dwarfy na VIII by Bartys
dwarfy na VIII by Bartys
Ja na razie tak to widzę...
Dwarf Lord @ 281 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Kragg the Grim (magiczny gw)
Rune of Snorri Spangelheim (+1 to hit)
Rune of Resistance(reroll sava)
Rune of Stone(as 1+ łącznie)
Master Rune of Challenge(obv)
Rune of the Furnace(dragon armour)
Runelord @ 318 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
kowadło jest z biedronki żeby się w slocie zmiescić
Thane @ 140 Pts
Battle Standard
Master Rune of Gromril (as 1+)
Rune of Resistance
Runesmith @ 147 Pts
Shield
Rune of Spellbreaking (x3)
pewnie errata zmieni coś w tej kwestii ale wtedy będzie jeden zwykły i jedna zjadarka
Dragon Slayer @ 50 Pts
dużo tanio tesco
19+1 Miners @ 270 Pts
Standard; Musician
Prospector @ [35] Pts
Steamdrill
Grudge Thrower @ 125 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Grudge Thrower @ 120 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Organ Gun @ 120 Pts
25+1 Longbeards @ 382 Pts
Shield; Standard; Musician
3x Rune of Sanctuary MR 3
Greatbeard @ [10] Pts
10 Thunderers @ 150 Pts
Shield
10 Thunderers @ 150 Pts
Shield
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2398
Imo tak jest spoko komentarze są mile widziane
Dwarf Lord @ 281 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Kragg the Grim (magiczny gw)
Rune of Snorri Spangelheim (+1 to hit)
Rune of Resistance(reroll sava)
Rune of Stone(as 1+ łącznie)
Master Rune of Challenge(obv)
Rune of the Furnace(dragon armour)
Runelord @ 318 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
kowadło jest z biedronki żeby się w slocie zmiescić
Thane @ 140 Pts
Battle Standard
Master Rune of Gromril (as 1+)
Rune of Resistance
Runesmith @ 147 Pts
Shield
Rune of Spellbreaking (x3)
pewnie errata zmieni coś w tej kwestii ale wtedy będzie jeden zwykły i jedna zjadarka
Dragon Slayer @ 50 Pts
dużo tanio tesco
19+1 Miners @ 270 Pts
Standard; Musician
Prospector @ [35] Pts
Steamdrill
Grudge Thrower @ 125 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Grudge Thrower @ 120 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Organ Gun @ 120 Pts
25+1 Longbeards @ 382 Pts
Shield; Standard; Musician
3x Rune of Sanctuary MR 3
Greatbeard @ [10] Pts
10 Thunderers @ 150 Pts
Shield
10 Thunderers @ 150 Pts
Shield
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2398
Imo tak jest spoko komentarze są mile widziane
Ostatnio zmieniony 8 sie 2010, o 20:50 przez Bartys, łącznie zmieniany 1 raz.
ja może się nie znam ale brakuje mi tu warriorów ( a longbeardzi są:P )
Nie znasz sie
Co do rozpy mam wrazenie ze troszke duzo strzelania a malo do klepania, ale moze sie sprawdzi. Robilem wstepne rozpiski dwarfami, wychodzi mi cos z grubsza podobnego. . Moze Lord Monsterhunter (d6 ran, r.o.might,burning, as 2+ vs missiles) bylby niezlym rozwiazaniem..
Pozdrawiam
Co do rozpy mam wrazenie ze troszke duzo strzelania a malo do klepania, ale moze sie sprawdzi. Robilem wstepne rozpiski dwarfami, wychodzi mi cos z grubsza podobnego. . Moze Lord Monsterhunter (d6 ran, r.o.might,burning, as 2+ vs missiles) bylby niezlym rozwiazaniem..
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 6 lip 2010, o 20:53 przez Fluffy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Chuck Norris
- Posty: 356
Czy ktos moze potwierdzic jak dzialaja cannony w 8 ed? Z tego co slyszalem wszystkie zadaja d6 wondow i przy trafieniu w smoka/furmanke/stedzia i gora i dol dostaje hita.
A i jeszcze jak dziala nowy grapeshot?
