Woch 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Redox
Pseudoklimaciarz
Posty: 28

Woch 1500

Post autor: Redox »

LORDOWIE

1) Czarnoksiężnik Chaosu [365]
4 poziom [35], Piętno Tzeentcha[30], Księga Ashura [70]

365/375

BOHATEROWIE

1)Czarodziej Chaosu [170]
2 poziom [35], Czaszka Katama [50]
DOMENA : FIRE


JEDNOSTKI PODSTAWOWE

1)Wojownicy Chaosu x15 [345]
Piętno Nurgla [30], Proporzec Wściekłości[35], Halabardy[15], Tarcze [15]

2) Wojownicy Chaosu x 13[268]
Piętno Tzeentcha [20], Gorejący Sztandar[40], Tarcze[13]

3)Maruderzy na koniach [87]
Slaanesh, Sztandar, Włócznie

4)Pieski 2x 5 [60]

JEDNOSTKI SPECJALNE
-----------------------------

JEDNOSTKI RZADKIE
1)Działo Piekieł [205]

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

wywal sztandar z maruderów
i masz błąd w kosztach - maruderzy + sztandar + włócznie to 92 punkty

w innych oddziałach też są błędy punktowe

Awatar użytkownika
Morti
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Morti »

Ten Lord za drogi jest.

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

-według moich przeliczeń rozpa kosztuje w sumie 1535 >.>
-wywal te itemy, beznadzieja na takie pkt.; warto mieć exalteta BSB w armii, ale jeśli musisz grać na magach to zbuduj ich inaczej. Te +2 do casta za 120 pkt to marnotrawstwo... Infernal Puppet prawie zawsze się przydaje w tej edycji, możesz też wziać DS, spell/power familiara zamiast catam/ashur. Ewentualnie zaryzykować Black Tongue na lordzie. Lore Ognia bardzo przydatny na małe pkt.
-Warriorów połącz w jeden oddział (22-25 modeli), w tej edycji 15 to za mało. Będą lepiej trzymać pkt i rozjadą najgorsze kloce przeciwnika. Daj im piętno Khorna + Halabardy/2nd Hand Weapon albo Tzeencha + Tarcze. Jeśli mają halabardy i tarcze to tarcz używają tylko podczas ostrzału, w combacie już nie. Blasted Standard jest OK.
-wywal sztandar z maruderów, jak to ktoś mądrze gada (chyba, że grasz scenariusz B&G). Oprócz tego zamień im speary na flaile.
-nie bierz piesków, skoro masz konne marudy. Zamiast tego dołóż drugi oddział fastów.
-helena, oczywiście wymiata
-jeśli zostanie więcej niż parę pkt (nie przeliczyłem tego dokladnie) to można włożyć jeszcze oddział marud pieszych, tak ze 20 i paru z flailami i slaneeshem

Sry, jeśli brzmi za bardzo, jak krytyka. Mam nadzieję, że trochę pomogłem. :)
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

ODPOWIEDZ