HE Euro by Sevi - nowa wersja
HE Euro by Sevi - nowa wersja
Arcymag @ 225
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Księga Hoetha @ 100
- domena życia
@ 360 punktów
Mag @ 100
- 2 poziom @ 35
- Różdżka Jasnowidza z Saphery @ 30
- Amulet z Opalu @ 15
- domena cienia
@ 180 punktów
Szlachcic @ 85
- Sztandarowy Armii @ 25
- Broń wielka @ 8
- Pancerz Caledora @ 25
- Kamień Świtu @ 25
@ 168 punktów
Łucznicy x 20 @ 220
- Jastrzębiooki @ 10
- muzyk @ 5
- chorąży: Chorągiew Wiecznego Ognia @ 10 + 10
@ 245 punktów
Łucznicy x 10 @ 110
- muzyk @ 5
@ 115 punktów
Włócznicy x 30 @ 270
- muzyk @ 5
- chorąży @ 10
@ 285 punktów
Białe Lwy x 20 @ 300
- Obrońca: Ikona Klątwy Żelaza @ 12 + 5
- muzyk @ 6
- chorąży: Sztandar Szybkości @ 12 + 15
@ 350 punktów
Strażnicy Feniksa x 20 @ 300
- Strażnik płomienia: Amulet Światła @ 12 + 15
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 345 punktów
Balista @ 100
@ 100 punktów
Balista @ 100
@ 100 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Suma: 2398
Proszę o krytykę.
Mały mag bierze obniżanie siły i wytrzymałości, Lwy i Feniksi walczą, balisty odstrzeliwują śmieci. Zastanawiam się nad zrobieniem jednego dużego klocka Łuczników, ale to ma chyba więcej wad niż zalet?
Co myślicie?
- Generał
- 4 poziom @ 35
- Księga Hoetha @ 100
- domena życia
@ 360 punktów
Mag @ 100
- 2 poziom @ 35
- Różdżka Jasnowidza z Saphery @ 30
- Amulet z Opalu @ 15
- domena cienia
@ 180 punktów
Szlachcic @ 85
- Sztandarowy Armii @ 25
- Broń wielka @ 8
- Pancerz Caledora @ 25
- Kamień Świtu @ 25
@ 168 punktów
Łucznicy x 20 @ 220
- Jastrzębiooki @ 10
- muzyk @ 5
- chorąży: Chorągiew Wiecznego Ognia @ 10 + 10
@ 245 punktów
Łucznicy x 10 @ 110
- muzyk @ 5
@ 115 punktów
Włócznicy x 30 @ 270
- muzyk @ 5
- chorąży @ 10
@ 285 punktów
Białe Lwy x 20 @ 300
- Obrońca: Ikona Klątwy Żelaza @ 12 + 5
- muzyk @ 6
- chorąży: Sztandar Szybkości @ 12 + 15
@ 350 punktów
Strażnicy Feniksa x 20 @ 300
- Strażnik płomienia: Amulet Światła @ 12 + 15
- muzyk @ 6
- chorąży @ 12
@ 345 punktów
Balista @ 100
@ 100 punktów
Balista @ 100
@ 100 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Wielki Orzeł @ 50
@ 50 punktów
Suma: 2398
Proszę o krytykę.
Mały mag bierze obniżanie siły i wytrzymałości, Lwy i Feniksi walczą, balisty odstrzeliwują śmieci. Zastanawiam się nad zrobieniem jednego dużego klocka Łuczników, ale to ma chyba więcej wad niż zalet?
Co myślicie?
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2011, o 17:54 przez Sevi, łącznie zmieniany 1 raz.
Wisła Kraków.
fajne - ale ja bym wziął deatch na dużym i high magic na małym (pamiętaj ,że postacie mają na euro look out sir) a płomienie Feniksa zawsze fajne są wraz z wyłączeniem przedmiotów....biorąc death kompletnie nie obawiasz się maszynek które co by nie powiedzieć cię bolą (przejedziesz po nich słoneczkiem i spokój ....) ...no i łuczników po 10 jednak bo na 100 % większość przeciwników będzie miała niej aktywacji od Ciebie więc raczej nie zaczniesz , balista moim zdaniem jedna to aż za dość.....
Ogólnie bardzo mi się podoba - jest gdzie maga schować bo Straż Fenixa słabo umiera oraz jest czym w mordę dać ...jak ktoś nie zna dobrze HE nie będzie wiedział co najpierw niszczyć i oto chodzi.....
Ogólnie bardzo mi się podoba - jest gdzie maga schować bo Straż Fenixa słabo umiera oraz jest czym w mordę dać ...jak ktoś nie zna dobrze HE nie będzie wiedział co najpierw niszczyć i oto chodzi.....
Tak? Z takim casting value i zasięgiem to może ze dwie maszynki w ciągu całej gry zdejmie.biorąc death kompletnie nie obawiasz się maszynek które co by nie powiedzieć cię bolą (przejedziesz po nich słoneczkiem i spokój
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Problem ze słoneczkiem polega na tym, że trzeba najpierw podejść. A maszyny są zwykle daleko od naszych oddziałów
Co do reszty to ok, nie ma się do czego przyczepić.
Co do reszty to ok, nie ma się do czego przyczepić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
co to jest amulet z opalu ? no i zrezygnowal bym z 2 balist i dopakowal specjalne tych pg wiecej wsadzic.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Prawdopodobnie ouo ward 4+. Pisz angielskie nazwy. Sam miałem niezła rozkmine, co to jest kamień świtu
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
imo szkoda nie wystawiać 45 łuków, więc coś bym w tych corach pozamieniał.
polskie nazwy są niepoważneBroń wielka @ 8, Obrońca: Ikona Klątwy Żelaza
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
wtf jest ta klatwa ??
