Szczury 2500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Szczury 2500

Post autor: Virgo »

Heroes:
Grey Seer; General; Skalm; Dispel Scroll; Screaming Bell 495
Chieftain, Battle Standard 70
Plague Priest; Flail; Plague Furnace; Scrying Stone 269
Warlock Engineer; Magic Level 2; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser 150

Core:
28 Stormvermin; Shields; Standard; Musician; Fangleader; War Banner 282
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
21 Clanrat Slaves; Slave Musician 44

Special:
27 Plague Monks Standard; Musician, Bringer-of-the-Word; Storm Banner 264

Rare:
Hellpit Abomination 235
Hellpit Abomination 235
Doomwheel 150

Models in Army: 235
Total Army Cost: 2500
Lord 19%
Hero 19%
Core 25%
Special 10%
Rare 24%

Rozpiska złożona funowo, żeby pograć tym czym chcę, ale mam nadzieję, że da coś się tym ugrać. Hellpity bez kolców, żeby zmieścić koło. Poza tym w nowej edycji magic resistance jest słaby, a magiczne ataki przydają się rzadko. Bohaterowie raczej złożeni ekonomicznie z uwagi na brak punktów, aczkolwiek dzięki nowym zasadom ustawiania commandu w 1 rzędzie bsb raczej nie potrzebuje sprzętu ochronnego. Z furmanki nie chcę rezygnować, bo to kolejny klocek unbreakable i dobrze się klepie, a skavenom w nowej edycji będą potrzebne dobre oddziały do walki wręcz :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jak masz dwa klocki do combatu to imo zbednie tyle slavów - giant raty tańsze a dają sporo wystawień i kasuja maszyny - co do maszyn, guttersi w piatkach i z poisonami są potrzebni bo nowe Imperium rozstrzela Ci furke i dzwon w drugiej turze (znam z autopsji ; ( ) przydałby się chociaż ten word na machiny 6+. No i powiedz jak Ci sie sztromy spisały - nadal nie mogę na nie znaleźć punktów ; ) Poza tym klocki główne imo troche małe - ale to kwestia mojego uczulenia na moździerze imperialne ; ) No i nie masz żadnych machin... musisz napisać jak poszły playtesty ^ ^

Twoja-Stara
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Twoja-Stara »

rozpiska całkiem spoko ;duże oddziały jak na 8 edycyjne zasady dobrze ułożeni bohaterowie itd. brakuje mi tylko machin klopy czy latarki i rzeczywiście takie imperium czy krasnale wystrzelają cię w dwie tury...
Powrót WE

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Hejka
Bardzo podoba mi się rozpa. Sam chciałbym jakoś zmieścić do 8ed. furmanę, ale na razie gramy na 2300 więc nie ma jak wcisnąć. Ze zmian, które bym widział, to:

1. zamiana stormów na clany, przede wszystkim ze względu na ilość. Tracisz na jakości, ale przy parku maszynowym możesz tracić po naście modeli na turę i dzwonek staje się dość nieruchawy (o ile w ogóle przeżyje). Sztormówę na BSB i wszystko hula.

2. jeśli priest może mieć 4+ Warda, musi go mieć :) Spokojnie można uciąć jeden level elektrykowi i tak będzie walił piorunami, więc dodatkowy czar mu zbędny. Rzucać raczej i tak będziesz z dwóch kostek, także różnica do casta żadna. Za zaoszczędzone punkty spokojnie wejdzie talizman 4+WardS i może nawet jeszcze jeden lub dwóch monków.

W sumie tyle. Żeby wsadzić guttersów to chyba by trzeba na 3k grać (zakładając wzięcie furmanki)
Pisz jak poszło!

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Ja też uważam, że 28 stormów to stanowczo za mało. Od miscastów ściąga się ich wiadrami. Brak ci też kontry na porno defensy, bo sama sztormówa nie wystarczy.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Żeby wsadzić guttersów wystarczy wyrzucić jedną Hellpitę :D A na machiny niezawodni... no albo 7 paczek Giant Rats, tez są niezawodni na machiny

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Naszła mnie mała rozkmina:

Heroes:
Grey Seer; General; Skalm; Dispel Scroll; Screaming Bell 495
Chieftain, Battle Standard 70
Plague Priest; Flail; Plague Furnace; Scrying Stone; Potion of Speed 274
Warlock Engineer; Doom Rocket; Warp-Energy Condenser 115

Core:
25 Stormvermin; Shields; Standard; Musician; Fangleader; Storm Banner 275
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
50 Clanrat Slaves; Slave Musician 102
21 Clanrat Slaves; Slave Musician 44

