Zapraszamy na turniejek



STRONA TURNIEJU http://www.masterblaster2007.prv.pl
Ranga turnieju: MASTER
Turniej jubileuszowy z okazji 10 lat grania Szmajsona i 5 lat grania Busza w WFB.
Czas i miejsce: 19-20 Maj 2007. I LO ul.Puszkina Gorzów Wlkp. Polska
Uwaga! - Prosimy zapoznać się z informacjami ogólnymi!
Foramt turnieju: 2333p
Wymogi dopuszczenia do turnieju:
CAŁKOWICIE POMALOWANA ARMIA
Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziów - na stołach będą przyklejone mapki z rozstawieniem makiet. Kliknij tu by zobaczyć makiety i ich zasady.
UWAGA! Mogą pojawić się nowe makiety. Więc warto spradzić pdfa przed turniejem.
Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na rogaty-szczur@o2.pl do 17.05.2007r włącznie. Osoby które przyślą rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +4p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder). Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, Miasta oraz telefonu kontaktowe; gg; maila itd.
Wejściówka: 30zł lub 10 Euro - opłata przy zapisach.
Sędziowie:
Sędzia Głowny Techniczny - Piotr "Szmaja" Szmajewski
(GG:3148047; tel: +48600702751; piotr_szmajewski@o2.pl)
Sędzia Główny - Marek "Buszman" Buszkiewicz
(GG:4654136; tel: +48604446631; buszman@o2.pl)
Sędzia - Kamil "Krassus" Krasuski
(GG:5598695; tel: +48664487121; krassus0@poczta.onet.pl)
Sędzia - Michał "Shino" Rusinek
(GG:5598695; tel: +48607531523; shi@mfjm.net)
Sędzia - Krzysio "Szafeczka" Szafrański
(GG:1635707; tel: +48605837148; szafa@rpg.pl)
Zasady wystawienia: Limited z godnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) (w chwili obecnej obowiązują uściślenia z lutego 2007) - KLIKNIJ TU BU ZOBACZYĆ UŚCIŚLENIA
Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie
Ilość bitew: Gramy 5 bitew, każda 6 tur lub 3 godziny.
Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota
9:30 - 10:45 Zapisy
11:00 - 14:00 Bitwa pierwsza
14:30 - 17:30 Bitwa druga
18:00 - 21:00 Bitwa trzecia
Niedziela
8:30 - 11:30 Bitwa czwarta
12:00 - 15:00 Bitwa piąta
15:15 - 15:30 Zakończenie imprezy
Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty z oceny zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.
Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 5)
b) Podstawki. Stopniowane (od 0 do 5)
c) WYSIWYG - czyli zgodność armii z rozpiską. Stopniowane (0 do 5)
d) Konwersje stopniowane (od 0 do 5)
e) WOW - Stopniowane (od 0 do 3)
f) Rozpiska. Stopniowanie (od 0 do 2)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 100 z bitew + 25 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 4 za wysłanie w terminie rozpiski. (ŁĄCZNIE 144p)
Dodatkowe kategorie:
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzce wyznaczają gracze i sędziowie.
- Powergamer turnieju i klimaciarz turnieju - Kategorie nie wpływające na klasyfikację w turnieju. Zwycięzców wyznaczają gracze i sędziowie.
Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów Duże punkty
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
Scenariusze:
Bitwa Scenariusz
Pierwsza Standard Battle
Druga Dial My Number
Trzecia Since You've Been Gone
Czwarta The One
Piąta Standard Battle
Standard Battle
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Dial My Number
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Magiczna liczba 13


By wczuć się w scenariusz KLIKNIJ TU
Since You've Been Gone
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy może wybrać jeden ze swoich oddziałów - warty maksymalnie 100p (jeżeli gracz nie posiada takiego oddziału, ne korzysta z zasad dodatkowych tego scenariuszu). Oddział ten otrzymuje zasadę Minersów (Underground Advance) - czyli na początku swojej drugej tury gracz rzuca kostką, na 4+ oddział wychodzi z dowolnej krawędzi stołu (traktowany jako oddział który wybiegł po pościgu). Jeżeli rzut jest nie udany, w trzeciej turze wychodzą na 3+; w czwartej/piątej/szóstej na 2+. Jeżeli oddział nie wyjdzie na plansze do końca gry, przeciwnik otrzymuje "koszt jednostki"x10 punktów. Oddziałem "wychodzącym" nie mogą być machiny wojenne.
By wczuć się w scenariusz KLIKNIJ TU
The One
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy wybiera przed bitwą jednego czempiona oddziałowego. Czempion otrzymuje +1 do wszystich charakterystyk z wyjątkiem M (Max 10). Dodatkowo otrzymuje +2 do save (maksymalnie do 1+), oraz ward save na 5+ (jeżeli posiadał już jakiś ward save to polepsza się on o +1 (maksymalnie do 4+), dodatkowo jeżeli ward ten był negowany przez broń magiczną staje się normalnym wardem). Za zabicie takiego championa +50p. Czempion ten NIE jest Bohaterem. TK - jeżeli zostanie zabity, można wskrzesić ale normalnego championa bez bonusów.
By wczuć się w scenariusz KLIKNIJ TU
TEKST AKTUALIZOWANO 25.04.2007r
Wszelkie pytania proszę kierować do : rogaty-szczur@o2.pl
SPONSORZY TURNIEJU:

PATRONAT MEDIALNY: FORUM BORDER PRINCES