A i jeszcze jak dziala nowy grapeshot?
cannon zadaje d6 w mały i bodaj dostaje i góra i dół, natomiast grapeshot strzela prawie jak organki
prawie (dokładnie jak w reklamie) bo na 12" bez rerolla i jest napisane zeby rzucac na to hit
jeśli chodzi o braki w cc to to co mi jedynie przychodzi na szybko do głowy to zmiana klopy i thundow na warriorów z gw albo wywalenie klopy i organek i danie za to slayerów. Nie wiem czy te organki teraz beda az tak potrzebne... a cos do cc by sie rzeczywiscie przydało
prawie (dokładnie jak w reklamie) bo na 12" bez rerolla i jest napisane zeby rzucac na to hit
jeśli chodzi o braki w cc to to co mi jedynie przychodzi na szybko do głowy to zmiana klopy i thundow na warriorów z gw albo wywalenie klopy i organek i danie za to slayerów. Nie wiem czy te organki teraz beda az tak potrzebne... a cos do cc by sie rzeczywiscie przydało
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
mnie się podoba, mógłbym czymś podobnym grać, choć pewnie bym dal szanse cannonom zamiast przynajmniej jednej klopy.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ja tam zamiast lorda wolałbym megakloc slayerów Full klimat.
Do tego +1, jeśli chodzi o cannon: dobry i tani, lordów na smokach wsysa nieprzyzwoicie i jest dobry na maszynki wroga.
Do tego +1, jeśli chodzi o cannon: dobry i tani, lordów na smokach wsysa nieprzyzwoicie i jest dobry na maszynki wroga.
Em... przede wszystkim to 1 cannon to świetna sprawa. Po drugie to klopy bez dodatkowej siły to plewa kompletna i strata punktów, nawet elfy się tego nie boją dlatego imho zmień te przerzuty na siłę, ponieważ i tak modyfikujesz wynik artylerki o BS`a.
Kolejna sprawa to master rune of Vallayia, myślałem że dwarfy się pokuszą o coś tak świetnego <+4 do disspela>. Pamiętajcie że zmienia się nieco podejście do magii. Więc zamiast scrolli to znacznie lepiej jest zabierać kostki PD i dodawać sobie DD ponieważ naglę się może okazać że co turę macie więcej DD niż przeciwnik PD.
Nie wiem czy flame cannon nie będzie się lepiej sprawdzał od organek w tej edycji, ale o tym się będzie trzeba przekonać
W dodatku chyba kowadło nie jest takie super na tę edycję. Tak mi się wydaje, ale zapewne wyjdzie w praniu
No i ten tego gdzie są wojownicy? Bo są longi a nie ma wojowników
Tego zabójce smoków bym wywalił i zainwestował co co innego, ponieważ bez dodatkowej inicjatywy to generalnie dostanie od każdego <ponieważ albo będzie atakował razem z przeciwnikiem albo przeciwnik będzie atakował pierwszy> więc ogólnie bez sensu.
Kolejna sprawa to master rune of Vallayia, myślałem że dwarfy się pokuszą o coś tak świetnego <+4 do disspela>. Pamiętajcie że zmienia się nieco podejście do magii. Więc zamiast scrolli to znacznie lepiej jest zabierać kostki PD i dodawać sobie DD ponieważ naglę się może okazać że co turę macie więcej DD niż przeciwnik PD.
Nie wiem czy flame cannon nie będzie się lepiej sprawdzał od organek w tej edycji, ale o tym się będzie trzeba przekonać
W dodatku chyba kowadło nie jest takie super na tę edycję. Tak mi się wydaje, ale zapewne wyjdzie w praniu
No i ten tego gdzie są wojownicy? Bo są longi a nie ma wojowników
Tego zabójce smoków bym wywalił i zainwestował co co innego, ponieważ bez dodatkowej inicjatywy to generalnie dostanie od każdego <ponieważ albo będzie atakował razem z przeciwnikiem albo przeciwnik będzie atakował pierwszy> więc ogólnie bez sensu.
