Szczury 2500
Szczury 2500
Heroes:
Grey Seer; General; Skalm; Dispel Scroll; Screaming Bell 495
Chieftain, Battle Standard 70
Plague Priest; Flail; Plague Furnace; Scrying Stone 269
Warlock Engineer; Magic Level 2; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser 150
Core:
28 Stormvermin; Shields; Standard; Musician; Fangleader; War Banner 282
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
21 Clanrat Slaves; Slave Musician 44
Special:
27 Plague Monks Standard; Musician, Bringer-of-the-Word; Storm Banner 264
Rare:
Hellpit Abomination 235
Hellpit Abomination 235
Doomwheel 150
Models in Army: 235
Total Army Cost: 2500
Lord 19%
Hero 19%
Core 25%
Special 10%
Rare 24%
Rozpiska złożona funowo, żeby pograć tym czym chcę, ale mam nadzieję, że da coś się tym ugrać. Hellpity bez kolców, żeby zmieścić koło. Poza tym w nowej edycji magic resistance jest słaby, a magiczne ataki przydają się rzadko. Bohaterowie raczej złożeni ekonomicznie z uwagi na brak punktów, aczkolwiek dzięki nowym zasadom ustawiania commandu w 1 rzędzie bsb raczej nie potrzebuje sprzętu ochronnego. Z furmanki nie chcę rezygnować, bo to kolejny klocek unbreakable i dobrze się klepie, a skavenom w nowej edycji będą potrzebne dobre oddziały do walki wręcz
Grey Seer; General; Skalm; Dispel Scroll; Screaming Bell 495
Chieftain, Battle Standard 70
Plague Priest; Flail; Plague Furnace; Scrying Stone 269
Warlock Engineer; Magic Level 2; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser 150
Core:
28 Stormvermin; Shields; Standard; Musician; Fangleader; War Banner 282
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
21 Clanrat Slaves; Slave Musician 44
Special:
27 Plague Monks Standard; Musician, Bringer-of-the-Word; Storm Banner 264
Rare:
Hellpit Abomination 235
Hellpit Abomination 235
Doomwheel 150
Models in Army: 235
Total Army Cost: 2500
Lord 19%
Hero 19%
Core 25%
Special 10%
Rare 24%
Rozpiska złożona funowo, żeby pograć tym czym chcę, ale mam nadzieję, że da coś się tym ugrać. Hellpity bez kolców, żeby zmieścić koło. Poza tym w nowej edycji magic resistance jest słaby, a magiczne ataki przydają się rzadko. Bohaterowie raczej złożeni ekonomicznie z uwagi na brak punktów, aczkolwiek dzięki nowym zasadom ustawiania commandu w 1 rzędzie bsb raczej nie potrzebuje sprzętu ochronnego. Z furmanki nie chcę rezygnować, bo to kolejny klocek unbreakable i dobrze się klepie, a skavenom w nowej edycji będą potrzebne dobre oddziały do walki wręcz
Jak masz dwa klocki do combatu to imo zbednie tyle slavów - giant raty tańsze a dają sporo wystawień i kasuja maszyny - co do maszyn, guttersi w piatkach i z poisonami są potrzebni bo nowe Imperium rozstrzela Ci furke i dzwon w drugiej turze (znam z autopsji ; ( ) przydałby się chociaż ten word na machiny 6+. No i powiedz jak Ci sie sztromy spisały - nadal nie mogę na nie znaleźć punktów ; ) Poza tym klocki główne imo troche małe - ale to kwestia mojego uczulenia na moździerze imperialne ; ) No i nie masz żadnych machin... musisz napisać jak poszły playtesty ^ ^
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 157
- Lokalizacja: Kraków
rozpiska całkiem spoko ;duże oddziały jak na 8 edycyjne zasady dobrze ułożeni bohaterowie itd. brakuje mi tylko machin klopy czy latarki i rzeczywiście takie imperium czy krasnale wystrzelają cię w dwie tury...
Powrót WE
Hejka
Bardzo podoba mi się rozpa. Sam chciałbym jakoś zmieścić do 8ed. furmanę, ale na razie gramy na 2300 więc nie ma jak wcisnąć. Ze zmian, które bym widział, to:
1. zamiana stormów na clany, przede wszystkim ze względu na ilość. Tracisz na jakości, ale przy parku maszynowym możesz tracić po naście modeli na turę i dzwonek staje się dość nieruchawy (o ile w ogóle przeżyje). Sztormówę na BSB i wszystko hula.
2. jeśli priest może mieć 4+ Warda, musi go mieć Spokojnie można uciąć jeden level elektrykowi i tak będzie walił piorunami, więc dodatkowy czar mu zbędny. Rzucać raczej i tak będziesz z dwóch kostek, także różnica do casta żadna. Za zaoszczędzone punkty spokojnie wejdzie talizman 4+WardS i może nawet jeszcze jeden lub dwóch monków.
W sumie tyle. Żeby wsadzić guttersów to chyba by trzeba na 3k grać (zakładając wzięcie furmanki)
Pisz jak poszło!
Bardzo podoba mi się rozpa. Sam chciałbym jakoś zmieścić do 8ed. furmanę, ale na razie gramy na 2300 więc nie ma jak wcisnąć. Ze zmian, które bym widział, to:
1. zamiana stormów na clany, przede wszystkim ze względu na ilość. Tracisz na jakości, ale przy parku maszynowym możesz tracić po naście modeli na turę i dzwonek staje się dość nieruchawy (o ile w ogóle przeżyje). Sztormówę na BSB i wszystko hula.
