Lordowie
Najwyzsza czarodziejka (4poz) 260pkt
plaszcz mrocznej gwiazdy .......25pkt +1 kostka mocy w kazdej fazie magii
naszyjnik khaelet.................... 35pkt
mroczny rumak........................18pkt
magia:smierci
338pkt
Mroczny lord 140pkt
mantrykora 200pkt
ciezka zbroja 6pkt
tarcza 3pkt
plaszcz z lusek smoka 6pkt
poszukiwacz serc 35pkt przezut rzutow na zranienie i trafienie
390pkt
.......................................................728pkt
Bohaterowie
Pani Smierci.............. 90pkt
sztandar armi ............25pkt
sztandar hag greaf..... 35pkt zawsze uderza jako pierwszy jednostka pod sztandarem
taniec zaglady............30pkt magiczny pancerz na 5+
wojenny okrzyk.......... 10pkt
190pkt
Czarodziejka 2poz ...............135pkt
tom furiona ..........................15pkt daje 1 dodatkowy czar
magia cienia
150pkt
czarodziejka 2poz..............135pkt
trzecie oko 25pkt chowaniec ktory pozwala zucac czary o 6cali dalej niz jest czarka
Magia:mroczna magia
160pkt
....................................................500pkt
jednostki podstawowe
wojownicy (25) 150pkt
pan................... 6pkt
sztandar...........3pkt
muzyk...............3pkt
tarcze(25) ..............25pkt
lekka zbroja, wlocznia
..............................................................................184pkt
wojownicy (25) 150pkt
pan................... 6pkt
sztandar...........3pkt
muzyk...............3pkt
tarcze(25) ..............25pkt
lekka zbroja, wlocznia
..............................................................................184pkt
kusznicy (14).......... 140pkt
mistrz strazy ...........5pkt
muzyk..................... 5pkt
tarcze (14)................14pkt
lekka zbroja,tarcze,kusza powtarzalna
......................................................................................164pkt
kusznicy (20) 200pkt
mistrz strazy ...........5pkt
muzyk..................... 5pkt
lekka zbroja,kusza powtarzalna
....................................................................................... 210pkt
Jezdzcy mroku (5) 85pkt
kusze powtarzalne 25pkt
.........................................................................................110pkt
Jezdzcy mroku (5) 85pkt
kusze powtarzalne 25pkt
.........................................................................................110pkt
Harpie (5) 55pkt
............................................................................................55pkt
Harpie (5) 55pkt
............................................................................................55pkt
.............................................................1072pkt
jednostki specjalne
egzekutorzy (25) 300pkt
mistrz draicha ...............12pkt
muzyk............................. 6pkt
chorazy.......................... 12pkt
sztandar szybkosci ........15pkt +1 do szybkosci ruchu
ciezka zbroja,zabojczy cios
.........................................................................................345pkt
Widma (5) 80pkt
..........................................................................................80pkt
......................................................425pkt
Jednostki specjalne
Rydwan Zimnokrwistych 100pkt
.......................................................................100pkt
jednostki rzadkie
hydra bojowa .................................175pkt
regeneracja,ognisty oddech,terror,luskowa skora 4+
................................................................................................175pkt
...........................................................................................................................3000pkt
DE 3000pkt
DE 3000pkt
Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, o 23:46 przez Manco, łącznie zmieniany 1 raz.
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
rozumiem że to nie na turniej rozpa?
i przydalby ci sie kalkulator:
tak samo lord powinien 381 a nie 405. reszty nawet nie chce mi się sprawdzać...
Ten typ na mantysi ginie nawet od slejwów, zdajesz sobie sprawę że jedyna jego ochrona to 5+? pomijając już fakt że jakiekolwiek strzelanie zabija i jego i kociaka.
Tak samo duża sucz, po co jej koń, masz ją zamiar trzymać w DR? ile wytrzyma z armią która ma strzelców/magię, turę, może dwie? rozpa do gruntownej poprawy.
i przydalby ci sie kalkulator:
powinna kosztować 338Najwyzsza czarodziejka (4poz) 260pkt
plaszcz mrocznej gwiazdy .......25pkt +1 kostka mocy w kazdej fazie magii
naszyjnik khaelet.................... 35pkt
mroczny rumak........................18pkt
magia:smierci
328pkt
tak samo lord powinien 381 a nie 405. reszty nawet nie chce mi się sprawdzać...
Ten typ na mantysi ginie nawet od slejwów, zdajesz sobie sprawę że jedyna jego ochrona to 5+? pomijając już fakt że jakiekolwiek strzelanie zabija i jego i kociaka.
Tak samo duża sucz, po co jej koń, masz ją zamiar trzymać w DR? ile wytrzyma z armią która ma strzelców/magię, turę, może dwie? rozpa do gruntownej poprawy.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
przeliczylem pkt i poprawilem bledy
rozpa jest do luznej gry nie turniejowa
mantysia ma armor na 2+
po poprawce
a czarka na rumaku ma po prostu chodzić wolno i rzucać czary
naszyjnik khaelet daje jej to ze machiny ja latwo nie zabija
z s10 będę się bronił na wszystkim oprócz 6stek
gram z kraskami wiec strzelcy jakos ich omine a magia jej nie bedzie
rozpa jest do luznej gry nie turniejowa
mantysia ma armor na 2+
po poprawce
a czarka na rumaku ma po prostu chodzić wolno i rzucać czary
naszyjnik khaelet daje jej to ze machiny ja latwo nie zabija
z s10 będę się bronił na wszystkim oprócz 6stek
gram z kraskami wiec strzelcy jakos ich omine a magia jej nie bedzie
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum