2500 lizaki też na Silesiana -- słabizna

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

2500 lizaki też na Silesiana -- słabizna

Post autor: Skaven »

Eh, doszło to do mnie że prze BnG nei pogram sobie na morzu skinków i to boli. Grałem już czymś podobnym i jako tako się sprawdziło nawet. Ogólnie mamy zamiast mocnej armi bido-ludziki z małym zasięgiem strzelania, slanem który schodzi co 2 bitwy od kopa itd. Ogólnie wiecej nie udało mi się wycisnać z tej rozpy. Myslałem nad lorami dla slana i life jest jednak najlepszy. Broni nas od miscastów co jest spoko, bo na początku magii rzucamy tron z 2+1 PD a potem z reszty cisniemy 6 z life -- takie to głupie ale nie ma innej opcji. Ew rzucamy od kopa ze wszystkich kości 6 z life a potem ew z łapek przerzucamy na maga przeciwnika. Saurusy przez swoją inicjatywę sa słabe, ale jak wejdą już w CC to mogą bardzo długo wytrzymać dzięki np +4 T albo leczeniu z life.

Rozpa niestety bardzo podobna o ile nie identyczna z innymi na tym forum:

Unnamed2500 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 550.0 Pts
General; 4 Discipline; Magic Level 4; Lore of Life; Battle Standard
# Focus of Mystery [0.0] cały lore
# Higher State of Consciousness [0.0] dodatkowa kość
# Becalming Cogitation [0.0] odrzucanie 6
# Focused Rumination [0.0] niewrażliwość na niemagiczne
plaque of protection[30] 2+war od magii i strzelania
shrieking blade [10] fear
Cupped Hands of the Old Ones [45.0] przerzucanie miscasta
Standard of Disciple [15.0] +1 ld

1 Skink Priest @ 440.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dawn Stone [25.0] rerol sv
Dispel Scroll [25.0]

1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ [290.0] Pts



1 Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0] scroll i na 4+ koniec ripów i fazy magii

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skinks @ 58.0 Pts
Javelin; Shield; Standard

10 Skinks @ 58.0 Pts
Javelin; Shield; Standard

10 Skinks @ 58.0 Pts
Javelin; Shield; Standard

29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [12.0] Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts

3 Terradon Riders @ 90.0 Pts


1 Salamander Hunting Packs @ 75.0 Pts

1 Salamander Hunting Packs @ 75.0 Pts


5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts

5 Chameleon Skinks @ 60.0 Pts


Models in Army: 147


Total Army Cost: 2499.0
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2010, o 14:02 przez Skaven, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

olej latanie na Slannie- nie może wtedy do żadnego oddziału dołączyć. Daj mu 2+ ward od strzelania i magii. 20pkt. mniej a nie zginie łatwo od maszynek Dwarfickich i od pocisków magicznych.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Oooooooo :D :D :D

Tak własnie stwierdziłem że potrzebuję tego przedmiotu ale dał bym sobie rękę uciąć ze w 7 ed go zlikwidowali :lol2:

No to oczywiscie że dostanie ten przedmiot bo faktycznie maszynki to był problem :wink:

Zmieniłem wiec slana i dodałem jednego saurusa, slan dostał feara bo możliwe ze do saurusów go wsadzę i wtedy jak przeciwnik feara nie zda to sauri dobrego kopa dostają.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Masz racje poniekad Pajak, zeby olac Carpet. Panowie - powoli krystalizuje nam sie jakis standard , nice ;)

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Myślałem jeszcze na graniu na death ale jak na słoneczku siądzie misfire to by głupio było samego siebie wciągnąć ;)

Chciałem jeszcze skink chiefa na terku z 4 atakami i KB ale nie mieści się niestety.

Co do standardu to faktycznie , zestaw slan, engin, pieszy szaman to bedzie pewnie standard bo to hcyba najbardziej sensowny układ. Sauri do walki sa fajni, ale czy warto to ciężkie pytanie. Obawiam się ze nasze kijanki będa tak jak we przez 7 ed, taki blocker :wink:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Brak sztandaru na saurusach ma jakiś cel?

1 Skink Priest @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Cube of Darkness [40.0] scroll i na 4+ koniec ripów i fazy magii
Daj mu warda 2+ od flamingów. Za 5 punktów masz łapacza flamerów i innych paskudztw :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Niestety saurusy chyba beda musialy byc, ze wzgledu na f.... blood and glory.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Straszne prawda? Musicie wystawić coś innego niż skinki :D

Dlatego właśnie uważam, że jest to bardzo dobry scenariusz, który ogranicza praktycznie każdą armie. Bo z jednej strony nie da się robić armii kompletnie śmieciowych. Z drugiej różne deathstary też mają ciężko, bo jak zabijesz wszystko dookoła, to wygrywasz niezależnie od tego, co taki klocek ma w środku :) (no chyba że jest tam też BSB, to jest troche gorzej)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Saurusy nie są takie złe... dużo tańsze od TG, zajmują część limitu minimum core, a biją się... No imho są warte swoich punktów, boli tylko I, ale wtedy po prostu one są ustawiane jak najdalej od słoneczkowców i powoli idą tam gdzie mają dojść do bicia...

Zestaw herosów już jest ustandardowiony... w rare'ach na pewno będą salki i jeden stedzio raczej też- świetnie walczy dzięki TStompowi...

mam wrażenie, że w standardzie zostanie jeden oddział tyrków x 5 lub dwa x 3:-P

i do standardu na pewno wejdą chamki:-P

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1296
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Fajne ale do znudzenia bede powtarzal ze 2x2 salki musza byc, widac ze nie strzelales z nich do whitelionow jeszcze :)
Testowaliscie terki na przeswitujacych lasach? Jest w ogole sens? Jakos marnie to widze bo gdzie nie wyleca to je zastrzela, w las moze zaszarzowac cokolwiek, kamienie tez sie slabo zrzuca w nowej skirmishowej formacji...


Andrzej pisze:(no chyba że jest tam też BSB, to jest troche gorzej)
no bez jaj co to za deathstar bez bsb? wlasnie o to chodzi ze ten scenariusz pakuje niesmiertelne dearhstary odporne na warhammera, bo nie kazda armia ma jak sie dobrac do klocka piechoty wyplacajacego trylion atakow i odpornego na wszystkie cuda
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Salki mam tylko 3 jak dokupię czwartą to bedzie 2x2 ;)

Generalnie faktycznie przez lasy widać, zapomniałem o tym więc faktycznie terki chyba w odstawkę ;/

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Jeden oddział musi być, ruch w pierwszej turze na 32'' :D ale więcej nie...

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

No tak, 5 terków, pierwsza tura desant, zabić 6 modeli i panika na klocku, potem jak ucieka to w stronę najbliższej krawędzi czyli przez terki i każdy na 1 dostaje wouna i ginie kolejnych 10 :D W teorii super w praktyce jak wiemy bywa różnie ;)

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

ale warto tą teorię zostawić. Jeden oddział imho starczy. Początkowo byłem zajarany dwoma/trzema takimi oddziałami, ale stwierdziłem, że jednak na większość klocków gówno robią... ale jeden oddział mimo wszystko musi być.

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2993
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Będzie problem ze ściągnięciem maszyn tylko chyba, trzeba bedzie się jakoś skinkami do nich dobierać bo nie ma czym innym

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1296
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

kameleony sa rewelacyjne na maszyny, najcheteniej bym wystawial 3x7 ale mi sie nie mieszcza, ponadto skirmish swietnie je kosi jak juz wie wymanewruje tanki altary i inne takie
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

ODPOWIEDZ