Demony 2500 8ed. (v.2 i v.2b)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Demony 2500 8ed. (v.2 i v.2b)

Post autor: Remx »

Witam

Pierwszą w życiu grę demonami przegrałem, Keeper utkną na magu WoCh i nic nie mogłem zrobić dla niego ani on mi dopiero szarża w bok Maruderów nabiła CR i sypnąłem się :|
WoCh dysponował 3-ma klocami Maruderów oraz jednym Czuzenów (Halabardy, buf +1A, buf Ward 3+), średnio po 30 modli w klockach.
Magia też mocna słoneczka(vortex) latały na lewo i prawo kosząc moich Heroldów, a przy tak dużej ilości kości nie sposób to powstrzymać.

Postanowiłem trochę ścisnąć magie do max 3 modeli bo w 8ed. trudno czarować z większej ilości magów, poniżej nowa wersja rozpiski.
Tym razem Keeper zdegradowany w magi do 1lvl, opcjonalnie rozpiska B. do lvl 2.

Nie wiem jak z tym BSB -2LD niby fajne ale +d3 CR też. :)
BSB -2LD r12": Przeciwnik jak przegra o 1punkt (CR) z automatu dostanie -3 LD do testu a jak będzie stał w tym samym kombacie Keeper to przeciwnik nie skorzysta z LD Generała, ale większe prawdopodobieństwo jest takie że Keeper będzie rozkręcał inny unit który może zahaczy o zasięg banera.

Keeper A 1lvl - BSB -2LD. [75]pts
Keeper B 2lvl - BSB +d3 CR. [50]pts
A i B Horrorki 4lvl +1do casta, 4lvl daje że lepiej dispelować magię przeciwnika :)
Dyskowiec z racji że Vortex jest dość nie przewidywalny no i trzeba rzucić to z 5-6kości co grozi mistcastem, druga sprawa snajperki mają 12 cali zasięgu czyli można pod maszerować gdzieś i próbować kogoś ubić.

wersja A.
2500 Pts - Daemons of Chaos Army

Keeper of Secrets @ 550.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Slaanesh
Allure of Slaanesh [25.0]
Siren Song [25.0]
Soul Hunger [25.0]
Enrapturing Gaze [25.0]

Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life <-- ????
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

Herald of Tzeentch @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

Herald of Khorne @ 240.0 Pts
Battle Standard - Great Icon of Despair [75.0]
Soul Hunger; Armour of Khorne;

30 Bloodletters of Khorne @ 415.0 Pts
Musician; Standard - Icon of Endless War;
Czempion @[12]Pts

40 Pink Horrors of Tzeentch
@ 525.0 Pts
Musician; Standard - Icon of Sorcery;
Czempion @[12]Pts

6 Flamers of Tzeench
@ 210.0 Pts
6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts


Models in Army: 86
Total Army Cost: 2500.0
wersja B.
2500 Pts - Daemons of Chaos Army

Keeper of Secrets @ 585.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Slaanesh
Allure of Slaanesh [25.0]
Siren Song [25.0]
Soul Hunger [25.0]
Enrapturing Gaze [25.0]

Herald of Tzeentch @ 165.0 Pts
Magic Level 2; Lore of ?????
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]

Herald of Tzeentch @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Master of Sorcery [25.0]
Spell Breaker [25.0]
Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

Herald of Khorne @ 215.0 Pts
Battle Standard - Banner of Unholy Victory [50.0]
Soul Hunger; Armour of Khorne;

30 Bloodletters of Khorne @ 415.0 Pts
Musician; Standard - Icon of Endless War;
Czempion @[12]Pts

39 Pink Horrors of Tzeentch @ 513.0 Pts
Musician; Standard - Icon of Sorcery;
Czempion @[12]Pts

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts

6 Flamers of Tzeench @ 210.0 Pts


Models in Army: 85
Total Army Cost: 2498
Ostatnio zmieniony 1 sie 2010, o 08:36 przez Remx, łącznie zmieniany 1 raz.
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

up.
Nowa rozpiska nowe przemyślenia....
a nadal tyle niewiadomych.....
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

strasznie to slabiutkie...masz dwa oddziały którymi trzeba sie przejmować (a właściwie to jeden) i duzego...
jakieś chore gunliny cie niszczą praktycznie od kopa...
nie wiem z czym ta rozpa moze pograc, ale to tylko moje zdanie
Wydaje mi się ze musisz jakoś wcisnąć Fiendy
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Dyskowiec zejdzie bardzo szybko wiec to zły wybór. Po za tym masz dwa ogromne klocki które można wymanewrować i skanapkować. Coś wiem na ten temat bo parę bitew przeciwko takim ogromnym oddziałom zagrałem :D Ja na Twoim miejscu dyskowca zmienił bym na herlaka slaanesha z syreną i umieścił go w 10 demonicach żeby przeżył do użycia syreny. a 30 horrorów rozbił na 3x10. Przede wszystkim masz wtedy więcej wystawień i więcej chaneli i męczysz przeciwnika 3 małymi torpedami.
+1 dla przedmówcy. Gdzie są fiendy lub jakieś furie? :D btw Enrapturing Gaze to średni gift, daj tormenta.

