Turniej 31 lipca 1999 pkt - Pożegnanie VII edycji - spec
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Turniej 31 lipca 1999 pkt - Pożegnanie VII edycji - spec
ankieta do formatu turnieju:
http://wargamer.pl/forum/viewtopic.php?t=9097
Ankieta trwała do 4 lipca.
Opcje:
1. Border Patrol w parach - 500pkt na osobę.
2. Border Patrol zwykły - 650pkt na osobę.
3. 1999pkt - zwykłe pitched battle.
4. 1999pkt - pitched battle bez magii.
5. 1999pkt - z dużą ilością terenów, nietypowo ułożonymi rzekami i ze scenariuszami.
http://wargamer.pl/forum/viewtopic.php?t=9097
Ankieta trwała do 4 lipca.
Opcje:
1. Border Patrol w parach - 500pkt na osobę.
2. Border Patrol zwykły - 650pkt na osobę.
3. 1999pkt - zwykłe pitched battle.
4. 1999pkt - pitched battle bez magii.
5. 1999pkt - z dużą ilością terenów, nietypowo ułożonymi rzekami i ze scenariuszami.
Ostatnio zmieniony 7 lip 2010, o 18:52 przez White Lion, łącznie zmieniany 1 raz.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Turniej "Warhammer Fantasy Battle"
Data: od 31 lipca (sobota)
Godzina: start o 9.45 koniec ok 15.00
Gdzie: Wargamer Kielce, ul.Planty 6/1
Armie: [ankieta]pkt.
Wpisowe: 10zł (stali klienci zniżka 5zł)
Nagrody: z wpisowego w artykułach Wargamera.
Zasady bitew:
- 3 bitwy (po 180min lub 6 tur).
- scenariusze: zwykłe Pitched Battle lub [ankieta].
- WE mają dodatkowy las.
- Special Characters tylko z podręczników armii (nie używamy charakterów ze strony GW lub z dodatków).
- Nie korzystamy z rozpisek hobbystycznych oraz SoC i Lustria (Ogry mogą wystawić Rinoxy).
- Można korzystać z jednostek Regiments of Renown i Dogs of War.
- Obowiązują Uściślenia Sędziowskie
http://strony.aster.pl/barbaros/
- Obowiązuje Balancing Patch
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=13241
- Obowiązuje lutowy Faq GW
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 2_Feb_2009
Zasady turnieju:
- Dobór graczy w pierwszej turze losowo, a później system szwajcarski.
- Teren: 2 wzgórza, 2 lasy, 1x ruiny, ustawiony przez graczy przed każdą grą ew. [ankieta].
- Gracze muszą posiadać WYRAŹNE rozpiski armii,
- Gracze powinni posiadać zasady swojej armii (w przypadku braku podręcznika każda sytuacja sporna rozstrzygana jest na niekorzyść takiego gracza).
- jeżeli ktoś ma jednostki korzystające z jakiś templatów lub kostek to proszę je przynieść.
Punktacja w turnieju:
- zniszczenie lub społowienie jednostki, (jednostki które uciekną za stół oraz uciekające w ostatniej rundzie traktuje się jak zniszczone, zacięte lub opuszczone przez obsługę maszyny też)
- za zabicie wrogiego generała 100pkt.
- za każdy zdobyty i utrzymany do końca sztandar 100pkt (BSB 100pkt).
- za każdą ćwiartkę stołu zajmowaną na koniec gry 50pkt.
- dodatkowo za pomalowaną armię 0-4 duże punkty i za dopracowanie podstawek 0-2 DP.
kontakt do mnie:
mail. terailithiril@o2.pl
gg. 6593531
p.s. tu, na forum wargamera oraz w sklepie Wargamer będą aktualne informacje o turnieju.
http://wargamer.pl/forum/viewtopic.php?p=165787#165787
Każdy kto poda mi swojego maila lub gg to dostanie też w takiej formie wszystkie aktualności.
zapraszam.
Data: od 31 lipca (sobota)
Godzina: start o 9.45 koniec ok 15.00
Gdzie: Wargamer Kielce, ul.Planty 6/1
Armie: [ankieta]pkt.
