1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
General; Magic Level 2
Spell Breaker [25]
Master of Sorcery [25]
1 Herald of Tzeentch @ 145 Pts
Magic Level 2; Lore of Tzeench
Power Vortex [30]
1 Herald of Khorne @ 215 Pts
Battle Standard
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
Juggernaut
1 Herald of Slaanesh @ 190 Pts
Magic Level 1
Siren Song [25]
Steed of slaanesh
14 Bloodletters of Khorne @ 174 Pts
Musician
10 Daemonettes of Slaanesh @ 120 Pts
13 Daemonettes of Slaanesh @ 156 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
5 Chaos Furies @ 60 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
5 Seekers of Slaanesh @ 132 Pts
Standard
6 Flamers of Tzeench @ 210 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 7
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2347
co myślicie ?
demony 2350
ja się zastanawiam po co Ci 5 corów?
ja bym jeden oddział horrorów do 3lvl podładował
miałbyś wtedy wymaksowaną magię i torpedę na smoki
ja bym jeden oddział horrorów do 3lvl podładował
miałbyś wtedy wymaksowaną magię i torpedę na smoki
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
uznałem że bede miał 2x10 horrorów bo przeciwnicy przeważnie rzucają się na klocek 30 a co z tym idzie?
1.nie mam gdzie go schować
2.dostane wiazd na bok od np. chaos knightów i jest po mnie
3.zaatakuje mnie jakiś słaby klocek tylko poto żebym nie ciepał pociskami przez jakąś turę np. zombie
więc postanowiłem nie grać aż tak na magi bo uważam że 10 kości do powera do wystarczająco dużo nieprawdaż ?
1.nie mam gdzie go schować
2.dostane wiazd na bok od np. chaos knightów i jest po mnie
3.zaatakuje mnie jakiś słaby klocek tylko poto żebym nie ciepał pociskami przez jakąś turę np. zombie
więc postanowiłem nie grać aż tak na magi bo uważam że 10 kości do powera do wystarczająco dużo nieprawdaż ?
no właśnie, jeśli padnie
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Zależy znowu, co lubimy i jak gramy. 2 małe klocki to więcej niezłych jedynek tęczy. Duży zaś to torpeda, która przy średnich rzutach posyła do piachu najgroźniejszych wrogów.
Oba złożenia są niezłe, aczkolwiek dużo horrorów w 1nym klocku wygląda kozacko.
Oba złożenia są niezłe, aczkolwiek dużo horrorów w 1nym klocku wygląda kozacko.
Rzeczywiście, oba pomysły są dobre, choć ja preferuję 2 x 10: więcej kostek dispela, dwa oddziały do których mogą wejśc heraldzi, średnio raz na turę mały pocisk wychodzi.
Z innych rzeczy, to warto dać drugiemu HoT lot, i zrobić z niego mobilnego generała. Daje Ld gdzie trzeba, przeskakuje między klockami, może uciec z jakiegoś niebezpiecznego rejonu.
Jedne demonetki to chyba zbytek luksusu, za te punkty warto dać drugin przynajmniej czempiona i muzyka - skoro już masz zamiar grać na syrence (i ew. zwiększyć liczebność - mnie na to zawsze brakuje punktów, a WE i DE odstrzeliwują ten oddział bardzo szybko). Seekerki niestety wymagają opieki cały czas, i generalnie szału nie robią, a już na pewno nie bez szmaty dopuszczającej tylko reakcję "hold" na szarzę.
Z innych rzeczy, to warto dać drugiemu HoT lot, i zrobić z niego mobilnego generała. Daje Ld gdzie trzeba, przeskakuje między klockami, może uciec z jakiegoś niebezpiecznego rejonu.
Jedne demonetki to chyba zbytek luksusu, za te punkty warto dać drugin przynajmniej czempiona i muzyka - skoro już masz zamiar grać na syrence (i ew. zwiększyć liczebność - mnie na to zawsze brakuje punktów, a WE i DE odstrzeliwują ten oddział bardzo szybko). Seekerki niestety wymagają opieki cały czas, i generalnie szału nie robią, a już na pewno nie bez szmaty dopuszczającej tylko reakcję "hold" na szarzę.