HE Euro by Sevi - nowa wersja

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

HE Euro by Sevi - nowa wersja

Post autor: Sevi »

Arcymag @ 225
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Księga Hoetha @ 100
- domena życia
@ 360 punktów

Mag @ 100
- 2 poziom @ 35
- Różdżka Jasnowidza z Saphery @ 30
- Amulet z Opalu @ 15
- domena cienia
@ 180 punktów

Szlachcic @ 85
- Sztandarowy Armii @ 25
- Broń wielka @ 8
- Pancerz Caledora @ 25
- Kamień Świtu @ 25
@ 168 punktów

Łucznicy x 20 @ 220
- Jastrzębiooki @ 10
- muzyk @ 5
- chorąży: Chorągiew Wiecznego Ognia @ 10 + 10
@ 245 punktów

Łucznicy x 10 @ 110
- muzyk @ 5
@ 115 punktów

Włócznicy x 30 @ 270
- muzyk @ 5
- chorąży @ 10
@ 285 punktów

Białe Lwy x 20 @ 300
- Obrońca: Ikona Klątwy Żelaza @ 12 + 5
- muzyk @ 6
- chorąży: Sztandar Szybkości @ 12 + 15
@ 350 punktów

Strażnicy Feniksa x 20 @ 300
- Strażnik płomienia: Amulet Światła @ 12 + 15
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 345 punktów

Balista @ 100
@ 100 punktów

Balista @ 100
@ 100 punktów

Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów

Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów

Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów


Suma: 2398


Proszę o krytykę.
Mały mag bierze obniżanie siły i wytrzymałości, Lwy i Feniksi walczą, balisty odstrzeliwują śmieci. Zastanawiam się nad zrobieniem jednego dużego klocka Łuczników, ale to ma chyba więcej wad niż zalet?
Co myślicie?
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2011, o 17:54 przez Sevi, łącznie zmieniany 1 raz.
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

fajne - ale ja bym wziął deatch na dużym i high magic na małym (pamiętaj ,że postacie mają na euro look out sir) a płomienie Feniksa zawsze fajne są wraz z wyłączeniem przedmiotów....biorąc death kompletnie nie obawiasz się maszynek które co by nie powiedzieć cię bolą (przejedziesz po nich słoneczkiem i spokój :) ....) ...no i łuczników po 10 jednak bo na 100 % większość przeciwników będzie miała niej aktywacji od Ciebie więc raczej nie zaczniesz , balista moim zdaniem jedna to aż za dość.....

Ogólnie bardzo mi się podoba - jest gdzie maga schować bo Straż Fenixa słabo umiera oraz jest czym w mordę dać :)...jak ktoś nie zna dobrze HE nie będzie wiedział co najpierw niszczyć i oto chodzi.....
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

biorąc death kompletnie nie obawiasz się maszynek które co by nie powiedzieć cię bolą (przejedziesz po nich słoneczkiem i spokój
Tak? Z takim casting value i zasięgiem to może ze dwie maszynki w ciągu całej gry zdejmie.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Problem ze słoneczkiem polega na tym, że trzeba najpierw podejść. A maszyny są zwykle daleko od naszych oddziałów :)

Co do reszty to ok, nie ma się do czego przyczepić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

co to jest amulet z opalu ? no i zrezygnowal bym z 2 balist i dopakowal specjalne tych pg wiecej wsadzic.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Prawdopodobnie ouo ward 4+. Pisz angielskie nazwy. Sam miałem niezła rozkmine, co to jest kamień świtu :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

imo szkoda nie wystawiać 45 łuków, więc coś bym w tych corach pozamieniał.
Broń wielka @ 8, Obrońca: Ikona Klątwy Żelaza
polskie nazwy są niepoważne :P
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

wtf jest ta klatwa ??
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Leszcze, uczcie się języków a nie nazw. :wink:
GrimgorIronhide pisze:
Ziemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony :(
Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupności :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