Wpisowe: 10zł (stali klienci zniżka 5zł)
Nagrody: z wpisowego w artykułach Wargamera.
Zasady bitew:
- 3 bitwy (po 180min lub 6 tur).
- scenariusze: zwykłe Pitched Battle lub [ankieta].
- WE mają dodatkowy las.
- Special Characters tylko z podręczników armii (nie używamy charakterów ze strony GW lub z dodatków).
- Nie korzystamy z rozpisek hobbystycznych oraz SoC i Lustria (Ogry mogą wystawić Rinoxy).
- Można korzystać z jednostek Regiments of Renown i Dogs of War.
- Obowiązują Uściślenia Sędziowskie
http://strony.aster.pl/barbaros/
- Obowiązuje Balancing Patch
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=13241
- Obowiązuje lutowy Faq GW
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 2_Feb_2009
Zasady turnieju:
- Dobór graczy w pierwszej turze losowo, a później system szwajcarski.
- Teren: 2 wzgórza, 2 lasy, 1x ruiny, ustawiony przez graczy przed każdą grą ew. [ankieta].
- Gracze muszą posiadać WYRAŹNE rozpiski armii,
- Gracze powinni posiadać zasady swojej armii (w przypadku braku podręcznika każda sytuacja sporna rozstrzygana jest na niekorzyść takiego gracza).
- jeżeli ktoś ma jednostki korzystające z jakiś templatów lub kostek to proszę je przynieść.
Punktacja w turnieju:
- zniszczenie lub społowienie jednostki, (jednostki które uciekną za stół oraz uciekające w ostatniej rundzie traktuje się jak zniszczone, zacięte lub opuszczone przez obsługę maszyny też)
- za zabicie wrogiego generała 100pkt.
- za każdy zdobyty i utrzymany do końca sztandar 100pkt (BSB 100pkt).
- za każdą ćwiartkę stołu zajmowaną na koniec gry 50pkt.
- dodatkowo za pomalowaną armię 0-4 duże punkty i za dopracowanie podstawek 0-2 DP.
kontakt do mnie:
mail. terailithiril@o2.pl
gg. 6593531
p.s. tu, na forum wargamera oraz w sklepie Wargamer będą aktualne informacje o turnieju.
http://wargamer.pl/forum/viewtopic.php?p=165787#165787
Każdy kto poda mi swojego maila lub gg to dostanie też w takiej formie wszystkie aktualności.
zapraszam.
Ostatnio zmieniony 9 cze 2010, o 13:41 przez White Lion, łącznie zmieniany 1 raz.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Wyniki:
1. Ukalez (High Elves) DP 56 (Bonus +2 za malowanie i podstawki)
2. WhiteLion (Vampire Counts) DP 51 (Bonus +5)
3. Warzywko (Warriors of Chaos) DP 38 (+1)
4. Sebastian (Bretonnia) DP 36 (+1)
5. Pingu (Dwarfs) DP 35 (+3)
6. Archon (Lizardmen) DP 31 (MP 3194) (+1)
7. Szmydt (Dwarfs) DP 31 (MP 1733) (+5)
8. Kuba (Ogre Kingdoms) DP 22 (+3)
9. Tyrion (Deamons of Chaos) DP 21 (+5, +2)
10. Andrzej (Warriors of Chaos) DP 9 (+2)
Przebieg Bitew:
Runda I:
1. Ukalez vs Andrzej 14:7
2. White Lion vs Pingu 18:2
3. Warzywko vs Sebastian 15:5
4. Tyrion vs Szmydt 14:6
5. Archon vs Kuba 11:9
Runda II:
1. Ukalez vs Tyrion 20:0
2. White Lion vs Warzywko 8:12
3. Sebastian vs Pingu 10:10
4. Archon vs Andrzej 19:1
5. Szmydt vs Kuba 10:10
Runda III:
1. Ukalez vs Archon 20:0
2. White Lion vs Kuba 20:0
3. Sebastian vs Tyrion 20:0
4. Szmydt vs Warzywko 10:10
5. Pingu vs Andrzej 20:0
Dzięki wszystkim za fajną grę
1. Ukalez (High Elves) DP 56 (Bonus +2 za malowanie i podstawki)
2. WhiteLion (Vampire Counts) DP 51 (Bonus +5)
3. Warzywko (Warriors of Chaos) DP 38 (+1)
4. Sebastian (Bretonnia) DP 36 (+1)
5. Pingu (Dwarfs) DP 35 (+3)
6. Archon (Lizardmen) DP 31 (MP 3194) (+1)