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Właśnie nie za bardzo bym chciał rozbijać Horroki bo wówczas praktycznie zero anty magi mam, +2 do dispela to skąpo.
Klocek horrorkow z bonusem +5 do casta może duże pociski rzucać na 2-3 kościach.
Małe pociski są praktycznie auto dispelowane przeciwnik z bazy ma 4+ dispela a jak dispeluje z 2 kości niema bata aby czar wszedł gdy mamy 1lvl maga,
nawet jak już taki mały pocisk wejdzie to średnio są to 4hit z siłą 4 :/ przy dużym mam na starcie siłe 5 a średnio wchodzi 5-8 hitów.
Co do chanelingu na 6 tur może dostane 1-2 kostki, w poprzedniej bitwie z 4 magów dostałem tylko jedną kostkę...
Co do maga na dysku jeżeli już mam dysk zabrać to i Lore Death bo zasięgu nie będzie oraz vortex strach rzucać.

Osobiście bym chciał ze 2 klocki po 25-30 Bloodków tylko trudno takie coś wcisnąć i nie wiem jak z grywalnością tego.
co do Fiendów nie brałem bo się nie zmieszczą to raz a dwa brzydkie są :P
Demonetki dla mnie, wyglądają na totalnych cieniasów coś jak warriorzy DE, flamerami z siła 4 klocka trudno ubić bo przeciwnik wysejwuje a demonetkami tym bardziej, zwłaszcza że demonetką trudniej zranić.
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Nie chodzi o to, żeby demonetki mordowały, tylko, żeby herald, który w nich siedzi, odciągnął jakiegoś deathstara.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

cieniasy jak kto?
jak znajdzie w demonach chłopaka takiego jak SpearElf z tarczą za 7 punktów to pozdro...
I5 WS4 Ld8 M5!
nie obrażaj mi tu elfów:D:D:D:D
a ta serio, to może daj na Dużego demona jakies lvl magii i bedzie gitara:)
ja osobiście uważamm że Wrona słaba nie jest, tylko droga:P
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

Ano cieniasy 3S 3T :p co ci po inicjatywie jak wszystko w to wchodzi jak w masło.
Statystycznie jak elf/demonetka spotka się z celem który posiada 4S, 4T, AS 5+ to liczy nie na statystykę ale ud szczęścia.
Obie strony przeważnie będą się trafiały na 4+, Demonetk/Elf mają 33% że zranią a jeszcze przeciwnik ma szanse to wysejwować,
w przypadku demonetek (AP) ~16% a Elfa (s3) około 33%.
Przeciwnik oddaje i ma 66% że zrani a elf/demonetka ma 16% że się wysejwuje.
Nie raz od takich flamerów dostałem serie w kuszników z tarczami i się posypałem :)
a serią z kuszoli mało kiedy 3 ubije. a niby obie strony mają przybliżoną ilość hitów.

Wracając do meritum sprawy.

hmm Też racja nie trzeba przyciągać na klatę klocka wystarczy że się go weźmie tak aby spalił szarże i odwrócił się bokiem.... i w tej turze i następnej nie zaszarżuje czyli 2 tury jesteśmy bezpieczni :) a gdyby coś keeperem można sciągnać tak samo ten klocek i w rezultacie daje nam 4 tury wyłączenia klocka +1sza tura gdzie niema szansy zaszarżować a w tym czasie innymi siłami rozdrabniać słabsze klocki... hmmm

Jeszcze tylko trzeba coś wymyślić coś jak przeciwnik ma 2 klocki mocne bo 2 tury offnięty unit nie oznacza że zostanie rozstrzelany lub zmagowany.
no ale mam nadzieje że zawiele takich silnych klockow nie będzie góra 2 warriorowych z WoCh.
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jak wystawiasz demonetki lub bloodletterów w klocku pamiętaj że tam na pewno będzie herald, więc z tej perspektywy jednak demonetki robią więcej bo mają AFS i z HE będą uderzać tak samo a najczęściej pierwsze z re-rollem... więc już są do przodu.. oki gorzej ranią ale nie można mieć wszystkiego... heraldzi slaanesha mają podobną skuteczność ( a dużo lepszą z eatherblade tylko minus braku rysenki ) w CC ale chodzi o syrenkę przecie... ale można mu dać deamonic rode by zapewnić mu przeżywalność + 1lvl daje możliwość wszystkich czarów z domeny slaanesha ( 2 heraldów + 4 keepera ) wtym wypadku banner -2lvl jest konieczny by wzmocnić efekt magi slaanesha... dodatkowo możnaten banner dać heraldzie na steedzie i dać go do seekerek by był mobilniejszy

przynajmniej tak to widzę, przemyśl to :)

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

A ten baner -2 do casta to przypadkiem nie odejmuje oczka z kostek dla przeciwnika ?
Daemons, X-Wing & Black Tea

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

pisałem o great icon of despair ( -2LD ) a nie o great standard of sundering ( -2 to cast dla oponenta )

Awatar użytkownika
Remx
Chuck Norris
Posty: 506
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Remx »

:) aha :P nie rozszyfrowałem twojego -2lvl

Co do Keepera 4lvl :P gołego nie zamierzam wystawiać :P bo 4lvl to praktycznie golas

Druga sprawa można dać buffa na Bloodtki dającego ASF wówczas taki unit jest nie do pojechania ASF, re-roll, KB, większa siła :)
No i wygląd mają fajny a nie jakiś popromienny slaneshowy :P
Daemons, X-Wing & Black Tea

ODPOWIEDZ