Wizard Lord 285
-orb of thunder
-seal of destruction
-general
BSB 100
-Armor of meteoric iron
Enginner 65
Enginner 65
Enginner 90
-pigeon bombs
Enginner 90
-pigeon bombs
Enginner 90
-pigeon bombs
40 Halabardiers 220
-FCG
10 Crossbowmen 85
-musican
10 Crossbowmen 85
-musican
10 Crossbowmen 85
-musican
10 Crossbowmen 85
-musican
11 Crossbowmen 90
-musican
-marksman
1 Mortar 75
1 Mortar 75
1 Mortar 75
1 Great Cannon 100
1 Great Cannon 100
1 Great Cannon 100
1 Rocket Battery 115
1 Rocket Battery 115
1 Steam Tank 300
Total 2498
Lord = 11,4%
Hero = 20%
Core = 26%
Special = 21%
Rare = 21,2%
Empire 2500 8ed.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Tedzio, naprawdę, ta rozpa jest .. smutna. i to bardzo.
pomijając absolutne 0 funu dla rozgrywających, pytanie- nie opłaca się brać hohlandów na engeenerach? aha, wywal hellstromy i wez 2 tanka
pomijając absolutne 0 funu dla rozgrywających, pytanie- nie opłaca się brać hohlandów na engeenerach? aha, wywal hellstromy i wez 2 tanka
wydaje mi się, że jakby na każdym turze ten scenariusz był obowiązkowy to i rozpiski były by wtedy inne, a dzięki temu wszystkie inne scenariusze były by rozgrywane trochę ładniejszymi rozpiskami.Żaba pisze:na tym scenariuszu pada 99% obecnych rozpisek... to taki wyścig kto w 1/2 turze zbrejkuje przeciwnika
Ż.
może jednak to prawda, że scenariusze same balansują grę.
rozpiski nie ma co komentować, tak samo durne jak deathstar-HE
Bo ja wiem szczury tak na oko (moje np. xD) mają 6 punktów fundka, ale liczbę można zwiększyć (monki ze sztandarami pochowane po kątach - mogą nawet odegrać jakąś rolę xD a przy zaledwie 25 punktach VP za sztandar - chyba warto)