Special:
35 Plague Monks Standard; Musician, Bringer-of-the-Word; Plague Banner 300

Rare:
Hellpit Abomination 235
Hellpit Abomination 235
Doomwheel 150

Wywalam level z elektryka, daję storm banner na stormy ( :mrgreen:) bo i tak nie będą walczyć, a dzięki czemu szybciej zapycham core. Zwiększam monków do 35 i z furmanką wystawiam ich w formacji hordy z bannerem, który raz na grę daje mi przerzuty hitów i woundów :D

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ward na BSB by się przydał (na snajperki), poza tym co mają robić te sztromverminy jak nie walczyć ^^ ?

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

Qc-Rat pisze:ward na BSB by się przydał (na snajperki), poza tym co mają robić te sztromverminy jak nie walczyć ^^ ?
oddział z dzwonem co do zasady nie walczy.

Nie wiem, ja bym jednak zrezygnował z 25 stormów na rzecz 40 clanratów. klocek drogi a od dział i innych badziewi schodzi ładnie tak jak inne, więc lepiej mieć więcej badziewia do pchania.

2 abomki też ładny cel i naprawdę trzeba umieć nimi grać ze względu na losowość mocną ( w ostatniej bitwie w ciagu dwóch tur ruszyłem się o 12 cali w sumie :P ). Przydaliby się gutterzy do zdjęcia maszynek.

Srednio mi się taka rozpa widzi, ale ja nawet nie myślę jeszcze o graniu na 8ed. więc nie patrzcie na to, co piszę :P
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dzwon nie walczy? Ma tyle fajny efektów, warda 2+ na czary, daje unbreakable, oczywiście o wiele gorsze niż fura ale i tak musi to iść do przodu, wieć czemu i nie do combatu?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Zależy z czym ma walczyć, ale na ogół szkoda seera tracić, a teraz na stołach będą królować deathstary, więc będzie ciężko.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

W sumie moim zdaniem kitranie dzwonu mija się z celem na dwie rzeczy - zasięg generała z dzwonka a drugie - fatalne efekty dzwonu w porównaniu do zeszłej edycji - kiedyś wiadomo - dzwon za las i czekam i rzucam efekty na cały stół - a teraz? Nie dość ze większość efektów to buffy na nasza armię, to działają tylko w 24'. Przy takich efektach pozostaje tylko podjechać i liczyć że przebreakuje się przeciwnika. Btw nie mam booka - jest tam napisane, ze mag w close combacie nie może czarować?

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

ale ja nie pisałem o kitraniu go za skałami itp. bynajmniej. po prostu moim zdaniem dzwon nie powinien walczyć w CC, ale niech sobie idzie środkiem, czy tam bokiem, ale niech będzie dobrze zascreenowany jakimiś slavami tak aby nie musiał walczyć.
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

wystawiacie guttersów jako scoutów czy czekacie aż wyjdą zza krawędzi?

Rozpiska naprawdę fajna, prawdziwa horda!

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

krawędź - od razu mogą ze strzelania machiny zdejmowac

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Scout lepszy (8ed dała mu kopa), bo można zdejmować maszyny już w pierwszej turze, a to najważniejsze w przypadku gdy musimy iść do przeciwnika. Infiltracja jest naprawdę sytuacyjna.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

A jak go wystawiać? Przecież te machiny sa tak rozwalone (Imperium - 7 machin), ze nigdzie nie am tych 12 cali? (pytanie jest serio ta porada mi się bardzo przyda ;) - nie mam booka nie wiem jak dokładnie zasada scout wygląda )

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Wystawiasz 12" przed maszyną, idziesz 6", strzelasz.
Gdy machina nie spadnie, poprawiasz drugim oddziałem.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dodałem "gdy nie ma 12 cali" - zwykle ich nie ma bo machiny są przy krawędzi i za oddziałami, a już najlepiej jak są obok siebie co 12 cali jedna 6 cali od krawędzi i 6 od linii wystawienia xD

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3171
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Skirmish może strzelać po marszu, jeśli gutterzy mają proce i poison, to istnieje wszelkie prawdopodobieństwo ściągnąć jedną maszynę na turę ze strzelania oddziałem 7 gości (inna sprawa, że wystawiam piątki gutterów :-P ). W każdym razie marsz, podejście jak blisko się da i poza pole szarży wrogich jednostek, a w kolejnej turze szarża i możliwe paniki wszędzie dookoła za zniszczoną maszynę.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

ODPOWIEDZ