High Elficka Husaria 2400
High Elficka Husaria 2400
Archemage (360pts.) 4lvl General Lore of Death
Book of Hoeth
Mage (145pts.) 2lvl Lore of Shadow
Silver Wand
Noble (210pts.) BSB
Battle Banner
Elven Steed
Dragon Armour
Shield
27x Archers (302pts.)
Musician
27x Archers (302pts.)
Musician
12x Dragon Princes (405pts.)
Musician
Standard Bearer
Standard of Discipline
10x Dragon Princes (375pts.)
Musician
Standard Bearer
Standard of Balance
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Janusz Janusz
Total Army Cost 2399pts.
Lords Cost: 360pts.
Heroes Cost: 210pts.
Cores Cost: 604pts.
Special Cost: 780pts.
Rares Cost: 300pts.
Models in Army: 88
Power Pool: 2
Dispel Pool: 2
Konie jadą po flankach. Orzełki blokują śmiecie, żeby jej nie spowalniały, ew. niszczą niebronione maszynki. Reszta strzela i maguje.
Book of Hoeth
Mage (145pts.) 2lvl Lore of Shadow
Silver Wand
Noble (210pts.) BSB
Battle Banner
Elven Steed
Dragon Armour
Shield
27x Archers (302pts.)
Musician
27x Archers (302pts.)
Musician
12x Dragon Princes (405pts.)
Musician
Standard Bearer
Standard of Discipline
10x Dragon Princes (375pts.)
Musician
Standard Bearer
Standard of Balance
Great Eagle (50pts.)
Great Eagle (50pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Reapeter Bolt Thrower (100pts.)
Janusz Janusz
Total Army Cost 2399pts.
Lords Cost: 360pts.
Heroes Cost: 210pts.
Cores Cost: 604pts.
Special Cost: 780pts.
Rares Cost: 300pts.
Models in Army: 88
Power Pool: 2
Dispel Pool: 2
Konie jadą po flankach. Orzełki blokują śmiecie, żeby jej nie spowalniały, ew. niszczą niebronione maszynki. Reszta strzela i maguje.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
Death bo to najmocniej kopiący dupę lore, zwłaszcza, że mogę rzucać duże wersje czarów, używając względnie małej ilości kostek (BoH rządzi). Shadow bo osłabi przypakowane kloce piechoty, tak żeby husaria nie ponosiła dużych strat. nie 10 - 15, tylko 10 -12.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
husarię można zatrzymać i czymś innym. Przekonałeś się że herd 3 squigi przystopował cię na dwie tury.
Z husarią raczej się nie walczy. wszystko co może leci właśnie w husarzy. Dałbym jakieś antymagie i ward savy jak możesz.
Z husarią raczej się nie walczy. wszystko co może leci właśnie w husarzy. Dałbym jakieś antymagie i ward savy jak możesz.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
Na jedną. A znasz odginanie szarży? Orzełki są do tego idealne. Antymagii dodać nie mogę, bo mi BoH blokuje DS'y i niszczarki. Jaki Ward? Na kogo? Gdzie ja znajdę na to punkty?
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
tak a propos orzełków to też nie wiem po co. O ile mi wiadomo orzełek nie wygra ze squig herdem ani jakimkolwiek elitarnym skirmishem. Możesz umieścić archmaga na elven steed???
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
Orzełki odginają szarżę (odsyłam do odpowiedniego temat jakbyś nie pamiętał co to), lub jeżeli walczę ze stacjonarnymi armiami to walą po maszynach.
Mogę tylko po co?Możesz umieścić archmaga na elven steed???
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
nasuwa mi się diabelski pomysł utworzenia 22 osobowego kloca husarii z archmagem i noblem.
Orzełek z 3 wo i to 4 niewiele da.
Orzełek z 3 wo i to 4 niewiele da.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
mały mag z HE lorem?Kędzior pisze:Jaki Ward? Na kogo? Gdzie ja znajdę na to punkty?
1 to ward z tego co pamiętam, więc zawsze to jakaś odpowiedź na coś z dużą S czy KB
ciekawa rozpiska.. fajne jest to w niej że nie wali w nich Tstomp
brak FA cię strasznie boli... hydra czy abdonka... nie mówię o VC bo reganka i tak będzie się pojawiać na regimentach tylko te regimęty będą inne, wspomnę też o innych ciekawostkach takich jak trolle... DP mają problemy z przebiciem się przez nie, średnio 5 ran co w odpowiedzi żyg z 5 i przegrywa tylko o 2 CR ( szarża banner )
troszkę to boli HE że przy ASF nie zadasz pierw ran FA a potem wszystkim innym... ale to chyba jedyny minus ASF'a
Jak już grasz na takich dużych oddziałach DP. to weź shadow, a nie death. DP z brzytwą>all
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Toż Ci czwarty raz mówię!! Orzełek nie wchodzi do walki!! Orzełek odgina szarżę!! Chcę mieć dwa unity, żeby flankować z dwóch stron. Przeciwnik będzie musiał rozdzielić siły, żeby obronić natarcie. Maga nie wsadzę do unitu bo mi go w cc zabiją. Nie wiem co to brzytwa, a często się pojawia. Wytłumaczyl by mi ktoś?Jeżus pisze:nasuwa mi się diabelski pomysł utworzenia 22 osobowego kloca husarii z archmagem i noblem.
Orzełek z 3 wo i to 4 niewiele da.
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
jeśli to rozpa na Bazyliszka, to zapoznaj się z ograniczeniami EURO. max 45 łuków, a u Ciebie jest ich 54.
a co do lorów to zarówno na małym jak i dużym weź shadow.
pozdrawiam
a co do lorów to zarówno na małym jak i dużym weź shadow.
pozdrawiam
Bez niej nie przebiją się przez żaden oddziałDmtrij pisze:ale wciąz się nie przebija przez jakieś duże oddziały...
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nieee. Grałem z Dwarfami i miałem jeden unit 12. dojechało 10. Jak nie będzie rozdzielał strzelania, to drugi klocek dojedzie bez strat na tyły wroga i zrobi Hiroshimę.Jeżus pisze:Nie rozdziela sił w pierwszy unit idzie wszystko. Dojeżdża 2 dp.
Myślę, że od Discipline będzie lepszy Banner of Eternal Flame. I tak są prawie nie do złamania (w nich jest BSB), a problem regenki/treekinów odpada.
Asassello pisze:jeśli to rozpa na Bazyliszka, to zapoznaj się z ograniczeniami EURO. max 45 łuków, a u Ciebie jest ich 54.
No niech to...
Warhammer to gra wyobraźni. Grajmy karteczkami.
Tak, flamingi na pewno się przydadzą. Zwłaszcza, że dzięki BB nie boisz się kowbojów
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.