Rozpa domowa przeciwko imperium na 1990pkt. Można brać czterech bohaterów.
Generał
Master on Manticore
Pendant of Khaeleth
HA,SDC,Shield
Lance
Death Hag
Cauldron of Blood
Battle Standard Bearer
Scorceress
2xDispel Scroll
10 Repeater Crossbowmen Shields
2x5 Dark Riders Musician
4x5 Harpies
6 Cold One Knights
Dread Knight
Ring of Hotek
8 Shades AHW
15 Har Ganeth Executioners
Draich-master
Standard Bearer
Banner of Murder
2x Reaper Bolt Thrower
Po przeczytaniu komentarzy zmieniłem nieco rozpiskę.
PS
Mój przeciwnik lubi wystawiać 20 huntsmenów, grałem z nim kilka razy i nigdy nie udało mi się ich zabić. Chętnie przyjmę porady dotyczące sposobu zniszczenia tego oddziału w kontekście taktyki i rozpiski.
Dark Elves 4fun-1990
Dark Elves 4fun-1990
Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, o 12:30 przez Barski17, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam swój świat, a w swoim świecie półki z figurkami za wysoko.
niestety magia Cie zje, tak samo jak grasz z imperium canony mogą stanowić znaczny problem dla manticory. Jednak jest to terrorysta i jeśli uda Ci się podlecieć wystarczająco blisko by zterroryzować przeciwnika to może się przydać. zmień kombinacje itemów na Masterze i daj 2 scrole czarodziejce i zdejmij z niej lvl nie poczaruje. ( nie możesz mieć 2 arkanów zresztą!) jak już dajesz coką hoteka to daj 6 bo nie masz look out sir!, i łatwo go ściągnąć. dark raidersą daj kusze i myśle że bedzie ok.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
-
- Oszukista
- Posty: 837
-blood armour na masterze - nie przyda się,
-hotek na coldach - nie masz look outa, więc pierwsze działo zdejmuje praktycznie całą ochronę magiczną,
-exekom przydałby się jakiś assasin,
-magia się nie przebije
- bez szczególnej zmieniania koncepcji rozpiski: czarodziejka i warriorzy - out, na ich miejsce: assasin/haga z bannerem ASF, dodatkowy cold one, kusze na DR, ew. jakaś 10 kuszników. Masterowi zamiast blood armoura - null talisman (można mieć obok zwykłego talizmanu) Jasne: wszystko co napisałem nie zmieści się w punktach - ale przedstawiam alternatywy, a nie gotowy przepis na rozpę A huntsmenów powinieneś bez problemu zdjąć nawet harpiami... a już shades powinni zrobić z nich poduszkę na igły/pociąć w combacie bez żadnych trudności. Ogólnie rozpa przyjemna, ale jeśli przeciwnik będzie miał ze 3 magów/warrior priestów to się 1 czarką, nawet ze sztylecikiem nie przebijesz - więc szkoda punktów - a i taka czarodziejka jest nielegalna - masz na niej 2 arcany - możesz 1.
No i zawsze możesz trochę zmienić rozpę, i walnąć 2 czarki, wtedy 1 ze sztyletem i perłą, 2 z tome of furion i kuszą, warriorów 25 z warbannerem, do tego assasin do tego oddziału, i ciśniesz magią aż miło...
-hotek na coldach - nie masz look outa, więc pierwsze działo zdejmuje praktycznie całą ochronę magiczną,
-exekom przydałby się jakiś assasin,
-magia się nie przebije
- bez szczególnej zmieniania koncepcji rozpiski: czarodziejka i warriorzy - out, na ich miejsce: assasin/haga z bannerem ASF, dodatkowy cold one, kusze na DR, ew. jakaś 10 kuszników. Masterowi zamiast blood armoura - null talisman (można mieć obok zwykłego talizmanu) Jasne: wszystko co napisałem nie zmieści się w punktach - ale przedstawiam alternatywy, a nie gotowy przepis na rozpę A huntsmenów powinieneś bez problemu zdjąć nawet harpiami... a już shades powinni zrobić z nich poduszkę na igły/pociąć w combacie bez żadnych trudności. Ogólnie rozpa przyjemna, ale jeśli przeciwnik będzie miał ze 3 magów/warrior priestów to się 1 czarką, nawet ze sztylecikiem nie przebijesz - więc szkoda punktów - a i taka czarodziejka jest nielegalna - masz na niej 2 arcany - możesz 1.
No i zawsze możesz trochę zmienić rozpę, i walnąć 2 czarki, wtedy 1 ze sztyletem i perłą, 2 z tome of furion i kuszą, warriorów 25 z warbannerem, do tego assasin do tego oddziału, i ciśniesz magią aż miło...