7. Szmydt (Dwarfs) DP 31 (MP 1733) (+5)
8. Kuba (Ogre Kingdoms) DP 22 (+3)
9. Tyrion (Deamons of Chaos) DP 21 (+5, +2)
10. Andrzej (Warriors of Chaos) DP 9 (+2)
Przebieg Bitew:
Runda I:
1. Ukalez vs Andrzej 14:7
2. White Lion vs Pingu 18:2
3. Warzywko vs Sebastian 15:5
4. Tyrion vs Szmydt 14:6
5. Archon vs Kuba 11:9
Runda II:
1. Ukalez vs Tyrion 20:0
2. White Lion vs Warzywko 8:12
3. Sebastian vs Pingu 10:10
4. Archon vs Andrzej 19:1
5. Szmydt vs Kuba 10:10
Runda III:
1. Ukalez vs Archon 20:0
2. White Lion vs Kuba 20:0
3. Sebastian vs Tyrion 20:0
4. Szmydt vs Warzywko 10:10
5. Pingu vs Andrzej 20:0
Dzięki wszystkim za fajną grę

Ostatnio zmieniony 2 sie 2010, o 08:43 przez White Lion, łącznie zmieniany 8 razy.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
co? tylko 8 miejsc?
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
niee
miejsc jest 14 ew. rozszerzymy do 16 w zależności od opcji która wygra
miejsc jest 14 ew. rozszerzymy do 16 w zależności od opcji która wygra

Ostatnio zmieniony 9 cze 2010, o 16:03 przez White Lion, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Też za ui tak jak Rakso 1999 lub bez magii . Z chęcią przyjechałbym wtedy jako członek Radomskiej Ekipy.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
wstyd się przyznać ale nie potrafię tu wstawić ankiety 

- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
po zastanowieniu jednak tego nie zrobię.
było by zamieszanie z głosowaniem na dwóch forach.
a niektórzy by zagłosowali dzięki temu podwójnie.
było by zamieszanie z głosowaniem na dwóch forach.
a niektórzy by zagłosowali dzięki temu podwójnie.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Rakso, Murmandamus - wpisywać was czy czekacie i sprawdzicie która opcja wygra?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
mi obojętne która opcja jesli chodzi o 1999 i nastawiam się bym przyjechał ale ta godzina na 15 koniec to mało i rozegracie tylko dwie bitwy więc na dwie bitwy nie będę przyjeżdżał, co do border patrolu to na takie maleństwo też nie będzie mi się chciało przyjechać. Tak więc poczekam co wyniknie z ankiety i co powiecie o tej granicznej godzinie.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm co wygra to się zobaczy.
ale zawsze gramy 3 bitwy po 90minut w tych godzinach.
10_15-11_45
11_55-13_25
13_35-15_05
zazwyczaj kończymy około 15_30 i mamy trochę luzu na ew. dodatkowy kwadrans przy ostatniej bitwie.
ale zawsze gramy 3 bitwy po 90minut w tych godzinach.
10_15-11_45
11_55-13_25
13_35-15_05
zazwyczaj kończymy około 15_30 i mamy trochę luzu na ew. dodatkowy kwadrans przy ostatniej bitwie.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
heh to też nie jest idealnie.
bo nie ma informacji przy ankiecie kto głosował.
więc w tym przypadku mógłbyś np. zagłosować, a następnie napisać że nie głosowałeś i oddać głos powtórnie
bo nie ma informacji przy ankiecie kto głosował.
więc w tym przypadku mógłbyś np. zagłosować, a następnie napisać że nie głosowałeś i oddać głos powtórnie

- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Witam
Wygrała opcja 1999 z dużą ilością terenów, zróżnicowanymi stołami i scenariuszami.
Tak więc zapraszam
p.s. scenariusze i ogólny opis stołów wkrótce się pojawi.
