14-15
Szkoła podstawowa im. gen. Thomme, ul. Nasielska 3
05-180 Pomiechówek
Nagrody:
Mega medale z fajną grawerką oraz dyplomy
Dojazd:
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/getFile/5042 - rozkład pociągów z dworca gdańskiego
Od stacji pkp w Pomiechówku do szkoły jest około 150 metrów.
Najłatwiej jak się zapytacie kogoś.
Tak wygląda szkoła z zewnątrz:
http://photos.nasza-klasa.pl/4395096/5/ ... 15a66.jpeg

Format turnieju:
Organizujemy dwa turnieje
'Pierwszy 14 sierpnia:
5x2350p (7edycja)
- Balancing Patch wersja 1.61 (http://strony.aster.pl/barbaros/bp_1x6.pdf)
- Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf).
Drugi 15 sierpnia:
3x2350 (7ed)
- Max 2 armie z top 5 (vc, lizzie, Doch, De, Skaven)
- Balancing Patch wersja 1.61 (http://strony.aster.pl/barbaros/bp_1x6.pdf)
- Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (http://strony.aster.pl/barbaros/uscpl.pdf).
Wjazd:
75 zł od drużyny za turniej w sobotę - opłata przy zapisach. Całość wpłacana przez kapitana drużyny.
w przypadku uczestnictwa na turnieju w sobotę wjazd w niedziele jest za darmo - w innym przypadku 15 zł od uczestnika.
Wymóg na turnieju:
Proksy w granicach dobrego smaku.
Owe granice ustalem ja - jako że jestem super mega.
Zgłoszenia
kapitan drużyny powinien wysłać zgłoszenie na adres turniejwpomiechowku@o2.pl wraz z telefonem kontaktowym do 13 sierpnia. Za nie przesłanie pełnego zgłoszenia 8 pkt karnych
Zgłoszenie powinno zawierać:
a) Nazwę drużyny
b) Imiona, Nazwiska i ID graczy oraz przyporządkowane do nich armie (kapitan jako nr.1).
c) 5 rozpisek w formacie *.txt lub *.html
Limit miejsc:
Myślę że koło 16 drużyny pierwszego dnia.
28 drugiego
Obostrzenia dot. składu drużyn:
W drużynie nie można powtarzać armii. W jednej drużynie mogą być tylko 3 armie z następujących: VC, DoCh, DE, Skav, Liz.
Tajne rozpiski:
Obowiązek przygotowania rozpisek tajnych maja wszyscy. Jeżeli obaj kapitanowie zgłoszą chęć grania na tajne rozpiski drużyny grają wtedy na tajne. Domyślnie gry odbywają się przy jawnych rozpiskach.
Scenariusze:
5x PB
Rozstawienie graczy:
W każdej bitwie drużyny same dobierają się w pary grające wg następujących zasad: Kapitanowie drużyn prezentują skład swojego zespołu oraz następuje wymiana rozpisek (jawnych lub tajnych - patrz dwa punkty wyżej). Losujemy drużynę, która decyduje kto pierwszy wystawia zawodnika (drużyna A). Drużyna B wybiera mu przeciwnika, ale gracz z drużyny A wybiera stół na którym grają. Drużyna B wystawia ochotnika, drużyna A wybiera mu przeciwnika, ochotnik z drużyny B wybiera stół. I tak do końca. Na stole obowiązuje jeden rzut przed grą, gracz który wygrał ten rzut, ma prawo wybrać stronę stołu, lub pierwsza turę gry, ale wystawia swój oddział jako pierwszy.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 punkty z bitew otrzymuje 65 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 punktów otrzymuje 35 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
Mapki:
http://www.horned-rat-studio.com/00stro ... 10.cdr.pdf
Progi:
Różnica małych punktów Duże punkty
0-199 10-10
200-399 11-9
400-599 12-8
600-799 13-7
800-999 14-6
1000-1199 15-5
1200-1399 16-4
1400-1599 17-3
1600-1799 18-2
1800-1999 19-1
2000+ 20-0
Rozkład jazdy:
sobota:
09.00 - 10.00 - rejestracja
10.00 - 13.30 - runda I
13:30 - 17.00 - runda II
17:00 - 20:30 - runda III
niedziela:
09.30 - 12:30 - runda I
12.30 - 15.30 - runda II
15.30 - 18:30 - runda III