6+ ward od machin
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

na maszyny to ja już wolę heaven ...
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Korhil
Chuck Norris
Posty: 580

Post autor: Korhil »

wg mnie przydalby sie jeszcze jeden orzel i ilosc modeli w oddzialach wl i pg jest wg mnie za niska - 25 to minimum jesli oddzial ma cos zrobic do tego radzilbym sie zdecydowac wl albo pg, jesli nie bierzesz na arcy shadowa to odradzam pg - bez brzytwy moga co najwyzej trzymac wroga ale combatu raczej wygrywac nie beda...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Dziękuję wszystkim za porady :)

PiotrB - myślę że życie i cień to lepszy wybór, przetestuję i zobaczymy jak to wyjdzie 'w praniu' :wink:
Co do śmierci to jest właśnie tak jak napisał Andrzej, trzeba się znacznie zbliżyć, a to czasem rodzi pewne problemy :P

Relosu - moim zdaniem jedna balista jest do niczego, jeżeli już wystawiać, to właśnie dwie. Albo tak jak napisałeś, wcale. Ale miom zdaniem wtedy łucznicy mają słabą siłę ostrzału, a balistami można szybko i sprawnie ściągnąć przeciwnikowi lekką jazdę.

Robson - wstawić jeden duży oddział łuczników? O czymś takim myślałem, rozpiska jest w fazie tworzenia, sugestie są mile widziane :)

Korhil - myślę nad czwartym orłem, i nad dopakowaniem WL i PG, ale moim zdaniem w bitwie na takie punkty posiadanie jednego oddziału do walki (WL) to trochę mało, a PG naprawdę rzadko zawodzą :)

Myślałem też nad małym magiem, który ma 3 poziom i domenę cienia, ale to się niestety nie mieści :P

Co do polskich nazw, ja nie lubię angielskich, wolę te nasze, mimo że czasem faktycznie brzmią dziwnie :)
Ikona to ward save 6+ na maszyny
a Amulet z opalu to ward 4+ na pierwszą ranę :)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Pierwsze koty za płoty, przetestowałem rozpiskę przeciwko sojuszowi Krasnoludy + Imperium (po 1200 punktów), może gra przeciwko sojuszowi nie jest stricte EURO, ale nic to :) Bitwa skończyła się wynikiem 14-6.

Balisty radzą sobie całkiem całkiem, może to też plus że miałem dobre rzuty (wkońcu), trochę boli fakt ilości Białych Lwów, przydałoby się więcej, ale kosztem czego? Magia była ok, ale poza jedną turą gdy rzuciłem porządnie na wiatry magii, rzucałem po jednym zaklęciu.
Włócznie szybko oberwały z moździeży, ale w walce nie było najgorzej.
Ogólnie na +, zobaczę jak będzie się tym grało na turnieju :)
Wisła Kraków.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Sevi pisze:trochę boli fakt ilości Białych Lwów, przydałoby się więcej, ale kosztem czego?
Włócznicy x 30 @ 270
- muzyk @ 5
- chorąży @ 10
@ 285 punktów
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Ok, a czym wypełnić cory? Łucznikami?
To chyba jedyne rozwiązanie :)
Wisła Kraków.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Wypełnić cory łucznikami, dopakować WL, a speary zamienić w małą, taktyczną jednostkę do chronienia balist przed lataczami i innymi śmieciami.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

20 łuczników
fcg, płonące ataki
@ 245
12 łuczników
muzyk
@ 137
10 łuczników
muzyk
@115
10 włóczników
muzyk, sztandar
@ 105

razem: 602

tylko co jest w stanie zrobić 10 włóczników? :roll:
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

Zdejmij 10 łuków i dopakuj włóczników bo 10 nic nie zrobi jak to sam zauwarzyłeś :wink:
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Ano właśnie, czyli wracamy do statusu quo, bo włócznicy w liczbie 20 i mniej są do niczego :P
Wisła Kraków.

ODPOWIEDZ