Witam!
Mam zaszczyt jako jeden z organizatorów konwentu fantastyki Zamczysko zaprosić państwa na mały turniej WFB, który odbędzie się ostatniego dnia konwentu.
Zgłoszenia proszę kierować na naszą stronę www.zamczysko.com.pl w dziale rejestracja, dodając w dodatkowych informacjach notkę: TURNIEJ WFB.
A teraz zasady turnieju:
Turniej WFB Zamczysko 2010
Czas: 15.08.2010 godz. 11:00 (zapisy do 10:00)
Przewidywany czas trwania: 4h
Wpisowe: free
Format: 1250 pkt
Obowiązują zasady z nowej VIII edycji!
Każdy gracz musi mieć CZYTELNĄ drukowaną rozpiskę armii oraz podręcznik do swojej armii i odpowiednie figurki (zakaz proksowania), ponadto własne kości, miarki i wzorniki.
Rzut kostką przed wystawieniem: wygrany wybiera połówkę lub rozpoczęcie. Wystawia się pierwszy.
Bohaterowie specjalni nie są dopuszczeni.
Nagrody: głowna bon na 150 zł; 2 i 3 miejsce bony na 50 zł.
Nagrody funduje Vanaheim.pl
Gra I (11:00-13:00):
Scenariusz 'Loot & Pillage (Oi! That's my ale)' z Rulebooka VIII edycji Warhammera
Zasady w pigułce:
* Celem jest przechwycenie jak największej ilości cennego, mega-mocnego krasnoludzkiego piwa Bugman's XXXXXX
* 6” strefa rozstawienia
* Pośrodku planszy stoi Gospoda
* Przy gospodzie jest Wóz z Piwem, który będzie w każdej fazie ruchu uciekał 2D6 od najbliższego oddziału; Zdobywa się go przez zaszarżowanie, przy czym wóz zawsze ucieka; Wóz będzie omijał niedostępny teren i nie wyjedzie poza planszę
* Oddział przebywający w Gospodzie albo będący w posiadaniu Wozu musi na początku swojej fazy ruchu przejść test LD, inaczej żołnierze piją w tej rundzie piwo i dostają -2 do WS, BS, LD. Efekty te utrzymują się do końca gry i kumulują się.
* Gra trwa 6 rund bądź do godz. 13:00
* Punkty zwycięstwa na koniec gry: 5pkt za zajmowanie Gospody, 5pkt za posiadanie Wozu, 1pkt za każdy wyeliminowany (zniszczony albo uciekający) oddział wroga
Gra II (13:20-15:00):
Gra typu 'Battleline', czyli standardowo. Teren rozstawiany przez organiatora. Wygrywając rzut kością przed wystawieniem wybierasz połówkę lub rozpoczęcie.
* Gra trwa 6 rund bądź do godz. 15:00
* Punkty zwycięstwa na koniec gry: 1 za zabitego wrogiego generała, 1 za zdobyty BS, 1 za zdobyty sztandar, 2 za wyeliminowany (zniszczony albo uciekający) oddział wroga.