Warriors of Chaos, 2400 euro
Warriors of Chaos, 2400 euro
Zastanawiam się nad wybraniem na Haję, więc kombinuję z rozpiską na zasadach euro. Na ostatnim turnieju (2200) mocno odczułem braki we wsparciu, za bardzo klockowatą rozpiskę zrobiłem. Teraz wyleciał oddział wojowników, a za to wrzuciłem oddział 6 rycerzy, oddział maruderów, psów oraz rydwan.
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Enchanted Shield [15.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
Exalted Hero of Tzeentch @ 240.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Stream of Corruption [20.0]
Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 120.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
Charmed Shield [5.0]
29 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
19 Chaos Warriors of Khorne @ 410.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
6 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 130.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Spears; Light Armour; Standard; Musician
6 Chaos Knights of Khorne @ 315.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Chaos Chariot @ 120.0 Pts
No Mark
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2400.0
Druga wersja rozpiski zawiera dodatkowy oddział konnych maruderów, a za to nie ma rydwanu - zastanawiam się co lepsze. Wydaje mi się, że kolejni maruderzy niewiele wniosą. What say you?
Sorcerer Lord of Tzeentch @ 450.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Magic Level 4; Chaos Armour
Sword of Might [20.0]
Golden Eye of Tzeentch [25.0]
Enchanted Shield [15.0]
Infernal Puppet [35.0]
Bloodcurdling Roar [20.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
Exalted Hero of Tzeentch @ 240.0 Pts
Mark of Tzeentch; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Stream of Corruption [20.0]
Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 120.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Power Familiar [25.0]
Favour of the Gods [5.0]
Charmed Shield [5.0]
29 Chaos Marauders of Khorne @ 200.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Standard; Musician
1 Chieftain @ [8.0] Pts
19 Chaos Warriors of Khorne @ 410.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Champion @ [12.0] Pts
Chaos Armour
6 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 130.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Spears; Light Armour; Standard; Musician
6 Chaos Knights of Khorne @ 315.0 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour;
Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Chaos Chariot @ 120.0 Pts
No Mark
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 150.0 Pts
Mark of Tzeentch
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2400.0
Druga wersja rozpiski zawiera dodatkowy oddział konnych maruderów, a za to nie ma rydwanu - zastanawiam się co lepsze. Wydaje mi się, że kolejni maruderzy niewiele wniosą. What say you?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Obawiam się, że na Euro wejdzie co najwyżej jeszcze 1 - 2 warriorów:/ Ja osobiście nie jestem przekonany do surferów. Za łatwo ich zdjąć... wole trzymać maga i bsb w porządnym klocu choosenów:) Nadto brak ci języczka... a już nie raz uratował mi tyłeczek:) Co do knightów nie jestem jakoś przekonany o ich skuteczności...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
jaki wysyp rozpisek wochu:D
fajna rozpa:)
Lord fajnie złożony imo są 2 grywalne jego wersje Twoja lub ta z wardem 3+ i odpornością na deatha
BSB świetny, taki jak mój;p
Na Haje zdecydowałem nie zabierać małego maga, jadę samym lordem, zobaczymy jak się sprawdzi. W bielsku czarowałęm nim raptem 2 razy, i te czary wchodziły i się przydawaly ale to dalej 2 razy na 4 bitwy, a scrolla juz nie może trzymać.
W oddziałąch pooszczędzałbym trochę punktów
6 breakpointow imo wystarczy a ten fast masz strasznie drogi. Wywaliłbym jedne psy obciął sztandar, speary może LA w faście i zmieścił drugiego. Aktualnie gram na dwóch gołych piątkach nawet bez marka tylko z flailami.
mark na shrinie imo trochę zbędny wolę warriora więcej, tak jak ktoś radzić dopakować wojowników żeby było ich pod limit 22/23.
Czarioty goblinskiego na strategu mi się sprawdzaly świetnie, fajnie wspomagały wojowników i na naszych od dawna chcę zagrać ale notorycznie mi brak punktow;/
Do zobaczenia na haji
fajna rozpa:)
Lord fajnie złożony imo są 2 grywalne jego wersje Twoja lub ta z wardem 3+ i odpornością na deatha
BSB świetny, taki jak mój;p
Na Haje zdecydowałem nie zabierać małego maga, jadę samym lordem, zobaczymy jak się sprawdzi. W bielsku czarowałęm nim raptem 2 razy, i te czary wchodziły i się przydawaly ale to dalej 2 razy na 4 bitwy, a scrolla juz nie może trzymać.