2. jeśli priest może mieć 4+ Warda, musi go mieć Spokojnie można uciąć jeden level elektrykowi i tak będzie walił piorunami, więc dodatkowy czar mu zbędny. Rzucać raczej i tak będziesz z dwóch kostek, także różnica do casta żadna. Za zaoszczędzone punkty spokojnie wejdzie talizman 4+WardS i może nawet jeszcze jeden lub dwóch monków.
W sumie tyle. Żeby wsadzić guttersów to chyba by trzeba na 3k grać (zakładając wzięcie furmanki)
Pisz jak poszło!
Ja też uważam, że 28 stormów to stanowczo za mało. Od miscastów ściąga się ich wiadrami. Brak ci też kontry na porno defensy, bo sama sztormówa nie wystarczy.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Naszła mnie mała rozkmina:
Heroes:
Grey Seer; General; Skalm; Dispel Scroll; Screaming Bell 495
Chieftain, Battle Standard 70
Plague Priest; Flail; Plague Furnace; Scrying Stone; Potion of Speed 274
Warlock Engineer; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser 115
Core:
25 Stormvermin; Shields; Standard; Musician; Fangleader; Storm Banner 275
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
21 Clanrat Slaves; Slave Musician 44
Special:
35 Plague Monks Standard; Musician, Bringer-of-the-Word; Plague Banner 300
Rare:
Hellpit Abomination 235
Hellpit Abomination 235
Doomwheel 150
Wywalam level z elektryka, daję storm banner na stormy ( ) bo i tak nie będą walczyć, a dzięki czemu szybciej zapycham core. Zwiększam monków do 35 i z furmanką wystawiam ich w formacji hordy z bannerem, który raz na grę daje mi przerzuty hitów i woundów
Heroes:
Grey Seer; General; Skalm; Dispel Scroll; Screaming Bell 495
Chieftain, Battle Standard 70
Plague Priest; Flail; Plague Furnace; Scrying Stone; Potion of Speed 274
Warlock Engineer; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser 115
Core:
25 Stormvermin; Shields; Standard; Musician; Fangleader; Storm Banner 275
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
21 Clanrat Slaves; Slave Musician 44
Special:
35 Plague Monks Standard; Musician, Bringer-of-the-Word; Plague Banner 300
Rare:
Hellpit Abomination 235
Hellpit Abomination 235
Doomwheel 150
Wywalam level z elektryka, daję storm banner na stormy ( ) bo i tak nie będą walczyć, a dzięki czemu szybciej zapycham core. Zwiększam monków do 35 i z furmanką wystawiam ich w formacji hordy z bannerem, który raz na grę daje mi przerzuty hitów i woundów
oddział z dzwonem co do zasady nie walczy.Qc-Rat pisze:ward na BSB by się przydał (na snajperki), poza tym co mają robić te sztromverminy jak nie walczyć ^^ ?
Nie wiem, ja bym jednak zrezygnował z 25 stormów na rzecz 40 clanratów. klocek drogi a od dział i innych badziewi schodzi ładnie tak jak inne, więc lepiej mieć więcej badziewia do pchania.
2 abomki też ładny cel i naprawdę trzeba umieć nimi grać ze względu na losowość mocną ( w ostatniej bitwie w ciagu dwóch tur ruszyłem się o 12 cali w sumie ). Przydaliby się gutterzy do zdjęcia maszynek.
Srednio mi się taka rozpa widzi, ale ja nawet nie myślę jeszcze o graniu na 8ed. więc nie patrzcie na to, co piszę
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
Zależy z czym ma walczyć, ale na ogół szkoda seera tracić, a teraz na stołach będą królować deathstary, więc będzie ciężko.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
W sumie moim zdaniem kitranie dzwonu mija się z celem na dwie rzeczy - zasięg generała z dzwonka a drugie - fatalne efekty dzwonu w porównaniu do zeszłej edycji - kiedyś wiadomo - dzwon za las i czekam i rzucam efekty na cały stół - a teraz? Nie dość ze większość efektów to buffy na nasza armię, to działają tylko w 24'. Przy takich efektach pozostaje tylko podjechać i liczyć że przebreakuje się przeciwnika. Btw nie mam booka - jest tam napisane, ze mag w close combacie nie może czarować?
ale ja nie pisałem o kitraniu go za skałami itp. bynajmniej. po prostu moim zdaniem dzwon nie powinien walczyć w CC, ale niech sobie idzie środkiem, czy tam bokiem, ale niech będzie dobrze zascreenowany jakimiś slavami tak aby nie musiał walczyć.
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
Scout lepszy (8ed dała mu kopa), bo można zdejmować maszyny już w pierwszej turze, a to najważniejsze w przypadku gdy musimy iść do przeciwnika. Infiltracja jest naprawdę sytuacyjna.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Skirmish może strzelać po marszu, jeśli gutterzy mają proce i poison, to istnieje wszelkie prawdopodobieństwo ściągnąć jedną maszynę na turę ze strzelania oddziałem 7 gości (inna sprawa, że wystawiam piątki gutterów ). W każdym razie marsz, podejście jak blisko się da i poza pole szarży wrogich jednostek, a w kolejnej turze szarża i możliwe paniki wszędzie dookoła za zniszczoną maszynę.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.