Galeryja Kniapy i Treeja - O&G i Woch.

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Awatar użytkownika
Kniapa
Wałkarz
Posty: 58
Lokalizacja: Kalisz

Galeryja Kniapy i Treeja - O&G i Woch.

Post autor: Kniapa »

Witam !!!
Jestem nowy w całkowitym swiecie warhammera.
Ostatnio kupiłem od kumpla armie Night Gobosów. Muszę przyznać, pierwszy raz malowałem taką malutką figurkę i przyszło mi bardzo trudno. Szczególnie dlatego że zamiat matowej far...
Ale dobra. Zamieszczam zdjęcie numer 1.
Obrazek

Teraz może być ??? Pytam się bo mi wyskakuje tylko mały kwadracik z krzyżykiem.

Do galerii dołącza mój stary dobry przyjaciel - Treej.
Ostatnio zmieniony 9 lut 2011, o 11:22 przez Kniapa, łącznie zmieniany 5 razy.
Ja do kolegi
- No, dziś gramy na proxach
- A jakie staty mają te proxy ???

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3445
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Dawaj zdjęcia bezpośrednio na forum. Nikomu nie chce się klikać w linki - zamieszczenie linka wypróbowuje cierpliwość każdego. [-X
Jak na pierwszy raz to generalnie zgniotłeś. Jeszcze jakiś wash by się nadał na skórę gobosa i zęby można by jeszcze pocisnąć jakimiś dodatkowymi kolorami (bubonic brown, bleached bone, biały). Poza tym zdjęcie jest trochę niewyraźne. Co jeszcze... a, mógłbyś dać jakieś ostrzejsze rozjaśnienie na samej krawędzi np. ice blue.

PS. Dodaj "r" w tytule tematu.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Michal_
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Michal_ »

moim zdaniem daje rade ale ta kosa jego zupełnie mi nie podchodzi złota co to za pomysł ? popracuj na płynniejszym cieniowaniem skóry np.snot green rozjaśnienie snot green + goblin green kończąc na goblin green pokombinuj a będzie dobrze :wink:

Awatar użytkownika
Kniapa
Wałkarz
Posty: 58
Lokalizacja: Kalisz