Dywanik
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Dywanik
Mamy w jedej armii slana i TG. Ale slan chce sobie wziąć latający dywan z arabi - zasad dywany mówi że nie może się dołączać, zasada TG ze musi nawet jeśli by nie chciał. Która zasada ma przewagę ? Zasada specjalna jednostki, czy zasada specjalna przedmiotu ?
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
