Szczury pod combat 2500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Szczury pod combat 2500

Post autor: QQrydza »

Unnamed2500 Pts - Skaven Army

1 Grey Seer @ 245.0 Pts
Magic Level 4
Pidgeon Plucker Pendant [5.0]

1 Warlord @ 185.0 Pts
General; Heavy Armour; War-Litter
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [10.0]
Iron Curse Icon [5.0]

1 War-litter @ [35.0] Pts

1 Warlord @ 190.0 Pts
Heavy Armour; Bonebreaker
Sword of Might [20.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts

1 Chieftain @ 97.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the Under-Empire [25.0]

45 Stormvermin @ 423.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician
Shroud of Dripping Death [30.0]

1 Fangleader @ [10.0] Pts

50 Skavenslaves @ 102.0 Pts
Slave Musician

50 Skavenslaves @ 102.0 Pts
Slave Musician

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

10 Plague Monks @ 130.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard
Storm Banner [50.0]

6 Rat Ogres @ 256.0 Pts
Frenzy

2 Rat Ogre Packmasters @ [16.0] Pts
Whip; Light Armour

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

1 Hellpit Abomination @ 250.0 Pts
Warpstone Spikes

Casting Pool: 2

Dispel Pool: 2

Models in Army: 185


Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

wydaje się to zdecydowanie mocniejsze od tego czym grałeś na ostatnim turnieju
wrzuciłbym dispell scrolla na grey seera

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie mieści mi sie w punktach na lordach. Btw rozłożenie rozpy: seer w monkach i kitrany (na dispel) warlord na lektyce do sztormów a na ogrze do ogrów. Zasadniczo w środku sztormy po bokach slavy i na flankach 2 abominacje a po drugiej stronie 6 ogrów. 3 oddziały uderzeniowektóre mają podobna silę rażenia - największa dwie abomki,potem sztormy + slav + lord (na breaki oczywiscie) no i kopa ma oddział ogrów (sam lord to 9 ataków z siłą 5 a oddział wali 17 tez S5 - pewne a siła rażenia w zasięgu dwóch abominacji ; )

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

ja wole opcję bsb z halabardą;] littera bym wywalił za DSa, chyba watro przy tak potężnej magii...
i kombinuje jeszcze sam nad braniem poisonataków na gutterach.. jednak to 25p na unit dopłacamy...

a i zastanowiłbym się nad wrzuceniem w ogry mouldera... 2W T3 łatwo zdjąć przy losowaniu 5,6 w packmasterów.. a głupota na ograch boli:/

Horned-Rat
Warzywo
Posty: 14

Post autor: Horned-Rat »

Bardzo fajna rozpiska ;]

powiedz mi co byś w niej zmienił jeśli miałbyś zagrać przeciwko demonom na 2500 ? domyślam się że nic ;]

pozatym czy seer'em bierzesz czary z ruin czy z plague - czy mieszasz ? (pewnie zależy od przeciwnika) czy moze nie rzucasz czarów a serek tylko na dispel ?

pozatym jaki jest rozmiar lektyki (war-litter) :

http://i230.photobucket.com/albums/ee10 ... C00537.jpg

czy to jest "zgodne" z prawdą ? :>

pozatym wystawiasz coś jako horde ? czy może 3 hordy (2 slavy i vermini)??

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

0 hord, wolę długaśne klocki po 5 w szeregu (steadfast ^^). Twoja lektyka bardzo fajna ale za duża choć pewnie przeszła by ^ ^ Rozumiem Twoją machinację bo sam się z moją 4h j***, żeby ją wcisnąć na 40x40. Pod demony centralnie to zupełnie inna chyba filozofia rozpy, choć jakbym zostać przy combacie na litterze to bym zamienił guttersów na wiecej sztormów i jeszcze 50 slavów, albo dodał działo najlepiej dwa ; ) może być kosztem spieków na abominacjach, ale 2 x działo + 2 x abomka na demony idealny zestaw. Seera serdecznie poważam, nie lubię gościa bo musze go mieć bo bez +4 do dispela jest po ptakach. Ale jakby już to 13 + skitterlepa + 2 z ruiny

