
ad. 4 mam małe ale na koniach mogą przynajmniej mnie zasłaniać bo niestety ci na piechotę są za wolni.
ad. 5 grałem do tej pory 1 oddziałem i jakoś tam się sprawdzał S7 robi swoje
ad. 6 działa DOW to HEREZJA :evil: :twisted: :evil: :twisted: w przyszłym miesiącu sprowadze sobie Hellcannona :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

1)na dużym dyskowcu wymień SoM na spell familliara i word of agony na krzyk i masz klasyczny, sprawdzony build na serferze :)
2)wywaliłbym drugiego dyskowca i zamiast niego dał BSBka klepaka
3)zamiast black tongue lepiej daj kolejne 2 scrolle/staff of sorcery [imo combo puppet+tongue działa dobrze tylko w teorii]
4)jeśli chcesz coś postrzelać, to imo lepiej działkiem DoW niż helką [zaoszczędzasz więcej punktów i większa szansa na trafienie]

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

1) A moge mieć jednym magiem i puppeta i spell familiara???
2) Do tej pory grałem Klepakiem Slanesha ale średnio się sprawdza:(
3) Hmmmmm nad tym poważnie się zastanowie bo do tej pory w 4 grach wysadziłem 4 magów
bez języczka:)
4) Hmmmmm nie podobają mi się działka DOW a helka cóż jest klimatyczna :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

albo spell familliar albo puppet
ja osobiście albo wystawiam serfera: BoS/Scroll,Puppet,GoT,ES,Krzyk albo BoS/Scroll, S Familliar, GoT, ES, wrzask i ewentualnie SoM. Oba buildy są imho fajne, ale mam szczęście do losowania Gatea, więc wolę pierwszy.
Puppet musi być zawsze więc wtedy daję go małemu magowi
[duży serfer, mały mag z puppetem i czymś tam, mały mag z 2x DS i BSB]

ODPOWIEDZ