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
wg mnie przydalby sie jeszcze jeden orzel i ilosc modeli w oddzialach wl i pg jest wg mnie za niska - 25 to minimum jesli oddzial ma cos zrobic do tego radzilbym sie zdecydowac wl albo pg, jesli nie bierzesz na arcy shadowa to odradzam pg - bez brzytwy moga co najwyzej trzymac wroga ale combatu raczej wygrywac nie beda...
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
Dziękuję wszystkim za porady
PiotrB - myślę że życie i cień to lepszy wybór, przetestuję i zobaczymy jak to wyjdzie 'w praniu'
Co do śmierci to jest właśnie tak jak napisał Andrzej, trzeba się znacznie zbliżyć, a to czasem rodzi pewne problemy
Relosu - moim zdaniem jedna balista jest do niczego, jeżeli już wystawiać, to właśnie dwie. Albo tak jak napisałeś, wcale. Ale miom zdaniem wtedy łucznicy mają słabą siłę ostrzału, a balistami można szybko i sprawnie ściągnąć przeciwnikowi lekką jazdę.
Robson - wstawić jeden duży oddział łuczników? O czymś takim myślałem, rozpiska jest w fazie tworzenia, sugestie są mile widziane
Korhil - myślę nad czwartym orłem, i nad dopakowaniem WL i PG, ale moim zdaniem w bitwie na takie punkty posiadanie jednego oddziału do walki (WL) to trochę mało, a PG naprawdę rzadko zawodzą
Myślałem też nad małym magiem, który ma 3 poziom i domenę cienia, ale to się niestety nie mieści
Co do polskich nazw, ja nie lubię angielskich, wolę te nasze, mimo że czasem faktycznie brzmią dziwnie
Ikona to ward save 6+ na maszyny
a Amulet z opalu to ward 4+ na pierwszą ranę
PiotrB - myślę że życie i cień to lepszy wybór, przetestuję i zobaczymy jak to wyjdzie 'w praniu'
Co do śmierci to jest właśnie tak jak napisał Andrzej, trzeba się znacznie zbliżyć, a to czasem rodzi pewne problemy
Relosu - moim zdaniem jedna balista jest do niczego, jeżeli już wystawiać, to właśnie dwie. Albo tak jak napisałeś, wcale. Ale miom zdaniem wtedy łucznicy mają słabą siłę ostrzału, a balistami można szybko i sprawnie ściągnąć przeciwnikowi lekką jazdę.
Robson - wstawić jeden duży oddział łuczników? O czymś takim myślałem, rozpiska jest w fazie tworzenia, sugestie są mile widziane
Korhil - myślę nad czwartym orłem, i nad dopakowaniem WL i PG, ale moim zdaniem w bitwie na takie punkty posiadanie jednego oddziału do walki (WL) to trochę mało, a PG naprawdę rzadko zawodzą
Myślałem też nad małym magiem, który ma 3 poziom i domenę cienia, ale to się niestety nie mieści
Co do polskich nazw, ja nie lubię angielskich, wolę te nasze, mimo że czasem faktycznie brzmią dziwnie
Ikona to ward save 6+ na maszyny
a Amulet z opalu to ward 4+ na pierwszą ranę
Wisła Kraków.
Pierwsze koty za płoty, przetestowałem rozpiskę przeciwko sojuszowi Krasnoludy + Imperium (po 1200 punktów), może gra przeciwko sojuszowi nie jest stricte EURO, ale nic to Bitwa skończyła się wynikiem 14-6.
Balisty radzą sobie całkiem całkiem, może to też plus że miałem dobre rzuty (wkońcu), trochę boli fakt ilości Białych Lwów, przydałoby się więcej, ale kosztem czego? Magia była ok, ale poza jedną turą gdy rzuciłem porządnie na wiatry magii, rzucałem po jednym zaklęciu.
Włócznie szybko oberwały z moździeży, ale w walce nie było najgorzej.
Ogólnie na +, zobaczę jak będzie się tym grało na turnieju
Balisty radzą sobie całkiem całkiem, może to też plus że miałem dobre rzuty (wkońcu), trochę boli fakt ilości Białych Lwów, przydałoby się więcej, ale kosztem czego? Magia była ok, ale poza jedną turą gdy rzuciłem porządnie na wiatry magii, rzucałem po jednym zaklęciu.
Włócznie szybko oberwały z moździeży, ale w walce nie było najgorzej.
Ogólnie na +, zobaczę jak będzie się tym grało na turnieju
Wisła Kraków.
Włócznicy x 30 @ 270Sevi pisze:trochę boli fakt ilości Białych Lwów, przydałoby się więcej, ale kosztem czego?
- muzyk @ 5
- chorąży @ 10
@ 285 punktów
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ok, a czym wypełnić cory? Łucznikami?
To chyba jedyne rozwiązanie
To chyba jedyne rozwiązanie
Wisła Kraków.
Wypełnić cory łucznikami, dopakować WL, a speary zamienić w małą, taktyczną jednostkę do chronienia balist przed lataczami i innymi śmieciami.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
20 łuczników
fcg, płonące ataki
@ 245
12 łuczników
muzyk
@ 137
10 łuczników
muzyk
@115
10 włóczników
muzyk, sztandar
@ 105
razem: 602
tylko co jest w stanie zrobić 10 włóczników?
fcg, płonące ataki
@ 245
12 łuczników
muzyk
@ 137
10 łuczników
muzyk
@115
10 włóczników
muzyk, sztandar
@ 105
razem: 602
tylko co jest w stanie zrobić 10 włóczników?
Wisła Kraków.
Ano właśnie, czyli wracamy do statusu quo, bo włócznicy w liczbie 20 i mniej są do niczego
Wisła Kraków.