Paskudny uśmiech power gamera
wyzszosc ST nad cannona?
cannon to teraz to urzadzenie ktore wciaga monstery/maszyny; no i w zasadzie wychodzi taniej od klopy (jednemu dalbym fire)
ST to taka mniejsza wersja mortara->niby do sciagania mas ale placek mniejszy. dla mnie im tansza katapulta tym lepsza.
no i warrior to takie wdzieczne stworzonko teraz. 4WS,4T...gw. moze wtedy solidnie napsuc krwii.
cannon to teraz to urzadzenie ktore wciaga monstery/maszyny; no i w zasadzie wychodzi taniej od klopy (jednemu dalbym fire)
ST to taka mniejsza wersja mortara->niby do sciagania mas ale placek mniejszy. dla mnie im tansza katapulta tym lepsza.
no i warrior to takie wdzieczne stworzonko teraz. 4WS,4T...gw. moze wtedy solidnie napsuc krwii.
imo warto dac i flamecannon i organy, placek działą lepiej wiec chyba warto przetestowac. lorda na tarczy też bym inaczej zlorzył:
runiczny dwarak, +1S,max S5,+1 do save, reroll save, odp. na płomyk. 125pkt.
rune of chalange na kogos innego moze na szmita.
bsb save 1+ reroll, odp. na KB, odp na ogień, mieczyk + 1I = 75pkt
cannon fajna rzecz, nie wiem czy thundzi dadza radę przecwiko ogromnej ilości piechoty cięzko wszystko pomieścić. no i przydałby się jakiś regon z dwurakami do bicia.
runiczny dwarak, +1S,max S5,+1 do save, reroll save, odp. na płomyk. 125pkt.
rune of chalange na kogos innego moze na szmita.
bsb save 1+ reroll, odp. na KB, odp na ogień, mieczyk + 1I = 75pkt
cannon fajna rzecz, nie wiem czy thundzi dadza radę przecwiko ogromnej ilości piechoty cięzko wszystko pomieścić. no i przydałby się jakiś regon z dwurakami do bicia.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
czmu mus, dwarfy i tak maja dobrze dzieki trzem arkanom typu scroll, lub kradnąc PD, no i nadal mają 4dd+d6? czy juz nie ;]
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Dwarfy mają teraz +2 do dispela i tyle. Z książki nie wynikają żadne inne bonusy.Robson pisze:czmu mus, dwarfy i tak maja dobrze dzieki trzem arkanom typu scroll, lub kradnąc PD, no i nadal mają 4dd+d6? czy juz nie ;]
A...jak grasz w sojuszu z inną armią, która ma magów, tracisz ten bonus.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
no to tak:
-klopa bez siły w tej edycji również będzie siać zniszczenie tyle że będzie miała ciut inny profil celu
-valaya imo nie jest potrzebna bo o ile mi nic nie zmienia w erracie to zgodnie z codexem do krasi runelord sam z siebie daje mi 2 DD szmit 1DD i kowadło 1DD jeśli będzie inaczej to wtedy będę nad tym myślał poważniej
-slayerzy będą jeszcze nie wiem za co ale na razie nie chce ich dawac na półkę szczególnie biorąc pod uwagę że jako jedyny unit krasi mają więcej niz 1a per model
-lorda bym sam chciał takiego jak piszesz Robson (bo dokładnie taki miał być) ale wtedy nie mieszczę się w slocie lord
-zabójca nie schodzi od: fastów, małych lataczy a i nie powinien zejsc od piechoty z s3 i 1a bo taka go nie kroi w ture na pewno czyli może walczyć ze wszystkim z czym powinien. Naprawde to że jest zabójcą smoków nie znaczy że ma je zabijać ale w jedne j wersji go nie będzie bo muszą być inne rzeczy
A po uwzględnieniu komentarzy i kolejnej podróży z pracy pełnej kmin rozpa wygląda tak:
Dwarf Lord @ 256 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Rune of Resistance
Rune of Stone
Rune of the Furnace
Runelord @ 343 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking
Thane @ 155 Pts
Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runesmith @ 122 Pts
Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Cannon @ 90 Pts
Cannon @ 90 Pts
Grudge Thrower @ 110 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Grudge Thrower @ 130 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
15+4 Troll Slayers @ 287 Pts
Standard; Musician
4 Giant Slayers
14+1 Miners @ 265 Pts
Standard;
Prospector @ [35] Pts
Steamdrill
24+1 Longbeards @ 370 Pts
Shield; Standard; Musician
Rune of Sanctuary (x3)
Greatbeard @ [10] Pts
14 Longbeards Rangers @ 234 Pts
Great Weapon; Rangers; Throwing Axes; Heavy Armour; Shield; Standard
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2397