Harpie nie dają rady, ponieważ aby zniszczyć huntsmenów muszą atakować dwa ich oddziały. Jeden zejdzie ze stand&shoot, poza tym aby zaszarżować muszą widzieć cel co wystawia ich na ostrzał w turze poprzedzającej szarżę. Prawdopodobnie dopiero trzy zdołają wyrżnąć łuczników, co jednak znacznie zmniejsza użyteczność mojego "Śmietnika"
Shadesi natomiast w moich grach są zbyt daleko od łowców aby ich zaszarżować(tzn. mają inne cele np. zdejmowanie wrogich strzelców z flanki lub małych oddziałów z magami)
Dziękuje za wypowiedzi i proszę o więcej porad.
Zapewne się przydadzą, bo rozmawiacie z kompletnym żółtodziobem
Shadesi natomiast w moich grach są zbyt daleko od łowców aby ich zaszarżować(tzn. mają inne cele np. zdejmowanie wrogich strzelców z flanki lub małych oddziałów z magami)
Dziękuje za wypowiedzi i proszę o więcej porad.
Zapewne się przydadzą, bo rozmawiacie z kompletnym żółtodziobem
Mam swój świat, a w swoim świecie półki z figurkami za wysoko.
Jak napisałem w pierwszym poście, rozpiska jest na grę "pokojową" tzn. domową i umówiłem się z przeciwnikiem, że mamy 4 sloty hero.Kondi pisze:Jeśli tak to masz 4 sloty hero na mniej niż 2k więc jest błąd w rospie....
Mam swój świat, a w swoim świecie półki z figurkami za wysoko.
-
- Oszukista
- Posty: 837
Napisz nam jeszcze, co z grubsza wystawia przeciwnik - bo rozpiska jest miła, klimatyczna, i co prawda możemy wrzucić komenty pt. co za plewa, wrzuć BG, zdejmij mantysię, pozostaje pytanie: po co? Mantysia jest wbrew opinii połowy forum całkiem grywalna, i cholernie klimatyczna. Jak na mój gust - możesz zaryzykować, i zdjąć caddy - zamiast niej assasin i problem huntsmenów rozwiązuje się banalnie, albo pocisnąć magią. Ale do tego to raczej 2 czarki to minimum a wtedy wypada przeurocze zwierzątko z rozpy lore of darkness ma chillwind, który fajnie blokuje takich huntsmenów. Np. takie złożenie bohaterów:
haga kocioł (gienek)
haga bsb ASF/master na koniku/coldzie z Bsb i jakimś miłym bannerkiem
czarka lifetaker, furion
czarka cloak, scroll
assasin xhw, manbane, twilight, rune of khaine
też może być ciekawe - czarkami napieprzasz z pocisków, jeżeli przeciwnik zużyje PD to assasynem wylatujesz i wpadasz w cokolwiek co nie ma 1+ AS (huntsmeni, piechota, działa) i 1 uwaga: w danej turze s&s robisz tylko raz, więc jak chcesz lecieć w jakies paskudztwo ktore robi s&s to najpierw szarżuj harpiami
Na exekach cały czas brakuje mi ASF - są dość wolni, a jak przyjmą szarżę, to już raczej nie będzie komu oddawać... I oczywiście nie traktuj tego co piszę jako jakiejś prawdy objawionej - tu się wymienia poglądy, a ta rozpiska którą wrzuciłeś nie jest zła - ale można coś jeszcze dopieścić, nie wchodząc całkiem w standardowe rozpiski ctrl+c, ctrl+v
haga kocioł (gienek)
haga bsb ASF/master na koniku/coldzie z Bsb i jakimś miłym bannerkiem
czarka lifetaker, furion
czarka cloak, scroll
assasin xhw, manbane, twilight, rune of khaine
też może być ciekawe - czarkami napieprzasz z pocisków, jeżeli przeciwnik zużyje PD to assasynem wylatujesz i wpadasz w cokolwiek co nie ma 1+ AS (huntsmeni, piechota, działa) i 1 uwaga: w danej turze s&s robisz tylko raz, więc jak chcesz lecieć w jakies paskudztwo ktore robi s&s to najpierw szarżuj harpiami
Na exekach cały czas brakuje mi ASF - są dość wolni, a jak przyjmą szarżę, to już raczej nie będzie komu oddawać... I oczywiście nie traktuj tego co piszę jako jakiejś prawdy objawionej - tu się wymienia poglądy, a ta rozpiska którą wrzuciłeś nie jest zła - ale można coś jeszcze dopieścić, nie wchodząc całkiem w standardowe rozpiski ctrl+c, ctrl+v