LORDOWIE
1) Czarnoksiężnik Chaosu [365]
4 poziom [35], Piętno Tzeentcha[30], Księga Ashura [70]
365/375
BOHATEROWIE
1)Czarodziej Chaosu [170]
2 poziom [35], Czaszka Katama [50]
DOMENA : FIRE
JEDNOSTKI PODSTAWOWE
1)Wojownicy Chaosu x15 [345]
Piętno Nurgla [30], Proporzec Wściekłości[35], Halabardy[15], Tarcze [15]
2) Wojownicy Chaosu x 13[268]
Piętno Tzeentcha [20], Gorejący Sztandar[40], Tarcze[13]
3)Maruderzy na koniach [87]
Slaanesh, Sztandar, Włócznie
4)Pieski 2x 5 [60]
JEDNOSTKI SPECJALNE
-----------------------------
JEDNOSTKI RZADKIE
1)Działo Piekieł [205]
Woch 1500
-według moich przeliczeń rozpa kosztuje w sumie 1535 >.>
-wywal te itemy, beznadzieja na takie pkt.; warto mieć exalteta BSB w armii, ale jeśli musisz grać na magach to zbuduj ich inaczej. Te +2 do casta za 120 pkt to marnotrawstwo... Infernal Puppet prawie zawsze się przydaje w tej edycji, możesz też wziać DS, spell/power familiara zamiast catam/ashur. Ewentualnie zaryzykować Black Tongue na lordzie. Lore Ognia bardzo przydatny na małe pkt.
-Warriorów połącz w jeden oddział (22-25 modeli), w tej edycji 15 to za mało. Będą lepiej trzymać pkt i rozjadą najgorsze kloce przeciwnika. Daj im piętno Khorna + Halabardy/2nd Hand Weapon albo Tzeencha + Tarcze. Jeśli mają halabardy i tarcze to tarcz używają tylko podczas ostrzału, w combacie już nie. Blasted Standard jest OK.
-wywal sztandar z maruderów, jak to ktoś mądrze gada (chyba, że grasz scenariusz B&G). Oprócz tego zamień im speary na flaile.
-nie bierz piesków, skoro masz konne marudy. Zamiast tego dołóż drugi oddział fastów.
-helena, oczywiście wymiata
-jeśli zostanie więcej niż parę pkt (nie przeliczyłem tego dokladnie) to można włożyć jeszcze oddział marud pieszych, tak ze 20 i paru z flailami i slaneeshem
Sry, jeśli brzmi za bardzo, jak krytyka. Mam nadzieję, że trochę pomogłem.
-wywal te itemy, beznadzieja na takie pkt.; warto mieć exalteta BSB w armii, ale jeśli musisz grać na magach to zbuduj ich inaczej. Te +2 do casta za 120 pkt to marnotrawstwo... Infernal Puppet prawie zawsze się przydaje w tej edycji, możesz też wziać DS, spell/power familiara zamiast catam/ashur. Ewentualnie zaryzykować Black Tongue na lordzie. Lore Ognia bardzo przydatny na małe pkt.
-Warriorów połącz w jeden oddział (22-25 modeli), w tej edycji 15 to za mało. Będą lepiej trzymać pkt i rozjadą najgorsze kloce przeciwnika. Daj im piętno Khorna + Halabardy/2nd Hand Weapon albo Tzeencha + Tarcze. Jeśli mają halabardy i tarcze to tarcz używają tylko podczas ostrzału, w combacie już nie. Blasted Standard jest OK.
-wywal sztandar z maruderów, jak to ktoś mądrze gada (chyba, że grasz scenariusz B&G). Oprócz tego zamień im speary na flaile.
-nie bierz piesków, skoro masz konne marudy. Zamiast tego dołóż drugi oddział fastów.
-helena, oczywiście wymiata
-jeśli zostanie więcej niż parę pkt (nie przeliczyłem tego dokladnie) to można włożyć jeszcze oddział marud pieszych, tak ze 20 i paru z flailami i slaneeshem
Sry, jeśli brzmi za bardzo, jak krytyka. Mam nadzieję, że trochę pomogłem.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie