Klub gier bitewnych Kult oraz sklep Faber & Faber mają zaszczyt zaprosić na turniej pod patronatem Stowarzyszenia Bazyliszek o nazwie
New Hope - 8ed.
Miejsce: Gimnazjum nr 2 przy ulicy Narbutta 65/71
Data: 11/09
Zapisy startują o godzinie 9:00
Format: single 2900pts
Dozwolone proxy* oraz niepomalowane figurki.
Limit miejsc brak
*Proxy dozwolone są w ramach przyzwoitości. Ramy przyzwoitości określają organizatorzy.
Cena: 15zł
Kompozycja armii:
wszystko zgodnie z 8smą edycją WHFB
Zgłoszenia:
Proszę wysłać zgłoszenie na adres kultowyturniej@interia.pl do 09/09/2010 do godziny 24:00. Nie wysłanie poprawnego zgłoszenia w terminie skutkuje 5 pkt karnymi.
Poprawne zgłoszenie powinno zawierać:
Imie, Nazwisko, Armia, Nr ID, rozpiskę w html/txt
Rozkład Jazdy:
3 bitwy
09:00 - 9.30 - zapisy
09:30 - 12:15 - I bitwa
12:30 - 15:15 - II bitwa
15:45 - 18:30 - III bitwa
18:30 - ogłoszenie wyników
Uwaga!
jeśli chodzi o zapis co do punktów to miał on od zawsze pomóc w posprzątaniu po wiekszych turniejach. Zrobimy więc w ten sposób:
liczba graczy-punkty za odniesienie stołu:
20 do 30 włącznie - podziękowania komendanta za przysługę
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
31 do 40 włącznie - 5 pts
41 i powyżej - 10 pts
SPOŻYWANIE ALKOHOLU PODCZAS TURNIEJU i na jego terenie JEST ZABRONIONE
Punktacja bitew: UWAGA GRANIE SCENARIUSZY JEST OBOWIĄZKOWE
progi punktowe co 250pts
0 - 250_________10
251 - 500_______11
501 - 750_______12
751 - 1000______13
1001 - 1250_____14
1251 - 1500_____15
1501 - 1750_____16
1751 - 2000_____17
2001 - 2250_____18
2251 - 2500_____19
2501+__________20
Gramy po kolei:
1. Blood & Glory
Strefa wystawienia jak w podręczniku.
Zwycięzcą jest ten, kto prędzej wyeliminuje kluczowe jednostki wroga. Im szybciej kluczowe jednostki zostaną wyeliminowane tym większe zwycięstwo.
Moment złamania: 3
Odporność armii liczona jak w RB:
- 2 pkt za generała
- 1 punkt za każdy sztandar
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
Jeśli do końca bitwy żadna armia nie została złamana to wynik ustala się na podstawie różnicy pozostałej odporności:
- remis: 10-10
- przewaga o 1: 11-9
- przewaga o 2: 12-8
- przewaga o 3: 13-7
- przewaga o 4: 14-6
- przewaga o 5+: 15-5
2. Double Assault
Celem scenariusza jest wprowadzenie jak największej ilości unitów ze sztandarami do strefy rozstawienia przeciwnika. Każdy oddział ze sztandarem wprowadzony do strefy rozstawienia przeciwnika, który dożyje końca bitwy daje nam 350pts. UWAGA: oddział bez sztandaru własnego ale ze sztandarem armijnym daje nam 300pts. Oddział ze sztandarem własnym i armijnym daje nam 400pts. Sam model ze sztandarem armijnym nie daje nam 300pts.
3. Warpstone Collectors
Celem scenariusza jest zebranie i utrzymanie jak największej ilości warpstone'a (znaczników). Każdy gracz po ustaleniu stron bitwy rozstawi 3 znaczniki (punkty). Gracze rozstawiają znaczniki po jednym na zmianę. Każdy znacznik jest wart 300pts. Żaden znacznik nie może być rozstawiony w mniej niż 6" od krawędzi stołu i mniej niż 12" od innego znacznika. Każdy gracz może umieścić tylko jeden znacznik w swojej strefie rozstawienia. Znaczniki zbieramy wchodząc na nie oddziałem (oddział nie musi zakończyć ruchu na znaczniku, lecz nie może go zebrać goniąc lub uciekając). Znaczniki traci się tak samo jak sztandary po złamaniu w walce wręcz. Oddział musi przeżyć do końca bitwy aby otrzymać punkty za posiadane przez niego znaczniki.
Stoły i mapki:
mapki będą. Dwa tereny na stole są magiczne. Dzielimy stół po przekątnej (linia podziału zawsze wychodzi z lewego rogu stołu i idzie do prawego rogu po przeciwległej stronie). Na każdej wyznaczonej w ten sposób połówce stołu może i musi znajdować się jeden losowo wybrany teren magiczny.
Używamy Hardkorowego Balancing Patcha:
Balancing Patch:
Kompozycja armii:
- Armia musi mieć przynajmniej dwa sztandary (bo bez tego ma automatyczną przegraną w pierwszym scenariuszu - oczywiście lepiej mieć więcej sztandarów
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Steam Tank 0-1
- liczymy punkty za połowę oddziałów i pojedynczych modeli (jak w 7 edycji)
Magia:
Maksymalna liczba Power Dice użytych w turze magii = 12.
DEATH:
#0 - Spirit Leech - ofiara dostaje jedną ranę (zamiast różnicy w wyniku), jeśli przegra pojedynek (test Ld+D6) z magiem rzucającym czar
#6 - Purple Sun of Xereus - idzie na odległość D6x3 (wynik "6" to misfire) a nie Artillery Dicex3. Każdy model, który nie zda testu inicjatywy od wzornika, dostaje jedną ranę bez armour saves. Modele, które automatycznie oblewają testy I, są niszczone.
LIFE:
#6 - Dwellers Below - każdy model, który nie zda testu siły dostaje jedną ranę bez armour saves.
BEAST:
#6 - Transformation of Kadon - trzeba mieć model, w który ma zamienić się mag (wersja light: Manticora, Hydra, Smok - na podstawkach 50x50; wersja heavy: za Mountain Chimere może robić Manticora, za Great Fire Dragona dowolny model smoka - ale oba monstery są na podstawkach 50x100)
GRAMY ZGODNIE Z NAJNOWSZYMI UŚCIŚLENIAMI DO 8ED.
WSPÓŁORGANIZATOREM TURNIEJU JEST SKLEP FABER & FABER. SZCZĘŚCIARZOM, KTÓRZY ZAJMĄ MIEJSCA NA PODIUM ZOSTANĄ WRĘCZONE MEDALE ORAZ NAGRODY (najprawdopodobniej związane z nową edycją wfb)
Lista:
1. ninjaska
2. Semi
3. Niko
4. Jasiuu
5. Varden
6. Bayer
7. Patryk Lenart
8. Cyryllo
9. Andmiz
10. Helion
11. Daw
12. Barbarossa
13. Murmandamus
14. Jacek Grabowski
15. goboss
16. voodoo
17. pedros
18. olo1
19. bless
20. Szwentas
21. Lires
22. Esco
23. Krzysztof Żak
24. Ytsunkai
25. Święta Barbara
26. Grichalk
27. Runepriest
28. Kotlet
29. Asassello
30. Gotih
32. Assur
33. Kacper Bełz
34. Bartłomiej 'Lazur' Lazurek
35. Piotr Kozłowski
36. Hurtmaker
37. Guldur
38. Arbiter Eleancji
39. Piotrek Kurkowski
40. Marcin Lipiński
41. Kamil Kostecki
42. Guldur
43. Łukasz Śmiechowski
44. Zielony