Dwie rozpy WoCh na 2250pkt bez infernala

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Dwie rozpy WoCh na 2250pkt bez infernala

Post autor: Chaos »

Siemka:) Oto pomysł na dwie rozpy bez gatewaya i z ograniczonym syfem.
Pierwsza:

Sorcerer of Nurgle Lv.1 171pkt
-Book of Secrets
-Dispel Scroll
-Chaos Steed

Sorcerer of Nurgle Lv.1 171pkt
-Power familiar
-Dispel Scroll
-Chaos Steed

Sorcerer of Nurgle Lv.1 156pkt
-Infernal Puppet
-Chaos Steed

Sorcerer of Nurgle Lv.1 146pkt
-Dispel Scroll
-Chaos Steed

16 Marauders of Slaanesh 126pkt
-Full Command Group
-Light Armour
-Shield

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail

5 Warhounds 30pkt

5 Warhounds 30pkt

5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt

5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt

5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt

5 Chaos Knights of Slaanesh 210pkt

Hellcannon 205pkt

Hellcannon 205pkt


Razem:2250pkt

Power Dice:8

Dispel Dice:12


Zamysł prosty... Wsadzić czterech nurglitów do klocka marud i nasuczać snajperkami:) Reszta standart...


Druga rozpa z kolei nastawiona jest tylko na siłę:


Lord of Tzeentch 298pkt
-Disc
-Flail
-Golden Eye of Tzeentch
-Enchanted Shield
-Favour of the Gods
-Biting Blade (na wszelki wypadek gdybym potrzebował magicznej broni)

Exalted Hero of Tzeentch 209pkt
-Disc
-Flail
-Shield
-Battle Standard
-Armour of Morrslieb

Sorcerer of Chaos Lv.1 135pkt
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll

Sorcerer of Chaos Lv.1 135pkt
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail

5 Marauder Horsemen of Slaanesh 85pkt
-Flail

6 Chaos Knights of Slaanesh 305pkt
-Musician
-Standard Bearer
-War Banner

6 Chaos Knights of Slaanesh 300pkt
-Musician
-Standard Bearer
-Raptorous Standard

6 Chaos Knights 305pkt
-Musician
-Standard Bearer
-Banner of Reagge;)

4 Dragon Ogres 308pkt
-Great Weapon


Razem:2250pkt

Power Dice:4

Dispel Dice:11


Nie dałem psów bo to syf straszny. Bez opcji fast i z 14 calami ruchu to to nie wiele zdziała. Zawsze pierwsze ginęły i zawsze te punkty były stracone:P Wiem, że lord jest kiepsko złożony, ale nie wiedziałem co mu dać za te punkty.


Proszę o opinie:)
They see me trollin' They hatin' ;)

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

zawsze musisz uzywac magicznej broni, wiec nie ma sensu kupowac flaila lordowi ktory ma biting blade.
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

to po pierwsze...
Po drugie psy to nie jest syf.... to najlepsza jednostka wochu... a co do umierania... własnie do tego służy osłania przed skinkami różnymi śmieciami, odgina szarże.... etc etc etc

Gdzie w drugiej rozpie będziesz trzymał listonoszy?
4 magów w słabym oddziale marud to kiepski pomysł... jeszcze wszycy w pierwszym szeregu bez mozliwości odmawiania challengom.... bohaterow mozna schować przed snajperką... wtedy potencjał magiczny tej rozpy nie istnieje..
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

W sumie to taki oddział marud to mi wszyscy polecali do trzymania magów... Co innego mógłbym z nimi zrobić? Jeśli chodzi o snajperki to masz rację z tymi bohaterami, ale właśnie dlatego dałem ich tak dużo żeby można ich było użyć do czegoś więcej;) Na przykład do monsterów; to całkiem nieźle je osłabia, zwłaszcza że przeciwnikowi szybko skończą się scrole. Albo to jest też dobre na cięższe odziały jazdy; biegnie taka szóstka czegoś tam i wystarczy że wklepię im ze dwie snajpy, to taki oddział już traci potencjał:)
A co do listonoszy to w jeszcze nie wiem... Chyba do lasu ich wstawię, a jak nie, to schowam za coś. Chociaż to chyba jednak faktycznie kiepawy pomysł...
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

I nad takim lasem przelecą oddziały terradonów i byli sobie magowie... Jak dla mnie to listonosze w klocku marud tylko i wyłącznie... Jeden fast na marudy piesze, na pozostałych muzycy obowiązkowi i rospa cacy... Starczy na osiemnastu zdaje się, z dwoma caddy będzie się ślicznie komponować...

Awatar użytkownika
Chaos
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: Chaos »

No fakt, to bardzo dobry pomysł. Chociaż nie wiem czy 18 marud to nie za dużo jak na trzymanie dwóch marnych caddych:P Myślałem nad obcięciem ich trochę, wyrzuceniu śmieci z lorda i daniem mu runesworda.
Za to doskonale by się to a druga rospa komponowała na 2350pkt. Faktycznie wyrzuciłbym jednych horsmenów i śmieci z generała i dał:
-runesword dla lorda
-3x5 piesków
-muzyków dla horsmenów
-i tylko 10 slaneszowych marud (ale dla caddych to chyba starczy)
Co wy na to? :D Aż się napaliłem na zagranie tym :D
They see me trollin' They hatin' ;)

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Mi tam w ogole jeden caddy do szcześcia wystarczy.... a marudy w cenie 4 za sztuke + 10 za slaanesha to imo baaardzo tania opcja do trzymania magów.... a warto ich pilnować bo z dwoma scrollami i koniem dla save... kosztuja juz całkiem sporo
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

ODPOWIEDZ