MASTER BLASTER 2007 19-20 maja Gorzów Wlkp.

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

MASTER BLASTER 2007 19-20 maja Gorzów Wlkp.

Post autor: Szmajson »

Yo!

Zapraszamy na turniejek :D

Obrazek
Obrazek


STRONA TURNIEJU http://www.masterblaster2007.prv.pl

Ranga turnieju: MASTER
Turniej jubileuszowy z okazji 10 lat grania Szmajsona i 5 lat grania Busza w WFB.


Czas i miejsce: 19-20 Maj 2007. I LO ul.Puszkina Gorzów Wlkp. Polska
Uwaga! - Prosimy zapoznać się z informacjami ogólnymi!
Foramt turnieju: 2333p
Wymogi dopuszczenia do turnieju:
CAŁKOWICIE POMALOWANA ARMIA


Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziów - na stołach będą przyklejone mapki z rozstawieniem makiet. Kliknij tu by zobaczyć makiety i ich zasady.

UWAGA! Mogą pojawić się nowe makiety. Więc warto spradzić pdfa przed turniejem.


Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na rogaty-szczur@o2.pl do 17.05.2007r włącznie. Osoby które przyślą rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +4p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder). Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, Miasta oraz telefonu kontaktowe; gg; maila itd.


Wejściówka: 30zł lub 10 Euro - opłata przy zapisach.


Sędziowie:
Sędzia Głowny Techniczny - Piotr "Szmaja" Szmajewski
(GG:3148047; tel: +48600702751; piotr_szmajewski@o2.pl)
Sędzia Główny - Marek "Buszman" Buszkiewicz
(GG:4654136; tel: +48604446631; buszman@o2.pl)
Sędzia - Kamil "Krassus" Krasuski
(GG:5598695; tel: +48664487121; krassus0@poczta.onet.pl)
Sędzia - Michał "Shino" Rusinek
(GG:5598695; tel: +48607531523; shi@mfjm.net)
Sędzia - Krzysio "Szafeczka" Szafrański
(GG:1635707; tel: +48605837148; szafa@rpg.pl)



Zasady wystawienia: Limited z godnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) (w chwili obecnej obowiązują uściślenia z lutego 2007) - KLIKNIJ TU BU ZOBACZYĆ UŚCIŚLENIA


Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie


Ilość bitew: Gramy 5 bitew, każda 6 tur lub 3 godziny.

Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota
9:30 - 10:45 Zapisy
11:00 - 14:00 Bitwa pierwsza
14:30 - 17:30 Bitwa druga
18:00 - 21:00 Bitwa trzecia
Niedziela
8:30 - 11:30 Bitwa czwarta
12:00 - 15:00 Bitwa piąta
15:15 - 15:30 Zakończenie imprezy




Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty z oceny zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.

Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 5)
b) Podstawki. Stopniowane (od 0 do 5)
c) WYSIWYG - czyli zgodność armii z rozpiską. Stopniowane (0 do 5)
d) Konwersje stopniowane (od 0 do 5)
e) WOW - Stopniowane (od 0 do 3)
f) Rozpiska. Stopniowanie (od 0 do 2)


Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.


Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 100 z bitew + 25 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 4 za wysłanie w terminie rozpiski. (ŁĄCZNIE 144p)


Dodatkowe kategorie:
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzce wyznaczają gracze i sędziowie.
- Powergamer turnieju i klimaciarz turnieju - Kategorie nie wpływające na klasyfikację w turnieju. Zwycięzców wyznaczają gracze i sędziowie.


Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.

Różnica małych punktów Duże punkty
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0





Scenariusze:
Bitwa Scenariusz
Pierwsza Standard Battle
Druga Dial My Number
Trzecia Since You've Been Gone
Czwarta The One
Piąta Standard Battle


Standard Battle
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.