Wygrała opcja 1999 z dużą ilością terenów, zróżnicowanymi stołami i scenariuszami.
Tak więc zapraszam

p.s. scenariusze i ogólny opis stołów wkrótce się pojawi.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Scenariusz 1
Capture the Goblin
Opis:
W korytarzach pod wzgórzem gobliny ukryły skarb – złote bryły wyniesione przez nich z miasta Mordheim.
Na zbliżające się odgłosy bitwy Strażnicy skarbu chwycili po bryłce złota, zjedli magiczne grzybki szaleństwa i teraz starają się uciec ze skarbem.
Dla każdej z armii przyda się to złoto. Podobno w pobliskim mieście rozpoczęły się targi i można zakupić nowy sprzęt.
Teren:
Teren rozłożony przez organizatorów przed turniejem.
Jedno ze wzgórz mniej więcej na środku stołu wzgórze (ew góra impassable terrain) zostaje wybrana na ten cel.
WE mają dodatkowy las.
Zasady specjalne:
Na koniec pierwszej fazy compulsory movement ze środka stołu ruszają 3 fanatycy goblińscy.
Później ruszają się na koniec każdej fazy compulsory movement.
Ruszają się zgodnie ze zwykłymi zasadami fanatyków z podręcznika O&G.
Zabija się ich standardowo (mają statystyki zwykłych fanatyków i dodatkowo 5+ Warda dzięki magicznym grzybkom które zjedli).
Po tym jak się ich zabije zostawiają bryłę złota. Oddział który zatrzyma się na tej bryle (albo fanatyku) może ją zabrać.
Punkty i nagroda dodatkowa:
- Na koniec bitwy przy podliczaniu punktów każda bryłka liczy się jako dodatkowe 100pkt. Traci się je i przejmuje podczas bitwy jak zwykłe sztandary.
Każda bryłka może zostać wykorzystana do zakupienia dowolnego z poniższych usprawnień dla swoich oddziałów:
1. Łuki - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w krótkie łuki (16 cali zasięgu, siła 3). Jeżeli miał jakąś inną broń dystansową to musi z niej na czas tej bitwy zrezygnować - koszt 1 bryłka.
2. Pistolety - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w parę pistoletów (8 cali zasięgu, siła 4, zasady z podręcznika). Jeżeli miał jakąś inną broń dystansową to musi z niej na czas tej bitwy zrezygnować - koszt 1 bryłka.
3. Długie Noże - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w pary długich noży (dają zasadę dodatkowa broń ręczna oraz modyfikator +1 do Inicjatywy i zasadę Przebicie Zbroi) - koszt 1 bryłka.
4. Wyszkolenie bojowe – Wybrany oddział otrzymuje przed bitwą szybki kurs walki wręcz. Na czas bitwy otrzymuje modyfikator +1 do WW - koszt 1 bryłki.
5. Kurs strzelecki – Wybrany oddział otrzymuje przed bitwą szybki kurs strzelecki. Na czas bitwy otrzymuje modyfikator +1 do US - koszt 1 bryłki
6. Piwo Bugmana - Wybrany oddział otrzymuje przed bitwą beczkę Bugmans Ale. Dzięki temu w bitwie otrzymuje zasadę: Niewrażliwość na Strach, Terror i Panikę. - koszt 2 bryłki
7. Elfi przewodnik - Wybrany oddział otrzymuje na czas bitwy Elfiego Przewodnika. Dzięki temu może ignorować ograniczenia terenu przy poruszaniu się (z wyjątkiem rzeki oraz impassable terrain)- koszt 2 bryłki
8. Amulety Ochrony - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w Amulety Ochrony przed Magią. Otrzymuje Magic Resistance 1 (nie kumulujący się z innymi jego źródłami) - koszt 2 bryłki
9. Błogosławieństwo Ulthuanu - Wybrany oddział otrzymuje błogosławieństwo kapłana Wysokich Elfów. Na czas bitwy podlega zasadzie Always Strike First. Jeżeli miał już tą zasadę to otrzymuje w zamian +2 do inicjatywy - koszt 3 bryłki
10. Imperialne zbroje - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w Pełną Płytową Zbroję (armour 4+). Musi zrezygnować ze zbroi którą miał. Maksymalny save jaki może osiągnąć to 0+. Jeżeli po założeniu tej zbroi miałby lepszy to należy go traktować ze wszystkimi konsekwencjami jak 0+ - koszt 3 bryłki
11. Mikstura Khaina - Wybrany oddział wypija miksturę szału i na czas bitwy podlega zasadzie Szał (Frenzy) oraz Nienawiść (Hate). Jeżeli miał już zasadę Szał to staje się ona tak silna że nie straci jej nawet jak przegra walkę dodatkowo jeśli miał już Nienawiść to nienawiść działa przez wszystkie tury walki. Niestety mikstura ta jest bardzo niebezpieczna i na początku każdej tury tego gracza oddział otrzymuje k3 rany - no saves of any kind. - koszt 3 bryłki
Jeden oddział może otrzymać tylko jeden bonus.
