FW dodatek: Tamurkhan - throne of Chaos.
Moderator: KrzysiekW
FW dodatek: Tamurkhan - throne of Chaos.
Na stronie GW zapowiedź nowego dodatku
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =15100031a
,a w niej wielce obiecujące zdanie:
"The book also promises to unite the three factions of Chaos: Warriors, Beastmen and Daemons, providing you with the rules to use all three in one all-conquering army."
To byłoby miodne, ciekawe jak z dopuszczeniem na turniejach.
Być może będą też jakieś nowe jednostki dla DoCh.
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... =15100031a
,a w niej wielce obiecujące zdanie:
"The book also promises to unite the three factions of Chaos: Warriors, Beastmen and Daemons, providing you with the rules to use all three in one all-conquering army."
To byłoby miodne, ciekawe jak z dopuszczeniem na turniejach.
Być może będą też jakieś nowe jednostki dla DoCh.
To zdanie znalazło się pod zdjęciem Bullcentaura, do którego nie odnieśli się wcale Trochę to zabawne, jak starają się przemilczeć kwestię Chaos Dwarfów tym samym sobie zaprzeczając.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Dopóki Rick Priestly siedział w GW i był naczelnym projektu Warhammer Forge, można było się spodziewać co najmniej czterech nowel razem z Tamurkhanem, każda skupiająca się na innym punkcie widzenia (i na innych armiach) względem nowej inwazji chaosu (jak widać prowadzonej przez ku chwale Nurgle'a).
Teraz przyszłość reszty nowel jest nie pewna, lecz Tamurkhan i modele (do Imperium, parę krasnoludów chaosu i przede wszystkim WoCH i demony) + zasady na wzór dodatku do WFB, wyjdą. Czy będą udostępnione do gry turniejowej? Zależy jak WF i GW mają zamiar je wydać (czy będzie to format typu Apocalypsa WH40k czy format wpasowujący się w podstawowe zasady WFB), jak będą wyglądały (przegięcie czy też nie) i jaka będzie reakcja graczy.
Ponadto, historia z tym związana ma wejść do kanonu historii WFB, co może w końcu ciekawie rozwinąć aktualny stan stagnacji (i dać jakieś perspektywy na przyszłość niektórym armiom np. chaos dwarfom).
EDIT: Macie tu eksperymentalne zasady FW dla Plague Toads: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... e-Toad.pdf
Teraz przyszłość reszty nowel jest nie pewna, lecz Tamurkhan i modele (do Imperium, parę krasnoludów chaosu i przede wszystkim WoCH i demony) + zasady na wzór dodatku do WFB, wyjdą. Czy będą udostępnione do gry turniejowej? Zależy jak WF i GW mają zamiar je wydać (czy będzie to format typu Apocalypsa WH40k czy format wpasowujący się w podstawowe zasady WFB), jak będą wyglądały (przegięcie czy też nie) i jaka będzie reakcja graczy.
Ponadto, historia z tym związana ma wejść do kanonu historii WFB, co może w końcu ciekawie rozwinąć aktualny stan stagnacji (i dać jakieś perspektywy na przyszłość niektórym armiom np. chaos dwarfom).
EDIT: Macie tu eksperymentalne zasady FW dla Plague Toads: http://www.forgeworld.co.uk/Downloads/P ... e-Toad.pdf
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
z dupy...
co prawda było kilka inwazji mono armii ale to tylko " opowieści " tworząc historię jednego boga daje to tylko bonusy jemu, inni będą " nudni " jak byli, demony potrzebują większego urozmaicenia niż 1 jednostki dla 1 boga ( 2 dla każdego )
no nic znowu GW pokazuje że historycznie nie dbają o dodatki
choć mam nadzieję że chadecja zacznie być normalnie spotykaną ramię a nie na codex'sie GT bo jest mega przejebany
co prawda było kilka inwazji mono armii ale to tylko " opowieści " tworząc historię jednego boga daje to tylko bonusy jemu, inni będą " nudni " jak byli, demony potrzebują większego urozmaicenia niż 1 jednostki dla 1 boga ( 2 dla każdego )
no nic znowu GW pokazuje że historycznie nie dbają o dodatki
choć mam nadzieję że chadecja zacznie być normalnie spotykaną ramię a nie na codex'sie GT bo jest mega przejebany
-
- Oszukista
- Posty: 837
żaby słabe? Cóż, zależy od punktu widzenia. Prawdopodobnie są monstrous, więc będą miały stompę i szereg od 3 modeli. Zależnie od przeciwnika są podobnie wytrzymałe jak bulle w ograch. Mniejsza siła przebicia i Ld osłabiają ten oddzialik, ale jego wady można całkiem nieźle wyrównać - dopóki są w 18 calach od GD Ld i tak nie ma znaczenia, a 3 na boku przeciwnika mogą to i owo namieszać. Demony mają szansę na tani, szybki i całkiem twardy oddział core - to tak źle?
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
szanuj Indy GT, nie jest wcale taki gięty, a FW może wypuścić coś naprawdę niszczącego balansKhumanor pisze: choć mam nadzieję że chadecja zacznie być normalnie spotykaną ramię a nie na codex'sie GT bo jest mega przejebany
a co do żab, to fajne są, ale brakuje mi na nich czegoś "innowacyjnego" jakiejś drobnej specjalnej zasady
nie wypuszczą nic takiego na początku. taka jest polityka spoilerowania dodatkow.gerald_tarrant pisze:a co do żab, to fajne są, ale brakuje mi na nich czegoś "innowacyjnego" jakiejś drobnej specjalnej zasady
Uważam, ze sa spoko 6 drogo nie wychodzi, a mamy całkiem szybki oddział który może coś namieszać no i będą mieć raczej duża stompe bo to potwory. Szkoda tylko rzeczywiście, że nie mają jakiejś zasady, nie wiem skoku na sporą odległość raz na gre albo czegoś podobnego.