Początkujący-Pomoc

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Świstak
Plankton

Początkujący-Pomoc

Post autor: Świstak »

Witam jestem początkującą osobom jeśli chodzi o WHM.....jestem zainteresowany rozpoczęciem przygody z tą bardzo ciekawą grą ale mam totalny mętlik w głowie!.Co polecacie na sam początek?.Zakup jakiegoś gotowego zestawu razem z podręcznikiem zasad:)?....czy budować armię z pojedynczych figurek?.Wy doświadczeni gracze wiecie już dokładnie co będzie dobre a co nie na sam początek dlatego udałem się na tym forum na którym mam nadzieje długo pozostanę:)!.
No i ostatnie pytanie....jakie są koszta gry w WHM?:)...tak ogólnie, jeśli można przedstawcie żebym był już mniej więcej rozeznanie:)!!
Dziękuję z góry za Pomoc i Rady!!!!
POZDRAWIAM!!!

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris

Post autor: woolfik »

Ja też jestem początkującym, ale mogę coś powiedzieć.
Ja na sam początek kupiłem batalion i księge armii (Lizardmeni) i wydaje mi się, że każdy batalion jest opłacalny.
Na całą armie (przynajmniej żeby porządnie pograć) trzeba wydać min.600zł

EDIT: Ważny jest na sam początek wybór armii oczywiście :wink:

Świstak
Plankton

Post autor: Świstak »

Sporo pieniędzy jak na początek;p

Awatar użytkownika
woolfik
Chuck Norris

Post autor: woolfik »

Trzeba sie nad tym zastanowić ale naprawdę warto, jest to świetne hobby :wink:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git

Post autor: Jasiuuu »

polecam Allegro - czasem na nim można kupić armie za 300-400zł
Obrazek
T

mlepkows
Wodzirej

Post autor: mlepkows »

Świstak pisze:Sporo pieniędzy jak na początek;p
Tylko jeśli jesteś kompletnie bez kasy. W porównaniu z innymi hobby to nie jest drogo, weźmy takie:

- Fotografia - stara lustrzanka to min 1000, do tego obiektywy za parę tysięcy.