Co do uwag - DS nie wejdzie poza tym imo jeden to takie pseudo spowolnienie, co do Master mouldera niewielka różnica a sporo punktów, po prostu w tej rozpie jest tyle konkurencyjnych celów, ze imo na ogry braknie strzelania ; )

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

Qc-Rat pisze:ale 2 x działo + 2 x abomka na demony idealny zestaw
#-o
2x90=180
2x235=470
180+470=650
2500/4=625
się nie mieści :wink:
ja przeciwko demonom dałbym defens bo w walce możemy im possać

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

w sumie możliwe że braknie shoota na RO... raz że gutterów masa, dwa że stormik.. MM drogi ale do 4RO lepsze 2W T4 niz 2w t3 przy 6 bym dał trzeciego packmastera natomiast. juz mi pościągali kiedyś bylestrzelaniem i mam uraz:P
mi się zmieścił litter na 40mm, gdzieś w galerii chyba go wsadzałem. ale owszem, sporo rypania..

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Mnie też się zmieścił ^ ^ Ale jakby go dali na 60 x 60 prezentowałby się bardziej majestatycznie. Co do wyliczenia racja - w takim razie 2 x działo + abomka na spike'ach - działa na blodzia bezcenne (zobacz minę przeciwnika jak go przebijesz siła 2 ^^ czołg tak kiedyś nabiłem) można wyrzucić spike wtedy wejdzie dodatkowy packmaster, zreszt abazuję zę na LD 8 tę liderkę będą zdawać ; ) Poza tym - dopóki mają frenzy będą zdawać stupidity? (kiedys były immun to psychology i po sprawie, ale teraz nie wiem)

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

stupidity jest nad psychologią i trzeba zdawać niestety:( a szkoda unitu za 300p żeby lazł kilka cali...
a te spiki jeszcze potrzebne na abomkach? w zasadzie na niewiele rzeczy potrzeba obecnie magiczne ataki a MR jej coś daje jak ma już regenkę?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

No na fireballa to ostatnia deska ratunku ^ ^ A magiczne ataki nie wiadomo kiedy (czyt. VC albo HE na acrynieśmiertelnym) się przydadzą ; )

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Wyrzuć monków i daj SB BSB. Nie oszukujmy się jak ten dojdzie od walki to zginie w pierwszej turze, więc ofensywny banner nic mu nie da.

Pozbyłbym się też któregoś z lordów. Lepiej mieć 2 mocnych niż 3 słabych. Brakuje ci też czegoś na duże złe potwory. Może kółko? Postraszy, a i w walce daje rade.

Niemniej podstawowym problemem jest to, że jest cie mało i praktycznie nie masz gdzie poukrywać tych bohaterów. Może uda ci się wcisnąć jakiś klocek klanratów, żeby chociaż seera i BSB tam schować?
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Zestaw dwóch bannerów na sztormverminach jest nie do ruszenia (2k6S3 + 2S3 bez armour save to spory dodatek do CR) Jakbym miał wyrzucać lordów wywaliłbym seera, bohaterów dzielę, że BSB + generał w sztormach, seer w monkach, a Kolega na ogrze w ograch. z prawej dwie abomki z lewej oddział ogrów i do przodu. sztormbanner i tak odpalam na 1 - 2 tury potem te monki tylko trzymają seera. Każda część tej armii jest sobie w stanie sama poradzić (sztromverminy + 100 slavów, abomki, ogry) moim zdaniem z większością stworków. Najważniejsza zaleta armii to brak panik imo, i to że armia jest zasadniczo ItP, bo albo frenzy albo 10LD z przerzutem albo terror/stubborna na abomkach. A gdyby ktoś pytał czemu ogry, to zainspirował mnie widok 3 ogrów wpadających w abomkę i walczących jak równy z równym ; )