Dial My Number
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Magiczna liczba 13 :D Kiedy na 3+ kościach wypadnie 13 (nie licząc żadnych modyfikatorów) to znaczy że rzut jest auto udany (dotyczy tylko rzucania czarów oraz ucieczki/pogoni po walce) :D Kiedy czarujemy i wypadnie 13, czar traktowany jest jako IF, nawet kiedy wypadną też w tym rzucie 2+ jedynki (Np. 4 kości: 6,5,1,1 = IF). To samo tyczy się rozpraszania, wynik 13 oznacza automatyczne rozproszenia, nawet gdy na kościach wypadnie 2+ jedynki. Magiczna 13 pomaga też w ucieczkach i pogoniach od walki. Jeżeli oddział ucieka z walki i wyrzucił 13, wówczas przeciwnik maksymalnie może pogonić 12 (np. mimo że rzucił 3 kostkami 16). Jeżeli oddział goniący rzuci 13, to znaczy że oddział uciekający została zniszczony (mimo że rzucił 14 lub więcej) - przesuwany jest o 13 cali. Jeżeli obaj grace (uciekający i goniący) rzucą 13 wówczas ważniejsza jest "13" gracza, którego obecnie jest tura.
By wczuć się w scenariusz KLIKNIJ TU


Since You've Been Gone
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy może wybrać jeden ze swoich oddziałów - warty maksymalnie 100p (jeżeli gracz nie posiada takiego oddziału, ne korzysta z zasad dodatkowych tego scenariuszu). Oddział ten otrzymuje zasadę Minersów (Underground Advance) - czyli na początku swojej drugej tury gracz rzuca kostką, na 4+ oddział wychodzi z dowolnej krawędzi stołu (traktowany jako oddział który wybiegł po pościgu). Jeżeli rzut jest nie udany, w trzeciej turze wychodzą na 3+; w czwartej/piątej/szóstej na 2+. Jeżeli oddział nie wyjdzie na plansze do końca gry, przeciwnik otrzymuje "koszt jednostki"x10 punktów. Oddziałem "wychodzącym" nie mogą być machiny wojenne.
By wczuć się w scenariusz KLIKNIJ TU


The One
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Każdy z graczy wybiera przed bitwą jednego czempiona oddziałowego. Czempion otrzymuje +1 do wszystich charakterystyk z wyjątkiem M (Max 10). Dodatkowo otrzymuje +2 do save (maksymalnie do 1+), oraz ward save na 5+ (jeżeli posiadał już jakiś ward save to polepsza się on o +1 (maksymalnie do 4+), dodatkowo jeżeli ward ten był negowany przez broń magiczną staje się normalnym wardem). Za zabicie takiego championa +50p. Czempion ten NIE jest Bohaterem. TK - jeżeli zostanie zabity, można wskrzesić ale normalnego championa bez bonusów.
By wczuć się w scenariusz KLIKNIJ TU



TEKST AKTUALIZOWANO 25.04.2007r


Wszelkie pytania proszę kierować do : rogaty-szczur@o2.pl

SPONSORZY TURNIEJU:
Obrazek
Obrazek

PATRONAT MEDIALNY: FORUM BORDER PRINCES
Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 maja 2007, o 01:45 przez Szmajson, łącznie zmieniany 12 razy.
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Krassus
Masakrator
Posty: 2992
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: Krassus »

Moje pierwsze uwagi dotyczące tego wszystkiego:

Po pierwsze moje nazwisko jest źle napisane. ;) Powinno być Krasuski a jest Krassuski. Szmajson, znasz mnie tyle lat i ciągle mylisz moje nzwisko. :D

Po drugie zastanowiłbym się nad zasadą, że jednostki przebiegające przez szopy nie są niszczone tylko ją przeskakują. Ujednoliciłbym wszystkie zasady i zrobiłbym szopę normalnym, nieprzekraczalnym terenem, o który uciekające jednostki normalnie się zabijają...