LUB TAK:
Dwarf Lord @ 256 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Rune of Resistance
Rune of Stone
Rune of the Furnace
Runelord @ 343 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking
Runesmith @ 122 Pts
Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Thane @ 160 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Speed
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Grudge Thrower @ 110 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Cannon @ 90 Pts
Cannon @ 90 Pts
Cannon @ 90 Pts
16+3 Troll Slayers @ 272 Pts
Standard; Musician
3 Giant Slayers
24+1 Longbeards @ 370 Pts
Shield; Standard; Musician
Rune of Sanctuary (x3)
Greatbeard @ [10] Pts
14 Longbeards Rangers @ 239 Pts
Great Weapon; Rangers; Throwing Axes; Heavy Armour; Shield; Standard;
Musician
5 Miners @ 55 Pts
5 Miners @ 55 Pts
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2397
-klopa bez siły w tej edycji również będzie siać zniszczenie tyle że będzie miała ciut inny profil celu
-valaya imo nie jest potrzebna bo o ile mi nic nie zmienia w erracie to zgodnie z codexem do krasi runelord sam z siebie daje mi 2 DD szmit 1DD i kowadło 1DD jeśli będzie inaczej to wtedy będę nad tym myślał poważniej
-slayerzy będą jeszcze nie wiem za co ale na razie nie chce ich dawac na półkę szczególnie biorąc pod uwagę że jako jedyny unit krasi mają więcej niz 1a per model
-lorda bym sam chciał takiego jak piszesz Robson (bo dokładnie taki miał być) ale wtedy nie mieszczę się w slocie lord
-zabójca nie schodzi od: fastów, małych lataczy a i nie powinien zejsc od piechoty z s3 i 1a bo taka go nie kroi w ture na pewno czyli może walczyć ze wszystkim z czym powinien. Naprawde to że jest zabójcą smoków nie znaczy że ma je zabijać ale w jedne j wersji go nie będzie bo muszą być inne rzeczy
A po uwzględnieniu komentarzy i kolejnej podróży z pracy pełnej kmin rozpa wygląda tak:
Dwarf Lord @ 256 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Rune of Resistance
Rune of Stone
Rune of the Furnace
Runelord @ 343 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking
Thane @ 155 Pts
Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Runesmith @ 122 Pts
Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Cannon @ 90 Pts
Cannon @ 90 Pts
Grudge Thrower @ 110 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Grudge Thrower @ 130 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
15+4 Troll Slayers @ 287 Pts
Standard; Musician
4 Giant Slayers
14+1 Miners @ 265 Pts
Standard;
Prospector @ [35] Pts
Steamdrill
24+1 Longbeards @ 370 Pts
Shield; Standard; Musician
Rune of Sanctuary (x3)
Greatbeard @ [10] Pts
14 Longbeards Rangers @ 234 Pts
Great Weapon; Rangers; Throwing Axes; Heavy Armour; Shield; Standard
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2397
LUB TAK:
Dwarf Lord @ 256 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Snorri Spangelheim
Rune of Resistance
Rune of Stone
Rune of the Furnace
Runelord @ 343 Pts
Anvil of Doom; Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking
Runesmith @ 122 Pts
Shield
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Thane @ 160 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Gromril
Rune of Speed
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Grudge Thrower @ 110 Pts
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
Cannon @ 90 Pts
Cannon @ 90 Pts
Cannon @ 90 Pts
16+3 Troll Slayers @ 272 Pts
Standard; Musician
3 Giant Slayers
24+1 Longbeards @ 370 Pts
Shield; Standard; Musician
Rune of Sanctuary (x3)
Greatbeard @ [10] Pts
14 Longbeards Rangers @ 239 Pts
Great Weapon; Rangers; Throwing Axes; Heavy Armour; Shield; Standard;
Musician
5 Miners @ 55 Pts
5 Miners @ 55 Pts
Dispel Pool: 8
Casting Pool: 2
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2397
rozpa z wczorajszego tura:
lord 301
shieldbearers
rune of stone
rune of steel
rune of resistance
master rune of kragg the grim
rune of cleaving
rune of furnace
great weapon
runelord 423
anvil of doom
rune of stone
2x rune of spellbreaking
