Gdzie: Klub Osiedlowy "Na Skarpie" ul. Na Skarpie 16
Zasady turnieju:
Turniej lokalny, single. Zasady turnieju zgodne z nową 8 edycją. 1600 punktów
Rozpiski jawne, zakaz bohaterów imiennych.
Dodatkowo obowiązują aktualne oficjalne erraty / FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.
Zakaz Lordów oraz połówki za odziały itp itd jak w 7 edycji
Dopuszczone Proxy oraz nie pomalowane armie
opłata na rzecz klubu 10zł


Limit miejsc 24.
Dopuszczone listy armii:
- wszystkie aktualne AB
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 tylko jako samodzielna armia
- Chaos Dwarfs wg Indy Chos Dwarfs
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309
Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.
Progi punktowe:
Co 150pkt.
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała, 100pkt za BSB, 25pkt za inne sztandary, 50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku.
Scenariusze:
1. Dawn Attack.
2. Watchtower.
Zamiast wieży korzysta się z dowolnego terenu leżącego najbliżej środka stołu (postaram się aby na ten scenariusz był domek na każdym ze stołów). Za kontrolowanie terenu na koniec bitwy gracz otrzymuje 800 małych punktów, a dodatkowo wynik nie może być niższy niż 11-9 na korzyść gracza kontrolującego teren.
3. Blood and Glory.
Bitwa kończy się w momencie (natychmiast), kiedy odporność armii przeciwnika spada do 2 lub niżej (przez stratę generała lub sztandarów).
Wynik bitwy określa się następująco:
- zwycięstwo w pierwszej turze: 20-0
- zwycięstwo w drugiej turze: 20-0
- zwycięstwo w trzeciej turze: 19-1
- zwycięstwo w czwartej turze: 18-2
- zwycięstwo w piątej turze: 17-3
- zwycięstwo w szóstej turze: 16-4
W przypadku nie wypełnienia scenariusza, punkty zwycięstwa liczy się w zwykły sposób
4. 4. Battle line
Rozpoczynanie:
Wg. scenariusza.
Ilość bitew:
Gramy 4 bitew, każda 6 tur lub wypełnienie zasad scenariusza lub koniec czasu przeznaczonego na bitwę, jednakże bitwę nr 3 gramy do końca, bez względu na upływ czasu.
W przypadku, jeżeli 3 bitwa będzie się kończyła o późnej godzinie to zagramy tylko 3 bitwy, ale na 1600 powinno szybko iść.
Plan bitew:
Niedziela
8:30 - 9:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
09:00 - 11:00 I bitwa
11:15 - 13:15 II bitwa
13:30 - 15:30 III bitwa
15:45 - 17:45 IV bitwa
Tereny.
- terenów nie losujemy wg. rulebooka - będą rozstawione jak w 7 edycji
- tereny bez specjalnych efektów to:
wzgórze (rulebookowy Hill a nie jakiś Temple of Skulls),
trudny teren (zwykły Marshland),
bardzo trudny teren/ruiny (zwykłe Mystical Monuments),
obeliski (również Mystical Monuments przy czym zasłaniają wszystko po obrysie),
budynki (Buildings a nie jakies Arcane Architecture)
lasy (rulebookowy Forest podstawowy)
rzeki/jeziora (rulebook River/Lake podstawowy)
żywopłoty/murki (odpowiednio jako Fence/Walls w zasadach Obstacles, czyli jako soft cover/hard cover i w obu przypadkach -1 do hita w walce wręcz)
Informacje co do punktacji scenariuszy mogą się jeszcze zmienić, w trakcie spotkań klubowych będziemy jeszcze testować czy dane punkty są właściwe czy nie. Format się nie zmieni.
Zgłoszenia:
Rogal
Johnny
Zaleś
Szczur
Stadej
Kwaku
Simson
Nordri
Sway
farthan
Andrew