Wall of fire
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Wall of fire
Wall of fire
nasza tura rzucamy na oddział 10 spearmenów
tura oponeta z oddziału wychodzi mag
jak czar dział na oddział/maga
nasza tura rzucamy na oddział 10 spearmenów
tura oponeta z oddziału wychodzi mag
jak czar dział na oddział/maga
To ja się podłącze pod to pytanie:
Na 5 ghoulach, w lini, jest wall of fire. W tych ghoulach jest nekros.
Czy ten oddział dostanie hity, gdy:
a) nekros zdecyduje się zmienić położenie,
b) dożywione zostaną ghoule
pozdrawiam
Furion
Na 5 ghoulach, w lini, jest wall of fire. W tych ghoulach jest nekros.
Czy ten oddział dostanie hity, gdy:
a) nekros zdecyduje się zmienić położenie,
b) dożywione zostaną ghoule
pozdrawiam

Furion
Hehe dobra, podrążmy dalej.Żaba pisze:Ad 1 - dostają hity - bo oddział ruszył się w jakikolwiek sposób
Ad 2 - nie bo się nie ruszył![]()
pozdro,
Ż.
Ten sam oddział. Tylko, że zanim, jak i z boku, stoją inne oddziały. Dożywiamy -> trzeba przsunąć w sposób, który jak najmniej wpłynie na pole bitwy. I okazuje się, że jedynym ustawieniem taktycznie nieistotnym jest ruszenie tego właśnie oddziału. Dostaje hity czy nie?
Co do tego przykładu - nie jest z dupy, miałem taką właśnie sytuację

nie dowskrzeszasz nowych modeliFurion pisze:Żaba pisze: Ten sam oddział. Tylko, że zanim, jak i z boku, stoją inne oddziały. Dożywiamy -> trzeba przsunąć w sposób, który jak najmniej wpłynie na pole bitwy. I okazuje się, że jedynym ustawieniem taktycznie nieistotnym jest ruszenie tego właśnie oddziału. Dostaje hity czy nie?
Co do tego przykładu - nie jest z dupy, miałem taką właśnie sytuację
Gogol pisze:O i jeszcze skoro gdy nekros wyłazi z oddziału decyduje się na czym firewall zostaje ... to czy gdy decyduje się na nekro dostaje on d6 s4 jako że jest teraz single modelem?
Czyli najpierw dziala WoF a potem mag wychodzi? no i czy decyzja na kim zostaje WoF ma byc podjeta po wyjsciu (kiedy wiemy w jakim stanie jest mag/oddzial) czy wczesniej?Żaba pisze:właściciel Rip-a decyduje na kim zostaje czar. Opis działania na R&F i skirmiszerach znajdziesz w opisie. Inna sprawa że wychodzący mag + regon dostaje hita
pozdro,
Ż.
Jak się rusza oddziały żeby tunneling się zmieścił to uściślenia piszą, że oddział nie liczy się jako ruszony na potrzeby strzelania i.t.p. - mysle ze magia zawiera się w "tym podobnych".
Ten sam oddział. Tylko, że zanim, jak i z boku, stoją inne oddziały. Dożywiamy -> trzeba przsunąć w sposób, który jak najmniej wpłynie na pole bitwy. I okazuje się, że jedynym ustawieniem taktycznie nieistotnym jest ruszenie tego właśnie oddziału. Dostaje hity czy nie?
Queek.
ech
tunneling to inna bajka chyba
chodzi o to, że jeśli nie ma miejsca na wskrzeszenie dodatkowych modeli to nie można tego zrobić w ogóle więc rozpatrywanie w tej kwestii czy Wall of Fire zadziała czy nie jest bezzasadne, bo sama czynność mająca spowodować ruch nie powinna mieć miejsca.

chodzi o to, że jeśli nie ma miejsca na wskrzeszenie dodatkowych modeli to nie można tego zrobić w ogóle więc rozpatrywanie w tej kwestii czy Wall of Fire zadziała czy nie jest bezzasadne, bo sama czynność mająca spowodować ruch nie powinna mieć miejsca.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
I tu i tu jest wirtualny ruch modeli - przesuwanie ich ze względu na brak miejsce na inne modele na stole, chyba wielu więcej przykładów na coś takiego nie ma ;p
@down jak nie ma miejsca to się nie dowskrzesza? Oo-keeey O_o sorki ;p
@down jak nie ma miejsca to się nie dowskrzesza? Oo-keeey O_o sorki ;p
Ostatnio zmieniony 31 maja 2010, o 18:00 przez Kervyn, łącznie zmieniany 2 razy.
Queek.
ech jeszcze raz 
ze względu na brak miejsca nie przesuwasz żadnych oddziałów dorabiając VC, chybiony przykład
co do tunnelingu skoro tak jest uściślone to masz rację po Wall of Fire nie powinni oberwać skoro są traktowani jakby się nie ruszyli

ze względu na brak miejsca nie przesuwasz żadnych oddziałów dorabiając VC, chybiony przykład
co do tunnelingu skoro tak jest uściślone to masz rację po Wall of Fire nie powinni oberwać skoro są traktowani jakby się nie ruszyli
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
...
Co z moim pytaniem?
Co z moim pytaniem?
Powtarzam. Wall of fire nie zostaje (nie tworzy się tylko robi d6 s4) na skirmieszerach i single modelach o us 1. W takim razie co się dzieje waszym zdaniem jak gracz przeciwnika chce "zostawić" czar na magu?
Możliwości są imo 2 albo zostawić na magu nie może gdyż ten czar jako RiP nie działa na tego typu modele albo mag dostaje d6 (jednak ten d6 to dla mnie troche z doopy wymysł gdyż napisane jest że w przypadku skirmiszu i single modeli wall of fire nie jest tworzony tylko robi zamiast tego d6s4 - tu już firewall został utworzony wcześniej)
Możliwości są imo 2 albo zostawić na magu nie może gdyż ten czar jako RiP nie działa na tego typu modele albo mag dostaje d6 (jednak ten d6 to dla mnie troche z doopy wymysł gdyż napisane jest że w przypadku skirmiszu i single modeli wall of fire nie jest tworzony tylko robi zamiast tego d6s4 - tu już firewall został utworzony wcześniej)
Jak dla mnie to z własnej woli idziecie pod górkę. Mag deklaruje chęć wyjścia > cały oddział w tym mag dostaje strzała i mag sobie idzie gdzie chce... Gdzie tu problem ? Czyż nie jest to najprostsze wyjście z sytuacji ? Nikt z kim grałem nie protestował przeciwko takiej ocenie, nikt sędziego nie wołał...
A może w tym, że przy dołączaniu i odłączaniu się herosa oddział generalnie nie jest traktowany jak ruszony? Jak heros dołączy się lub odłączy od maszyny, to maszyna nie może strzelać? Czy heros nie może dołączyć się do oddziału, który nie może się ruszyć (bo na przykład oblał szarżę)? Czy jak bohater dołączy się do strzelców to nie mogą oni strzelić/mają - 1 do trafienia za ruch?Mag deklaruje chęć wyjścia > cały oddział w tym mag dostaje strzała i mag sobie idzie gdzie chce... Gdzie tu problem ?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.