Każdy bonus może być wybrany tylko 1x dla danej armii.
__________________________________________________________
Scenariusz 2
Zielona Mgła
Opis:
Nikt nie wie w jaki sposób powstała zielona mgła. Nie wiadomo kto stworzył te opary. Wiadomo jednak że od zawsze w tej dolinie pojawiają się opary zielonej mgły. Niejeden żołnierz zagubił się w zielonych oparach i ludzkie oko nie zobaczyło go więcej.
Teren: Teren ustawiony przez organizatorów przed turniejem. WE mają dodatkowy las.
Zasady:
Na początku każdej Tury należy sprawdzić zasięg na jaki da się widzieć przez mgłę. W tym celu każdy z graczy rzuca na początku swojej tury 4k6+2 - w ten sposób określy jest ten zasięg w calach.
Nie można strzelać, ani szarżować w coś, czego nie widać.
W przypadku szarży zasięg widzenia należy zmierzyć po deklaracjach. Jeśli cel znalazł się poza zasięgiem widzenia ale w zasięgu szarży, to jednostka szarżująca może wykonać zwykły ruch.
Nie można zgadywać zasięgów ponad zasięg widzenia - tj. jeśli widać w danej turze na 19" to jest to maksymalny zasięg jaki można zadeklarować na potrzeby strzelania z maszyn wojennych itp.
Czary które nie wymagają widzenia również ograniczone są do wylosowanego zasięgu.
Dodatkowo na końcu Tury gracz (ten którego to jest tura) wykonuje rzut kostką za każdy swój oddział (oprócz bohaterów oraz pojedynczych modeli o US większym niż 3).
Wynik 1 oznacza że jeden model z oddziału (przy maszynach tylko obsługa) zagubił się we mgle i jest stracony podczas tej bitwy. Nic przed tym nie chroni. W przypadku małych oddziałów (mniej niż 5 modeli) model zagubiony losuje się tak jak przy ranach strzeleckich.
Warunki zwycięstwa:
- za zabicie wrogiego generała - 100pkt.
- za sztandary - po 100pkt.
- za ćwiartki - po 50 pkt.
____________________________________________________________
Scenariusz 3
Rzeźnia/b]
Opis:
Walczące oddziały owładnęła żądza krwi. O wyniku bitwy nie zdecydują punkty taktyczne ale to które oddziały zostaną wycięte do nogi.
Zasady:
W tym scenariuszu punkty zwycięstwa liczone są tylko za oddziały całkowicie zniszczone oraz za te które uciekły poza planszę.
Nie są liczone dodatkowe punkty za:
- społowienie oddziałów i/lub postaci,
- sztandary,
- generałów,
- ćwiartki,
- inne zasady ew. do zapytania i uzgodnienia.
Punkty zwycięstwa za zniszczone oddziały (nie te co uciekły) liczone są podwójnie.
Jednostki mogą się zebrać nawet poniżej 25% swojego US.
Jeżeli gracz wygra przed końcem czasu lub 6 rundy przez to że na stole nie będzie żadnej jednostki wroga to otrzymuje w bonusie 200 punktów.
Capture the Goblin
Opis:
W korytarzach pod wzgórzem gobliny ukryły skarb – złote bryły wyniesione przez nich z miasta Mordheim.