W oddziałąch pooszczędzałbym trochę punktów
6 breakpointow imo wystarczy a ten fast masz strasznie drogi. Wywaliłbym jedne psy obciął sztandar, speary może LA w faście i zmieścił drugiego. Aktualnie gram na dwóch gołych piątkach nawet bez marka tylko z flailami.
mark na shrinie imo trochę zbędny wolę warriora więcej, tak jak ktoś radzić dopakować wojowników żeby było ich pod limit 22/23.
Czarioty goblinskiego na strategu mi się sprawdzaly świetnie, fajnie wspomagały wojowników i na naszych od dawna chcę zagrać ale notorycznie mi brak punktow;/
Do zobaczenia na haji
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Ze sztandarem na maruderach jeszcze się zastanowię, ale pieski raczej zostawię, ostatnio mi brakowało jednego oddziału.
Marka na razie chyba zostawię, ze względu na model i wysiwig
Nad małym magiem myślę jeszcze, może poleci i dodam za niego fasta drugiego i dopakuję wojowników do maksa (czyli jeszcze dwóch ;p)
Zastanawiam się jeszcze czy rycerzom zostawić Khorna, a nie zamienić go na Nurgla lub Slaanesha...
Marka na razie chyba zostawię, ze względu na model i wysiwig
Nad małym magiem myślę jeszcze, może poleci i dodam za niego fasta drugiego i dopakuję wojowników do maksa (czyli jeszcze dwóch ;p)
Zastanawiam się jeszcze czy rycerzom zostawić Khorna, a nie zamienić go na Nurgla lub Slaanesha...
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
o wyrzucaniu psów mówiłem w kontekscie ze za mark i psy wchodzi drugi fast:)
jak nurgle to moze banner of rage?
Trzeba pomyśleć, też szukam możłiwości zwiększenia ilości oddziałów
jak nurgle to moze banner of rage?
Trzeba pomyśleć, też szukam możłiwości zwiększenia ilości oddziałów
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
imo chariot i psy zbędne, lepiej daj jeszcze jeden kloc pieszych marud
zamiast konnych marud i rycerzy widział bym też drugi kloc warriorów
po wielu bitwach imho dużo lepiej mi się sprawdzają takie kloce, niż śmieci
zamiast konnych marud i rycerzy widział bym też drugi kloc warriorów
po wielu bitwach imho dużo lepiej mi się sprawdzają takie kloce, niż śmieci
taaaa 4 kloce piechoty z mv 4 szczyt rozmysłu taktycznego... NUUUDAAAAAA
Nie można tak grać, potrzeba śmieci, czegoś z większym ruchem, czegoś co da cover, odciągnie strzelanie, odegnie jakiś oddział coś co może zrobić coś innego niż maszerować do przodu...
Nie można tak grać, potrzeba śmieci, czegoś z większym ruchem, czegoś co da cover, odciągnie strzelanie, odegnie jakiś oddział coś co może zrobić coś innego niż maszerować do przodu...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Durin pisze:taaaa 4 kloce piechoty z mv 4 szczyt rozmysłu taktycznego... NUUUDAAAAAA
Nie można tak grać, potrzeba śmieci, czegoś z większym ruchem, czegoś co da cover, odciągnie strzelanie, odegnie jakiś oddział coś co może zrobić coś innego niż maszerować do przodu...
można i baaardzo dobrze idzie granie takimi klocami
a poza maszerowaniem jeszcze morduje
strzelanie i tak będzie, więc im więcej ludzików, tym więcej przeżyje strzelanie
psy w tej edycji SSĄ i żaden z nich cover, podobnie jak z marud, chociaż tymi mozna od biedy coś ubić
a jeśli masz jakieś złudzenia , to najpierw zagraj sobie chariotem+psami, a później włóż zamiast tego kloc marud
GWARANTUJĘ, ze będzie ci się grało dużo lepiej
Ja nie mam zludzen, ze od 35 maruderow lepsze sa 2 charioty, szczegolnie, ze sa to najmocniejsze charioty w grze. Nie mam rowniez zludzen, ze psy NIE SSA, bo jednak fajnie moc cos odgiac.