I trzecia sprawa. Powiedz mi Szmajson, czy mam być normalnym sędzia w ciągłej dyspozycji i mam nie grać, czy mam sobie normalnie grać i jednocześnie być sędzią?
Mój mały blog:
Wargaming Zone
Obrazek

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

o to sie wstepnie pisze, to jeszcze poltora miesiaca wiec moze cos ulec zmianie ale u was sa zawsze najlepsze turnieje wiec z checia sie zjawie z moim nowym szalonym bretonskim pomyslem :)

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Krassus pisze:Moje pierwsze uwagi dotyczące tego wszystkiego:

Po pierwsze moje nazwisko jest źle napisane. ;) Powinno być Krasuski a jest Krassuski. Szmajson, znasz mnie tyle lat i ciągle mylisz moje nzwisko. :D

Po drugie zastanowiłbym się nad zasadą, że jednostki przebiegające przez szopy nie są niszczone tylko ją przeskakują. Ujednoliciłbym wszystkie zasady i zrobiłbym szopę normalnym, nieprzekraczalnym terenem, o który uciekające jednostki normalnie się zabijają...

I trzecia sprawa. Powiedz mi Szmajson, czy mam być normalnym sędzia w ciągłej dyspozycji i mam nie grać, czy mam sobie normalnie grać i jednocześnie być sędzią?
Ad1) Zmień nazwisko :P
Ad2) Wteyd to nie była by szopa tylko zwykły domek.. a musi być różnica :P
Ad3) Będziesz sędziował :D nie grasz :D ale figurki maluj! :D
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Gajowy pisze:o to sie wstepnie pisze, to jeszcze poltora miesiaca wiec moze cos ulec zmianie ale u was sa zawsze najlepsze turnieje wiec z checia sie zjawie z moim nowym szalonym bretonskim pomyslem :)
Już się boję co tym razem wystawisz :D Zawsze masz mega pomysły :D
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Szmajson pisze: Już się boję co tym razem wystawisz :D Zawsze masz mega pomysły :D
jeszcze zebym tym umial lepiej grac :twisted:

po przed ostatnim masterze u was moge stwierdzic jednoznacznie ze wielki demon nurgla jest mega plewa chociaz nikomu sie nie udalo mi go zabic, a raczej stosowalem natarcie zlych bogow na mojego przeciwnika.

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Czyli do domkow nie mozna wchodzic oddzialami? Czy tez mozna do szop?

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Mozna wchodzic i do tego i do tego. Co do Szop to jeszcze ustalimy zasady co do ilosci modeli; ile moze strzelac itd. Jezeli nic nie napiszemy.. tzn. że takie same jak zwyklego domku 1 poziomowego.
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Gajowy pisze:
Szmajson pisze: Już się boję co tym razem wystawisz :D Zawsze masz mega pomysły :D
jeszcze zebym tym umial lepiej grac :twisted:

po przed ostatnim masterze u was moge stwierdzic jednoznacznie ze wielki demon nurgla jest mega plewa chociaz nikomu sie nie udalo mi go zabic, a raczej stosowalem natarcie zlych bogow na mojego przeciwnika.
Postaraj sie o ładniej pomalowana armie (masz jeszcze kupe czasu) a napewno (tak sądze po Twoich turbo rozpach) tytuł klimaciarza będzie twój :D
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

super stronka, super doprawcowany regulamin :)

mam nadzieje ze wkoncu do was przyjade :) godzina rozpoczecia i zakonczenia tymbardziej zachecajaca w gestii transportu wlasnego 4ro kolowego ;), co prawda im blizej czerwca tym na pojebudach chujowiej... ale powalczymy z calych sil :]

p.s.
taka uwaga, w regulaminie ligi stoi ze musi byc jeden sedzia spoza osrodka na masterze, domyslam sie ze pewnie bedzie Szafa :) ale jak cos to tak pisze zeby potem nikt wam jazd nie robil o szczegoly


pzdr !!

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5108
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Yo!

