Euro WE
Euro WE
elfiki na 2400, format euro.
będę nią grać na najbliższym lokalu i pewnie napiszę jak się sprawdziła.
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow; Lore of Life
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 179.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0] - snajperka na 18 cali
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
14 Glade Guard @ 202.0 Pts, FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
11 Glade Guard @ 156.0 Pts
10 Glade Guard @ 144.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
9 Wardancers @ 169.0 Pts, muzyk
8 Wardancers @ 144.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2396.0
Wymaksowane strzelanie. Ochrona przed kowbojami również.
Co myślicie?
będę nią grać na najbliższym lokalu i pewnie napiszę jak się sprawdziła.
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow; Lore of Life
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Spellsinger @ 115.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 179.0 Pts
Longbow; Light Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Great Eagle @ [50.0] Pts
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
Pageant of Skrikes [25.0] - snajperka na 18 cali
9 Dryads @ 108.0 Pts
9 Dryads @ 108.0 Pts
14 Glade Guard @ 202.0 Pts, FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
11 Glade Guard @ 156.0 Pts
10 Glade Guard @ 144.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
9 Wardancers @ 169.0 Pts, muzyk
8 Wardancers @ 144.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2396.0
Wymaksowane strzelanie. Ochrona przed kowbojami również.
Co myślicie?
Brak czegoś mocniejszego do CC, wiem że w WE nie jest to takie proste ale mimo wszystko nie ma tu niczego co jest w stanie zatrzymać jakikolwiek klocek.
Małe oddziały.
Nie wiem też czy nie ma za dużo punktów w bohaterach – czy ta hoda nie jest za droga? Gość ma tylko 3+ save.
Małe oddziały.
Nie wiem też czy nie ma za dużo punktów w bohaterach – czy ta hoda nie jest za droga? Gość ma tylko 3+ save.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Malo tancerzy, malo driad. Ale tak poza tym to swietna rozpa. Wywalilbym tylko tego kowboja.
Imo małe oddziały za szybko giną, wystarczy jakiś mały pocisk, salwa łuczników i nawet tury nie wytrzymają…
1 wildzi imo przydatni - mogą się zając maszyną, ewentualnie coś odgiąć, zaszarżować na bok dając 3 CR+rana
1 wildzi imo przydatni - mogą się zając maszyną, ewentualnie coś odgiąć, zaszarżować na bok dając 3 CR+rana
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ta, jak to kiedys kudlacz fajnie napisal: oddzial bezndziejny na papierze, ktory dziala cuda na polu bitwy. IMO 3x9 WD to obecnie moc. Podobnie jak 3x8 driad.
Kowboj na orle ma kilka zastosowań. On nie tylko strzela z hody. Moim zdaniem hoda na bsb w tej edycji nie jest dobra, bo BSB musi często maszerować.
Jeśli miałbym coś zmieniać to może bym kowboja wywalił, na bsb hodę (niestety) i 3 unit driad.
Gadałem z Bartysem o 15 tancerzy, nie kosztują jakoś super dużo, a statystycznie jak wpadają w powiedzmy w 25 hammererersów z gw, którzy stoją w hordzie zabijam w szarży 12. Trzeba wziąć pod uwagę, że wcześniej jeszcze kilku spadnie od strzelania.
Laik, kilka małych > 2 duże oddziały, IMO.
Jeśli miałbym coś zmieniać to może bym kowboja wywalił, na bsb hodę (niestety) i 3 unit driad.
Gadałem z Bartysem o 15 tancerzy, nie kosztują jakoś super dużo, a statystycznie jak wpadają w powiedzmy w 25 hammererersów z gw, którzy stoją w hordzie zabijam w szarży 12. Trzeba wziąć pod uwagę, że wcześniej jeszcze kilku spadnie od strzelania.
Laik, kilka małych > 2 duże oddziały, IMO.