spelleater rune
shield
thane 165
bsb
master rune of gromril
master rune of challenge
rune of brotherhood
rune of furnace
18x quarrellers 213
standard musician
18x quarrellers 213
standard musician
22x hammerers 319
fcg
rune of battle
29x longbeard rangers 519
fcg
great weapon
throwing axes
shields
rune of courage
5x miners 55
5x miners 55
cannon 105
engineer
cannon 105
engineer
cannon 110
engineer
rune of burning
grudge thrower 145
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
grudge thrower 170
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
rune of penetrating
rozpa co prawda się niewiarygodnie sprawdziła ale czeka ją kilka przeróbek głównie na bohaterach bo oświeciło mnie że lord nie jest już sam z siebie odporny na kb i bsb musi mieć magiczną broń nawet by móc eterycznych arcymagów zabijać, więc będzie to wyglądało tak:
lord 301
shieldbearers
rune of stone
rune of preservation
rune of resistance
master rune of kragg the grim
rune of cleaving
rune of furnace
rune of fate (2+ ward against first wound not saved by armour)
great weapon
runelord 423
anvil of doom
rune of stone
2x rune of spellbreaking
spelleater rune
shield
thane 165
bsb
master rune of gromril
master rune of challenge
rune of brotherhood
rune of speed
18x quarrellers 213
standard musician
18x quarrellers 213
standard musician
20x hammerers 315
fcg
shields (bo ku##a strzelanie)
rune of battle
29x longbeard rangers 519
fcg
great weapon
throwing axes
shields
rune of courage
5x miners 55
5x miners 55
cannon 105
engineer
cannon 105
engineer
cannon 110
engineer
rune of burning
grudge thrower 145
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
grudge thrower 170
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
rune of penetrating
mam tu luźne 6 pts... i jeszcze nie wiem co z nimi chce zrobić. Myślę też nad wywaleniem lorda i hamów dla dwóch 30stek wojów z gw ale na razie pogram tak jak jest bo sie sprawdza;)
lord 301
shieldbearers
rune of stone
rune of steel
rune of resistance
master rune of kragg the grim
rune of cleaving
rune of furnace
great weapon
runelord 423
anvil of doom
rune of stone
2x rune of spellbreaking
spelleater rune
shield
thane 165
bsb
master rune of gromril
master rune of challenge
rune of brotherhood
rune of furnace
18x quarrellers 213
standard musician
18x quarrellers 213
standard musician
22x hammerers 319
fcg
rune of battle
29x longbeard rangers 519
fcg
great weapon
throwing axes
shields
rune of courage
5x miners 55
5x miners 55
cannon 105
engineer
cannon 105
engineer
cannon 110
engineer
rune of burning
grudge thrower 145
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
grudge thrower 170
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
rune of penetrating
rozpa co prawda się niewiarygodnie sprawdziła ale czeka ją kilka przeróbek głównie na bohaterach bo oświeciło mnie że lord nie jest już sam z siebie odporny na kb i bsb musi mieć magiczną broń nawet by móc eterycznych arcymagów zabijać, więc będzie to wyglądało tak:
lord 301
shieldbearers
rune of stone
rune of preservation
rune of resistance
master rune of kragg the grim
rune of cleaving
rune of furnace
rune of fate (2+ ward against first wound not saved by armour)
great weapon
runelord 423
anvil of doom
rune of stone
2x rune of spellbreaking
spelleater rune
shield
thane 165
bsb
master rune of gromril
master rune of challenge
rune of brotherhood
rune of speed
18x quarrellers 213
standard musician
18x quarrellers 213
standard musician
20x hammerers 315
fcg
shields (bo ku##a strzelanie)
rune of battle
29x longbeard rangers 519
fcg
great weapon
throwing axes
shields
rune of courage
5x miners 55
5x miners 55
cannon 105
engineer
cannon 105
engineer
cannon 110
engineer
rune of burning
grudge thrower 145
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
grudge thrower 170
engineer
rune of accuracy
rune of penetrating
rune of penetrating
mam tu luźne 6 pts... i jeszcze nie wiem co z nimi chce zrobić. Myślę też nad wywaleniem lorda i hamów dla dwóch 30stek wojów z gw ale na razie pogram tak jak jest bo sie sprawdza;)