Silesian Master
Głównym sponsorem imprezy jest:
Restauracja-Hotel Pod Platanem
Główny sponsor nagród:

Pozostali sponorzy:






Ponadto, nadal aktualna jest oferta współpracy z firmą Miły Dom, o której informowaliśmy już przy okazji Wieloboju Imperatora FF - osoba dzięki której zostanie sprzedane mieszkanie z oferty firmy otrzyma 500,00 pln.
Kiedy?
25-26 września 2010r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 10:00, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:30.
Gdzie?
Kozłów (pod Gliwicami), hotel "Pod Platanem", ul. Marcina 5.
Kilka słów jak dotrzeć -w tym poście.
Format turnieju?
2500pkt.
Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (jako text summary, html lub PDF jako wydruk z AB) upływa 22 września,
godz. 24:00 na adres:
schwarze.pferd@gmail.com
Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostać zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). Numeru Gracza (ID) ze
strony Polskiej Ligi WFB nie wymagamy.
Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.
Limit miejsc:
Brak.
Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 40zł.
Widzowie również są mile widziani - dla nich wstęp wolny.
Nagrody:
Zasady turnieju:
Turniej klasy master, single. Zasady turnieju zgodne z nową 8 edycją.
Rozpiski jawne, zakaz bohaterów imiennych.
Dodatkowo obowiązują aktualne oficjalne erraty / FAQ i
polskie uściślenia sędziowskie.
Dopuszczone listy armii:
- wszystkie aktualne AB
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 tylko jako samodzielna armia
- Chaos Dwarfs wg Indy Chos Dwarfs
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309
Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Progi punktowe:
Co 250pkt.
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała, 100pkt za BSB, 25pkt za inne sztandary, 50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku.
Scenariusze:
1. Dawn Attack.
2. Meeting Engagement
3. Watchtower.
Zamiast wieży korzysta się z dowolnego terenu leżącego najbliżej środka stołu. Za kontrolowanie terenu na koniec bitwy gracz otrzymuje 5 dużych punktów, a dodatkowo wynik nie może być niższy niż 11-9 na korzyść gracza kontrolującego teren.
4. Battle line
5. Blood and Glory.
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 3 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, punkty zwycięstwa liczy się w zwykły sposób
Rozpoczynanie:
Wg. scenariusza.
Ilość bitew:
Gramy 5 bitew, każda 6 tur lub wypełnienie zasad scenariusza lub koniec czasu przeznaczonego na bitwę, jednakże bitwę nr 3 gramy do końca, bez względu na upływ czasu.
Plan bitew:
Sobota
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
10:00 - 13:00 I bitwa
13:15 - 16:00 II bitwa
16:15 III bitwa
Niedziela
9:00 - 11:45 IV bitwa
12:00 - 14:45 V bitwa
15:00 ogłoszenie wyników
Tereny.
- terenów nie losujemy wg. rulebooka - będą rozstawione jak do tej pory
- tereny bez specjalnych efektów to:
wzgórze (rulebookowy Hill a nie jakiś Temple of Skulls),
trudny teren (zwykły Marshland),
bardzo trudny teren/ruiny (zwykłe Mystical Monuments),
obeliski (również Mystical Monuments przy czym zasłaniają wszystko po obrysie),
budynki (Buildings a nie jakies Arcane Architecture)
lasy (rulebookowy Forest podstawowy)
rzeki/jeziora (rulebook River/Lake podstawowy)
żywopłoty/murki (odpowiednio jako Fence/Walls w zasadach Obstacles, czyli jako soft cover/hard cover i w obu przypadkach -1 do hita w walce wręcz)
Ocena malowania i przygotowania do gry
Zaznaczamy, że ta częśc celowo będzie mniej restryckyjna, z uwagi na niedawną zmianę edycji i problemy z tym związane. Co nie znaczy, że dopuszczamy metal - plastik - pojedyncze podkłady.
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia

1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory

2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)

4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki
WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu
Silver Helms za Dragon Princes)
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
3 - zgłoszenie w terminie
2 - podanie na karcie gracza swojego ID ze strony ligi
Maksimum: 20
Punkty duże ujemne:
- worst play - za przeciąganie bitew, wykłócanie się, chamskie odzywki i złośliwe overguessy a także inne, niegodne Gracza zachowania. Przy przeciąganiu bitew należy takiego gracza zgłosić najpóżniej 30min przed planowanym zakończeniem bitwy- wykłócanie się 5min przed końcem i zakończenie bitwy po wyznaczonym czasie będzie skutkowało minusowymi punktami dla obu graczy
Dodatkowe informacje:
- przy zapisach każdy gracz dostanie swoją rozpiskę - można więc przyjechać bez,
- turniej zgłoszony do Polskiej Ligi WFB,
- pojawią się ogólnodostępne ulotki z lokalnych pizzerii ale planowany jest uruchomienie grilla i inne, tradycyjne, turniejowe jedzenie + picie

W formie zachęty zapraszamy do obejrzenia zdjęć z poprzedniej imprezy w tym miejscu oraz innych z naszej galerii, jak również naszego turniejowego dorobku filmowego.