Dlaczego nie Lore of Beast? Pomyśl jak drastycznie rośnie siła przebicia tancerzy i driad od samej zerówki. Life na pewno ma swoje zastosowania, ale jest imho bardziej statyczny/defensywny, a WE chyba w swoim stylu mają kąsać. Reszta czarów beasta może nie powala (chociaż herosow tez milo zboostować). Hunting spear na pewno się przyda, pocisk jest słaby. +3 T może uratować magiczki, nobli. Curse of anraheir bardzo lubię z jakichś powodów -1 to hit jest dobre w tej edycji oraz rzucenie tego na oddział chcący zaszarżować Twoj lasek konczy się dla niego stratą 1/3 unitu. Zamiana w smoka.. cóż jest to raczej słaby czar, ale przeciwnik też nie może go olać, bo nawet szarża magiczki może się stać dla niego mordercza. Głównie mi chodzi o zerówke, która da wardancerom S5 T4 co przy ich ilości ataków robi swoje
Life jest bardzo fajny, ale nie wiem czy akurat WE mają okazje z niego dobrze korzystać. Może przemawiają Dwellersi
pozdro
Life jest bardzo fajny, ale nie wiem czy akurat WE mają okazje z niego dobrze korzystać. Może przemawiają Dwellersi
pozdro
Rozpiska przetestowana na dzisiejszym turnieju. Grałem z HE na smoku, SK na dzwonie i hordzie (B&G) i VC na ghulach, gwardi, vargulfie, wratach.
wyniki
3:17 z HE, został jeden WL wart 450 punktów i wysadziłem generała w ostatniej turze. progi były co 150, więc te 2 "drobne" wypadki by dużo zmieniły.
7:13 ze Skavenami, storm banner strasznie boli, do tego steadfeast i niewygodny scenariusz dla WE na tą armię. zagraliśmy 3 tury, straciłem wildów, łuki z flamem, bsb po niezdanym lookoucie, sam kończyłem zabijać monki z bannerem.
14:6, z nieogranym na 8 przeciwnikiem.
chyba nic nie będę zmieniał w rozpisce, czasem brakowało takiego porządnego pierdolnięcia, ale odkąd ja gram zawsze był z tym problem. prawie wszystkie jednostki spełniły swoje zadania. myślę jedynie nad wyrzuceniem snajperki, gdyż jest bardzo sytuacyjna, choć raz się przydała.
beast.. przekonałem się do tego lora. driady z S i T 5, czy tancerze z S5 w szarży robią się naprawdę mocni. +3 do T też bywa pomocne. patentu z dangerous terrain nie miałem okazji za bardzo wyprobować, bo nie było okazji. spear bezcenny dla armii takiej jak we, która ma problem z LT.
wyniki
3:17 z HE, został jeden WL wart 450 punktów i wysadziłem generała w ostatniej turze. progi były co 150, więc te 2 "drobne" wypadki by dużo zmieniły.
7:13 ze Skavenami, storm banner strasznie boli, do tego steadfeast i niewygodny scenariusz dla WE na tą armię. zagraliśmy 3 tury, straciłem wildów, łuki z flamem, bsb po niezdanym lookoucie, sam kończyłem zabijać monki z bannerem.
14:6, z nieogranym na 8 przeciwnikiem.
chyba nic nie będę zmieniał w rozpisce, czasem brakowało takiego porządnego pierdolnięcia, ale odkąd ja gram zawsze był z tym problem. prawie wszystkie jednostki spełniły swoje zadania. myślę jedynie nad wyrzuceniem snajperki, gdyż jest bardzo sytuacyjna, choć raz się przydała.
beast.. przekonałem się do tego lora. driady z S i T 5, czy tancerze z S5 w szarży robią się naprawdę mocni. +3 do T też bywa pomocne. patentu z dangerous terrain nie miałem okazji za bardzo wyprobować, bo nie było okazji. spear bezcenny dla armii takiej jak we, która ma problem z LT.