Na zbliżające się odgłosy bitwy Strażnicy skarbu chwycili po bryłce złota, zjedli magiczne grzybki szaleństwa i teraz starają się uciec ze skarbem.
Dla każdej z armii przyda się to złoto. Podobno w pobliskim mieście rozpoczęły się targi i można zakupić nowy sprzęt.
Teren:
Teren rozłożony przez organizatorów przed turniejem.
Jedno ze wzgórz mniej więcej na środku stołu wzgórze (ew góra impassable terrain) zostaje wybrana na ten cel.
WE mają dodatkowy las.
Zasady specjalne:
Na koniec pierwszej fazy compulsory movement ze środka stołu ruszają 3 fanatycy goblińscy.
Później ruszają się na koniec każdej fazy compulsory movement.
Ruszają się zgodnie ze zwykłymi zasadami fanatyków z podręcznika O&G.
Zabija się ich standardowo (mają statystyki zwykłych fanatyków i dodatkowo 5+ Warda dzięki magicznym grzybkom które zjedli).
Po tym jak się ich zabije zostawiają bryłę złota. Oddział który zatrzyma się na tej bryle (albo fanatyku) może ją zabrać.
Punkty i nagroda dodatkowa:
- Na koniec bitwy przy podliczaniu punktów każda bryłka liczy się jako dodatkowe 100pkt. Traci się je i przejmuje podczas bitwy jak zwykłe sztandary.
Każda bryłka może zostać wykorzystana do zakupienia dowolnego z poniższych usprawnień dla swoich oddziałów:
1. Łuki - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w krótkie łuki (16 cali zasięgu, siła 3). Jeżeli miał jakąś inną broń dystansową to musi z niej na czas tej bitwy zrezygnować - koszt 1 bryłka.
2. Pistolety - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w parę pistoletów (8 cali zasięgu, siła 4, zasady z podręcznika). Jeżeli miał jakąś inną broń dystansową to musi z niej na czas tej bitwy zrezygnować - koszt 1 bryłka.
3. Długie Noże - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w pary długich noży (dają zasadę dodatkowa broń ręczna oraz modyfikator +1 do Inicjatywy i zasadę Przebicie Zbroi) - koszt 1 bryłka.
4. Wyszkolenie bojowe – Wybrany oddział otrzymuje przed bitwą szybki kurs walki wręcz. Na czas bitwy otrzymuje modyfikator +1 do WW - koszt 1 bryłki.
5. Kurs strzelecki – Wybrany oddział otrzymuje przed bitwą szybki kurs strzelecki. Na czas bitwy otrzymuje modyfikator +1 do US - koszt 1 bryłki
6. Piwo Bugmana - Wybrany oddział otrzymuje przed bitwą beczkę Bugmans Ale. Dzięki temu w bitwie otrzymuje zasadę: Niewrażliwość na Strach, Terror i Panikę. - koszt 2 bryłki
7. Elfi przewodnik - Wybrany oddział otrzymuje na czas bitwy Elfiego Przewodnika. Dzięki temu może ignorować ograniczenia terenu przy poruszaniu się (z wyjątkiem rzeki oraz impassable terrain)- koszt 2 bryłki
8. Amulety Ochrony - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w Amulety Ochrony przed Magią. Otrzymuje Magic Resistance 1 (nie kumulujący się z innymi jego źródłami) - koszt 2 bryłki
9. Błogosławieństwo Ulthuanu - Wybrany oddział otrzymuje błogosławieństwo kapłana Wysokich Elfów. Na czas bitwy podlega zasadzie Always Strike First. Jeżeli miał już tą zasadę to otrzymuje w zamian +2 do inicjatywy - koszt 3 bryłki
10. Imperialne zbroje - Wybrany oddział zostaje, na czas bitwy wyposażony w Pełną Płytową Zbroję (armour 4+). Musi zrezygnować ze zbroi którą miał. Maksymalny save jaki może osiągnąć to 0+. Jeżeli po założeniu tej zbroi miałby lepszy to należy go traktować ze wszystkimi konsekwencjami jak 0+ - koszt 3 bryłki
11. Mikstura Khaina - Wybrany oddział wypija miksturę szału i na czas bitwy podlega zasadzie Szał (Frenzy) oraz Nienawiść (Hate). Jeżeli miał już zasadę Szał to staje się ona tak silna że nie straci jej nawet jak przegra walkę dodatkowo jeśli miał już Nienawiść to nienawiść działa przez wszystkie tury walki. Niestety mikstura ta jest bardzo niebezpieczna i na początku każdej tury tego gracza oddział otrzymuje k3 rany - no saves of any kind. - koszt 3 bryłki
Jeden oddział może otrzymać tylko jeden bonus.
