W imieniu moim jak i batlowej społeczności Łęczyńskiej chciałbym zaprosic wszystkich na turniej pod nazwą
Dziki Bóbr

Uploaded with ImageShack.us
A dokładniej:
Data: 19. Czerwiec 2010r
Miejsce: Łęczna, ZS nr 2 (Szkoła podstawowa nr.4) tam gdzie ostatnio ul. Jaśminowa 6
Format: 2 x 1400
Jeżeli jedziecie autobusem to jedźcie aż zobaczycie bobra na środku ronda. wtedy wysiadzcie.
Rozpiski wysyłać na mail kozacz_93@o2.pl w formacie html za przesłanie rozpy do końca dnia 16.06 + 3 punkty do klasyfikacji
za zgłoszenie do 10.06 +2 punkty. Proszę o wcześniejsze zgłaszanie się z racji że bardzo mi tym pomozecie

Sędzia: Ja grający
Sędzia malowania: pewnie Czop
Wejście: 10zł od osoby ( w przypadku grania samemu 2 armiami 15zł)
Ocena malowania:
0 pkt- armia niepomalowana, nieposklejana, syf
1 pkt- armia sklejona niepomalowana
2 pkt - armia pomalowana, ale 3 kolory
3 pkt - armia pomalowana
REGULAMIN:
-BP

-Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani imiennych czempionów itp.
- Iron Skin Tribe do Ogrow - dopuszczony
-Można wynająć jednostki Dogs of War które nie zajmują slotu bohatera
-Można wynająć Regiments of Renown które nie zajmują slotu bohatera
-Obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW, ale głównym wyznacznikiem są uściślenia wydane przez skład Listy Sędziowskiej z forum Border Prince. Uściślenia można przeczytać tutaj: http://strony.aster.pl/barbaros/
- Ban na działka i Mengili w armiach innych niż DoW
-Sędzia ma zawsze rację
-Sędzia ma prawo wlepiać punkty karne w sytuacjach, których uzna za stosowne
- Sędzia ma prawo wyrzucić z turnieju osobę, która będzie agresywna/pijana/ lub będzie skończonym idiotą (nie koniecznie musi szczać po kątach by uzyskać to miano

- Przedmioty Magiczne nie mogą sie powtarzać
- Max 5 machin
-ograniczenie kości będzie 14 kostek
-max 4 latacze
-wystawiamy po jednym oddziale z armii pierwszej i drugiej
-mozna laczyc armie z hatem
-nie ma panik od sojuszu
- armie ogółem daja w sumie 2DD i 2 PD
- czary na armie sojusznicze działają tylko i wyłącznie gdy są one do tego zmuszone( nie można dobrowolnie rzucic na nie czaru. np czar który obejmuje wszystkie jednostki w 12'' od maga bedzie dzialal na jednostki sojusznika)
Można grac jedna armia na 2800 ale:
- bez lorda
- max 5 hero
- max 5 special
Granie wielką armią jest dla klimaciarzy tylko. Wszystkie duże armie będę rozpatrywał osobiście czy nie są przegięte

-2 te same armie
nie można łączyć w pary Skavenow, Demonów, DE, VC i Lizardów
to tyle z moich widzimisie

Scenariusze:
Bitwa I
„Dziki Bóbr jest w śród nas”
Wokół drzew i rzek panuje wściekły dziki bóbr który obgryza wszystkie drzewa. Jeśli oddział lub model znajdzie się w 3’’ od lasu to na 5+ w każdej turze oddział otrzymuje k6 trafień o sile 4(nie działa na WE). Bóbr buduje także tamy na rzekach. Gracz przechodzący przez rzekę/jezioro może spróbowac przejść po tamie (bez minusów) ale na 6+ jego oddział wpada do wody tracąc połowę modeli z danego oddziału (zaokrąglając w górę, jeśli jest jeden model to ginie).
Bitwa II
Na środku stołu jest bóbr. Za jego złapanie i utrzymanie do końca bitwy otrzymuje się +300 pkt. Ale by go złapac trzeba go pokonac. Porusza się 5’’ w kierunku wyznaczona skaterką. Bóbr ma następujące statystyki WS 3 S 5 T 4 Woundów 2 Inicjatywy 6 Ataków 3 WSv 5+(2+ przeciwko strzałom) Jest unbrekable .
Bitwa III
„Klątwa Bobra”
Twój generał poprzez zasługi został wyniesiony na tron. Generał musi być od początku bitwy w oddziale i nie może z niego wyjśc. (Jeżeli generał jest latający lub z innego powodu nie może dołączyc do oddziału to gracz danego generała wybiera sobie generała zastępczego i przekazuje mu dowodzenie nad armią) Ten tron to krzesło które zostało zrobione z drewna wycinanych przez bobry. Robiły niestety one niespodzianki i te krzesła były dośc kruche. Z krzesła generał daje LD na 18 cali i ma +1 inicjatywy. Krzesło rozpada się jeśli oddział zostaje złamany w jakikolwiek sposób. Generał spadając z krzesła dostaje d3 drzazg o sile 5 (jak ci wejdzie złamane drewno np. w dupe to boli ).
W scenariuszu wybieramy jednego generała na armie
HARMONOGRAM:
do 9:00 - zapisy
9:00-11:45 - I Bitwa
11:45-14:30 - II Bitwa
14:30-17:15- III Bitwa
17:30 - ogłoszenie wyników
Na bitwe jest 2h45m. więc prosze sie streszczac bo nie mozemy byc na opóźnieniu. Spóźnienia z oddaniem wyników=karniaki
Progi punktowe
0-250
251-500
501-750
751-1000
1001-1250
1251-1500
1501-1750
1751-2000
2001-2250
2251-2650
2651+
Zgłoszenia: (wpisywane dopiero po dostaniu maila)
-Pogodyn
-Tocz + Crane
-Kondi + X.Maciek
- Dudi + Niepek
- Czopek + Grodzio
- kotson
- Kamil Szereda + Jarosław Prokop
- bojo + regis
- Rakso
- Górken