Co do regulaminu ligi wszystko bedzie spelnione, wiec sprawa sedziów też. (Ja mam skryta nadzieje ze... powola mi zagrać na tym turnieju :D w koncu 10 lat czynnego grania mam :P i stary już jestem :P).
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Krassus
Masakrator
Posty: 2992
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: Krassus »

Szmajson pisze:Ad1) Zmień nazwisko :P
Nigdy w życiu!!! :D
Szmajson pisze:Ad2) Wteyd to nie była by szopa tylko zwykły domek.. a musi być różnica :P
Rozumiem.
Szmajson pisze:Ad3) Będziesz sędziował :D nie grasz :D ale figurki maluj! :D
No maluję, maluję. Spoko, mogę nie grać. Najwyżej pożyczę komuś armię.
Mój mały blog:
Wargaming Zone
Obrazek

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Nie no Szmaja, na grupę Krzyżowców możesz liczyć w 100%.
Heh pomyślę nad mega scenariuszami, może ci się spodobają, może je zmodyfikujesz. W każdym razie czuję że ten Master znowu będzie the best of heheheh.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Nie miałem co robić to sobie wymyśliłem: : : : :

Strength of Master Blaster
W dowolnej przez gracza wybranej szarży, raz na bitwę, jeden z jego oddziałów zostaje przepełniony ero siłą Master Blastera. Jest to ogromna siła która objawia się dwoma możliwościami:
-każdy z twoich modeli w czasie szarży zadaje impakt hit z siłą 4 i zasadą przebicia pancerza,
-albo zadasz tyle ciosów ile modeli jest w kontakcie z twoim modelem np. gdy atakujesz pegazem na oddział goblińskiej piechoty będą to 4 uderzenia również z siłą 4 i zasadą przebicia pancerza.

Power of Master Blaster
Jeden twój oddział raz w grze zostaje ogarnięty niesamowitą ero mocą wielkiego M. B.:
-strzelcy mogą strzelić drugi raz w fazie strzelania ( nawet jeśli maszerowali, nie ma minusu za ruch). Zasada nie dotyczy maszyn wojennych i rydwanów.
-Lub jeden z twoich magów może rzucić czar bez użycia do tego kostek (z jego mocą startową).

Master Blaster Avatar
Każdy z graczy otrzymuje dodatkowego herosa – niepokonanego niszczyciela lam i plewów, mistrza walki i magii – Master Blastera.
Staty: ruch 4,4,4,4,4,4,4,1,10. 4+,4+ward.
Zasady: samotnik, nieugięty, dość duży (nie ma modyfikatora -1 do strzelania), wyładowania elektryczne (24 cale, magiczny pocisk, k3+1 s3 -1 do pancerza).
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2007, o 20:10 przez BOGINS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

Na bank wpadam! ;) Kruszynki ;) mrauuu xD

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Bialystok tym razem trfai bez przygód :P

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

BOGINS pisze: Strenght of Master Blaster
STRENGTH, wybacz musiałem... :roll:
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
szafa
Niszczyciel Ligi
Posty: 383
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: szafa »

Gadanie...

Nie ma Bialego bez przygod :)

Szafa tez bedzie, urlop juz zaklepany.
"Ktokolwiek ośmieli się podnieść rękę na Stowarzyszenie Bazyliszek,
niech ma świadomość, że Stowarzyszenie mu tę rękę odrąbie..."

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

kurka_z_podworka pisze:
BOGINS pisze: Strenght of Master Blaster
STRENGTH, wybacz musiałem... :roll:
No luz każdemu się może błąd prztrafić :P NAWET MI ^_-
P.s. co sądzicie o takich scenariuszasch? Zbyt przesadzone? Za mocno ingerują w rozgrywkę, a moze za mało?
Chciałem by było coś do walki, do strzelania no i ogólnie, tak by każda armia coś mogła wykorzystać :D

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Jak dla mnie trochę za mocne zmiany, ale ze mnie taki gracz jak anglista , więc nie ma się czym przejmować :P
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

ODPOWIEDZ