Awatar użytkownika
vocal
Masakrator
Posty: 2096
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: vocal »

no widać że przemyślana rozpa;] testuj, ciekaw jestem jak walczy. a najbardziej jak sobie daje radę z magią, wydaje mi się że to może być najsłabszy punkt armii.
a wracając do wcześniejszego pytania- nie szkoda tych 75p na gutterach na same poisony? może za to elektryka z rakietą?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Najbliższy turniej na 2500 to chyba ... śląski master _-_ pozostają domowe testy Imperium. Co do zamiany poisonów zobaczę, głównie to dobre na machiny... ale jakbym miałwolne punkty to dopakowałbym ogry. Niestety rozpy chyba nie da się "zminimalizować" do 2k ale popracuje nad tym i dam znać jak testy ; )

tryton
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157

Post autor: tryton »

rozpiska i fajna, ale core mi wychodzi poniżej 25%

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

423 + 102 + 102 = 627, 25% = 625 ; )

tryton
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 157

Post autor: tryton »

A no racja, matematyka mi zawodzi po piątkowym wieczorze; z lenistwa wrzucilem w ArmyBuilder'a i pokazało mi , ze core ponizej 25%; ale tu faktycznie jak 627; błąd programu;) ?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Tak, mnie to robi nie pierwszy raz zwykle pokazuje że przekraczam lordów jak mam 625, nie wiem na czym to polega ; )

Horned-Rat
Warzywo
Posty: 14

Post autor: Horned-Rat »

Sporo myslałem nad tą rozpiską ;] i dorzuciłbym 2 grosze od siebie.... a raczej 13 groszy w postaci autocasta na IF czaru seer'a Dreeded 13th ;]

jak ? pewnie wiecie....ale jak nie to powiem : Power Scroll z common arcane items za 35 pkt.... na każdym dublu IF'ka .... czyli seerek losuje czary, zamienia jeden na swoj dreeded thirteen.... w pierwszej rundzie rzucamy na 6 kostkach + grzybek .... prawa fizyki mówią nam że kostka ma 6 ścian, i nie da rady wyrzucić 7 różnych na 7 kościach... więc IF'ka w pierwszej rundzie (lub w kolejnej) ... i 4d6 modeli (statystycznie 14) bez wardow/sava'a sciagamy, a jak sie poszczeci to jeszcze jeden oddzial "pseudo skautów infiltratorów" u wroga mamy na starcie ;] (pamietajcie że to tylko na Inflantry działa.... Slann by the wej jest inflantry ;p , Masque demonów też ;p)

wiadomo po IF'ce mamy miscast'a.... można na początku swojej tury wybiec serkiem z oddziału tak żeby templatka 5" nikogo nie siegneła... ale jak wiemy statystycznie na 2d6 wypada 7 ... jeszcze częściej między 5 a 9 ....
5-6 - mała teplatka -seer nie ma szansy zginac
7 - to na co liczymy.... w base contakcie którego nie ma...więc nic :)
8-9 no tutaj po 1 woundzie więc też nie zginie

minusem tego rozwiazania jest to ze w nastepnej turze przeciwnika nasz serek jest wystawiony na ostrzal i inne nieprzyjemnosci... zaryzykowałbym wyjście serkiem tak żeby był 4,5" cala od jednostki....jak duza templatka to z 3 liźnie... z 20 pkt w plecy ale za to seerek ma look out'a na 4+ ktory moze mu zycie uratowac w turze przeciwnika (o ile się nie mylę.... że look out sir działa na 5" a nie 3" bo nie pamiętam dokładnie)

dzieki 35 pkt Twój serek przestanie być tylko panem od dispeli.... zrobi raz (a może więcej.... na 6 kościach + ewentualny grzybek łatwo 21 +4 wyrzucić ;p w sensie łatwo statystycznie ;]) rozpierdziel ;]

ODPOWIEDZ