P.S
Ktore z twoich statystyk sa prawdziwe? Bo przed sekunda zmieniles swoje "osiagniecia" wochem z 24/3/3 na 26/3/1.
P.S
Ktore z twoich statystyk sa prawdziwe? Bo przed sekunda zmieniles swoje "osiagniecia" wochem z 24/3/3 na 26/3/1.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
Rince pisze:Ja nie mam zludzen, ze od 35 maruderow lepsze sa 2 charioty,
już pomijając fakt pierdolnięcia i break pointa rydwany imo dalej są gorsze
ale każdy ma oczywiście prawo do własnego zdania i własnego stylu gry
jak już jesteś taki zainteresowany to możesz zapytać na privieKtore z twoich statystyk sa prawdziwe? Bo przed sekunda zmieniles swoje "osiagniecia" wochem z 24/3/3 na 26/3/1.
te aktualne, właśnie oglądałem swoje rozpiski i okazało się, że wkradł się błąd
a jeśli nie służy to ciekawości, to spróbuj podważać czyjeś zdanie w inny sposób, bo tak to trochę słabo,
gerald_tarrant pisze: a jeśli masz jakieś złudzenia , to najpierw zagraj sobie chariotem+psami, a później włóż zamiast tego kloc marud
GWARANTUJĘ, ze będzie ci się grało dużo lepiej
Grałem w tej edycji chosenami, kawalerią, samą piechotą, bsb na koniu, na dysku, na dwóch helkach, ze śmieciami i bez nich. Gwarantuję Ci, że przy grze z bardziej wymagającymi rywalami ZAWSZE jeśli ich nie miałem brakowało mi fasta, psów, jakichkolwiek mobilnych śmieci. One wcale nie mają mi przeżyć, co do psów zawsze jestem zadowolony jak spełnią swoją misję czyt. umrą;p, w tej edycji fasty też wystawiam po maksymalnej taniości, nie muszą przeżyć, ba nawet nie powinny, za to powinny umrzeć tak żeby dać mi jak najwięcej korzyści, co do covera... nawet nie wiesz jak wężyk fasta może dać skutecznego covera:)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
śmieci nigdy nie miały przeżywać, jednak teraz imo ich smierc nie jest tak ratująca tyłek jak kiedyś, dlatego w tej ed staram sie je ograniczać do minimum
na marudy się zgadzam od biedy :p mają swoje zastosowania, ale podobne rzeczy można ze zbliżoną skutecznością działać warshrineami
ale psom i chariotom mówię jednak stanowcze nie
a'propos pozwolę sobie przytoczyc merytorycznie ciekawy fragment priva, który imo akurat powinien sie znaleźć tutaj
ale jak juz wspominałem
każdy gra jak mu pasuje
na marudy się zgadzam od biedy :p mają swoje zastosowania, ale podobne rzeczy można ze zbliżoną skutecznością działać warshrineami
ale psom i chariotom mówię jednak stanowcze nie
a'propos pozwolę sobie przytoczyc merytorycznie ciekawy fragment priva, który imo akurat powinien sie znaleźć tutaj
oczywiście, że to gówno, tak samo jak chariot, ale w większości przypadków jednak, to maruderzy są mniej gówniani i coś mogą podziałać [przynajmniej kiedy się gra z czymś co ma cięzkie strzelanie, a u mnie akurat jest tego duużo więcej niż lekkiego] i taki rydwanik, mimo, że nie ma już niszczenia przy sile 7+ dostanie canonballa/klopę na ryj i umrze. W combacie akurat, poza impactami i twardością też nie rządzi, bo jeśli ma się wbić w coś konkretnego, a nie w śmiecia, to tylko jako support, a zamiast tego wolałbym dołożyć do klocka herosa.Rince pisze:Maruderzy to gowno z 3t bez sejva. Zabijasz 10ciu z magii//lekkiego strzelania//maszyn i taka dwudziestka traci jakakolwiek sile przebicia. Kroi to 8mka dryad, warriorzy de, lotherni he, dwarficcy wariorzy, ghule, czy byle 6stka imperialnej kawy. Cokolwiek. Piszesz, ze charioty maja gorsze pierdolniecie? Ja uwazam, ze robia dwukrotnie wiecej niz taki gowniany klocek. Sa szybka kontra, sa mega twarde i wygrywaja bitwy z elfami wszelkiej masci, bo lekkim strzelaniem chariot z 5t i 3+ sejwem, zdjac jest bardzo ciezko.
