Flag of the Blood Keep

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Flag of the Blood Keep

Post autor: Wisnia »

Sztandar ten daje:

4+ ward save, against ranged attacks of any kind (included war machines templates, magic missles, etc.)

Czy ward ten działa na czary typu Hex? Np. piąty czar z fire.
Czy działa na stopę gorka? Wszelkiego typu sniperki z death?

Pozdrawiam
Wiśnia

Awatar użytkownika
Fojtu
Mudżahedin
Posty: 238

Post autor: Fojtu »

dziala na wszystko oprocz CC chyba ze w opisie czasu jest napisane np. no saves of any kind

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Mam też od razu pytanie, jak działa teraz przekazywanie WSa 10 dzięki Helm of Commandment i Fencer's Blades?

(można czy nie można?)

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Można.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Sztandar działa na wszystkie efekty walące na zasięg. Czyli wszystko poza close combatem i ew. ranami zadanymi w base to base przez inne efekty (np czar z life'a).

Fencer's blades - posiadacz ma WS 10 - przekazuje go dalej. Po prostu.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Barbarossa pisze:Sztandar działa na wszystkie efekty walące na zasięg. Czyli wszystko poza close combatem i ew. ranami zadanymi w base to base przez inne efekty (np czar z life'a).

Fencer's blades - posiadacz ma WS 10 - przekazuje go dalej. Po prostu.
jedyna bron ktora zmienia statystyke na potrzeby magii, dziwne :/

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Wszystkie magiczne przedmioty zmieniają statystyki trwale. Ten sam FAQ, inny punkt. O ile oczywiście ich opis nie stanowi inaczej, np. sword of might.

Bronie zwykłe istotnie nie zmieniają statystyk trwale - np. dwuraki nie dodają +2 do siły, jak się testuje od dwellersów.
Q: Does a magic item or spell that gives a bonus to a characteristic,
give the bonus for all rules purposes (e.g. the effect of spells,
characteristic tests, etc)? (p4)
A: Yes, unless the description of the item or spell specifically
says otherwise.

Awatar użytkownika
jurak
Kradziej
Posty: 952
Lokalizacja: kato szybki szpiiiii.....

Post autor: jurak »

Barbarossa pisze:Wszystkie magiczne przedmioty zmieniają statystyki trwale. Ten sam FAQ, inny punkt. O ile oczywiście ich opis nie stanowi inaczej, np. sword of might.

Bronie zwykłe istotnie nie zmieniają statystyk trwale - np. dwuraki nie dodają +2 do siły, jak się testuje od dwellersów.
Q: Does a magic item or spell that gives a bonus to a characteristic,
give the bonus for all rules purposes (e.g. the effect of spells,
characteristic tests, etc)? (p4)
A: Yes, unless the description of the item or spell specifically
says otherwise.
#-o
ups, czytanie na szybko sie klania ;/

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Ale z drugiej strony:
Q: Does a weapon that gives a bonus to a characteristic, give the
bonus for all rules purposes (e.g. the effect of spells, characteristic tests,
etc)? (p4)
A: No.
Magiczna broń to zarówno "weapon" jak i "magic item" więc widzę tu pewną sprzeczność.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

No to sobie rozstrzygnij tę sprzeczność w sposób logiczny - patrząc, która jest kategorią nadrzędną w spisie treści. Dla mnie jest dość jasne, że weapon to zwykła broń, a magic items and spells to wszystkie magiczne przedmioty i czary. Ale istotnie, mogliby bardziej zwracać uwagę na takie szczegóły

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

No właśnie zastanawiałem się nad tym i wyszło mi, że są równoważne. To są dwa odrębne zbiory z częścią wspólną.

Ale podejdźmy do tego od tej strony: czy jeżeli byśmy mieli hipotetyczny przedmiot powodujący, że broń przeciwnika będącego w kontakcie z jego właścicielem traci swoje właściwości i staje się hand weaponem, to czy rozciągało by się to również na magic weapony?

Poza tym fragment "Yes, unless the description of the item (...) specifically says otherwise", można by podciągnąć pod opis dotyczący broni.

Ale racja, mogli napisać wyraźniej o co im chodzi :|
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

ODPOWIEDZ