WoCh 2500 Durina

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

WoCh 2500 Durina

Post autor: Durin »

Trzeba się wziąć za wymyślanie standardu WoChowego...
Na razie wygląda to tak:

1 Sorcerer Lord of Tzeentch @ 400.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Bloodcurdling Roar [20.0]
Blood of Tzeentch [30.0]
Enchanted Shield [15.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 185.0 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Stream of Corruption [20.0]

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 194.0 Pts
Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Khorne @ 211.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Shield; Battle Standard; Barding
Sword of Might [20.0]
Bronze Armour of Zhrakk [15.0]
Luckstone [5.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Light Armour

19 Chaos Marauders of Khorne @ 125.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

19 Chaos Marauders of Khorne @ 150.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts

14 Chaos Warriors of Khorne @ 340.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
War Banner [25.0]
1 Champion @ [12.0] Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 275.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

1 Hellcannon @ 205.0 Pts

Models in Army: 78


Total Army Cost: 2500.0


Jak tym grać?
Lordowi ward od missli wystarczy, blood of tzeentch się przydaje żeby zanegowac miscasta albo zwiekszyc CV.
Dzieki malemu magowi tzeentcha mamy w sumie pewne posiadanie wszystkich 6 czarów. Tu pytanie, czy możemy zmieniać zawsze na jeden?
losujemy małego najpierw, jak ma szóstkę zmieniamy na jedynkę, jedynie w wypadku jak będzie miał 6 i 1, to na dużym magu nie będzie gatewaya.
Pandemonium miażdży system... Call to glory też, a przy 8-9 kosciach rzucamy 5 czarow na ture jak nie 6

Grałem z empire, dzięki vanguard i dyskowi bez problemu w 2 najdalej 3 turze ściągamy maszyny...
Bsb w kawalerii trzymając sie w 12 calach od warriorow ale bardziej na flance jedne marudy suportem warriorow, drugie na flance.
Helki wiadomo, strzelamy i tyle.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

Tu pytanie, czy możemy zmieniać zawsze na jeden?
Według erraty usunęli zapis o zamianie dowolnego czaru na 1, jeżeli dobrze pamiętam to w każdym lorze poza rulebookiem.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Nic takiego nie widziałem... Mógłbyś podać źródło ?

ODPOWIEDZ