ale jak juz wspominałem
każdy gra jak mu pasuje
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, o 03:22 przez gerald_tarrant, łącznie zmieniany 1 raz.
z podobna skutecznoscia? vanguard 8mv vs 4mv
Jakie masz mozliwości taktyczne grając na 3 klocach piechoty i helce powiedz mi...
Jakie masz mozliwości taktyczne grając na 3 klocach piechoty i helce powiedz mi...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
iść do przodu i zabijać co się da, chroniąc flanki shrinami i helkami [w tym wypadku jedną]
po coś w końcu gram Chaosem. nie żeby jakoś strasznie taktycznie manewrować, tylko zażynać co się da.
a do tego takie kloce są stworzone
nie mówię, że konni maruderzy są słabi/nie potrzebni
mówię, że można sobie radzić bez nich
po coś w końcu gram Chaosem. nie żeby jakoś strasznie taktycznie manewrować, tylko zażynać co się da.
a do tego takie kloce są stworzone
nie mówię, że konni maruderzy są słabi/nie potrzebni
mówię, że można sobie radzić bez nich
Obawiam się że 17 chosenów to trochę mało - nie zapominaj że to rozpa na euro. Poza tym zapewne właśnie z moimi psami walczyli by Twoi choseni, ponieważ nie masz nawet czym ich załatwić, a jeśli Twoi choseni mają jeszcze frenzy, to już są całkiem w pupci...
Przemcio, nie planuję się z powrotem sklockowić - właśnie uciekłem od tego o czym mówisz - wywaliłem kloc wojowników, żeby zamienić go na coś bardziej mobilnego.
Rydwanów jeszcze nie używałem w tej edycji, ale sądzę że się sprawdzą - samodzielnie pokonają wrogie fasty, a uderzenie impaktów jako wsparcie dla walczących wojowników potrafi być nieocenione - zwłaszcza z VC, z którymi mam pewne rachunki do wyrównania
Przemcio, nie planuję się z powrotem sklockowić - właśnie uciekłem od tego o czym mówisz - wywaliłem kloc wojowników, żeby zamienić go na coś bardziej mobilnego.
Rydwanów jeszcze nie używałem w tej edycji, ale sądzę że się sprawdzą - samodzielnie pokonają wrogie fasty, a uderzenie impaktów jako wsparcie dla walczących wojowników potrafi być nieocenione - zwłaszcza z VC, z którymi mam pewne rachunki do wyrównania
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Jak będziesz walił z magii do psów, to chyba nie posiadam się ze szczęścia - chyba właśnie po to są - albo skupisz na nich uwagę maga, który inaczej kroiłby mi główne oddziały, albo będziesz miał z nimi kłopoty jeśli ich zignorujesz. Gram chaosem na tyle długo, że bez psów bym się nie ruszył nigdy.
Zależy z czym rycerze mają walczyć - poradzą sobie z ghulami, driadami, włócznikami elfów, łucznikami elfów, wsparciem wroga, itp. i to na długo przed tym nim piechota gdzieś doczłapie. A chodzi mi o to żeby moja piechota doczłapała w miarę bezpiecznie i to tam gdzie chcę, najlepiej jeszcze jakbym wybrał miejsce i sposób starcia - a w tym pomogą psy i fasty.
Zależy z czym rycerze mają walczyć - poradzą sobie z ghulami, driadami, włócznikami elfów, łucznikami elfów, wsparciem wroga, itp. i to na długo przed tym nim piechota gdzieś doczłapie. A chodzi mi o to żeby moja piechota doczłapała w miarę bezpiecznie i to tam gdzie chcę, najlepiej jeszcze jakbym wybrał miejsce i sposób starcia - a w tym pomogą psy i fasty.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5