Każdy bonus może być wybrany tylko 1x dla danej armii.
__________________________________________________________
Scenariusz 2
Zielona Mgła
Opis:
Nikt nie wie w jaki sposób powstała zielona mgła. Nie wiadomo kto stworzył te opary. Wiadomo jednak że od zawsze w tej dolinie pojawiają się opary zielonej mgły. Niejeden żołnierz zagubił się w zielonych oparach i ludzkie oko nie zobaczyło go więcej.
Teren: Teren ustawiony przez organizatorów przed turniejem. WE mają dodatkowy las.
Zasady:
Na początku każdej Tury należy sprawdzić zasięg na jaki da się widzieć przez mgłę. W tym celu każdy z graczy rzuca na początku swojej tury 4k6+2 - w ten sposób określy jest ten zasięg w calach.
Nie można strzelać, ani szarżować w coś, czego nie widać.
W przypadku szarży zasięg widzenia należy zmierzyć po deklaracjach. Jeśli cel znalazł się poza zasięgiem widzenia ale w zasięgu szarży, to jednostka szarżująca może wykonać zwykły ruch.
Nie można zgadywać zasięgów ponad zasięg widzenia - tj. jeśli widać w danej turze na 19" to jest to maksymalny zasięg jaki można zadeklarować na potrzeby strzelania z maszyn wojennych itp.
Czary które nie wymagają widzenia również ograniczone są do wylosowanego zasięgu.
Dodatkowo na końcu Tury gracz (ten którego to jest tura) wykonuje rzut kostką za każdy swój oddział (oprócz bohaterów oraz pojedynczych modeli o US większym niż 3).
Wynik 1 oznacza że jeden model z oddziału (przy maszynach tylko obsługa) zagubił się we mgle i jest stracony podczas tej bitwy. Nic przed tym nie chroni. W przypadku małych oddziałów (mniej niż 5 modeli) model zagubiony losuje się tak jak przy ranach strzeleckich.
Warunki zwycięstwa:
- za zabicie wrogiego generała - 100pkt.
- za sztandary - po 100pkt.
- za ćwiartki - po 50 pkt.
____________________________________________________________
Scenariusz 3
Rzeźnia/b]
Opis:
Walczące oddziały owładnęła żądza krwi. O wyniku bitwy nie zdecydują punkty taktyczne ale to które oddziały zostaną wycięte do nogi.
Zasady:
W tym scenariuszu punkty zwycięstwa liczone są tylko za oddziały całkowicie zniszczone oraz za te które uciekły poza planszę.
Nie są liczone dodatkowe punkty za:
- społowienie oddziałów i/lub postaci,
- sztandary,
- generałów,
- ćwiartki,
- inne zasady ew. do zapytania i uzgodnienia.
Punkty zwycięstwa za zniszczone oddziały (nie te co uciekły) liczone są podwójnie.
Jednostki mogą się zebrać nawet poniżej 25% swojego US.
Jeżeli gracz wygra przed końcem czasu lub 6 rundy przez to że na stole nie będzie żadnej jednostki wroga to otrzymuje w bonusie 200 punktów.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Dodatkowo podczas turnieju rozstrzygnięty zostanie konkurs na najbardziej oryginalną i ciekawie przygotowaną rozpiskę.
Jako przykład przytoczę taki konkurs w Kielcach na który gracz Orków przyniósł rozpiskę napisaną na kawałku, świeżej, świńskiej skóry
Jako przykład przytoczę taki konkurs w Kielcach na który gracz Orków przyniósł rozpiskę napisaną na kawałku, świeżej, świńskiej skóry
