25% limitu - jak obliczacie
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
25% limitu - jak obliczacie
Witam,
Chciałbym się was poradzić w jednej sprawie. Proszę o informację jak wliczacie punkty za bohatera/jedn. spec. do limitu punktowego Bohaterów/jedn. spec - 25%/50%. Pytam ponieważ na rozpiskach gdzie gra się np na 2000pk, bohater z osprzętem i przedmiotami jest za 600pk a to przecież więcej niż 1/4. Jakie punkty za bohatera są wliczane w limit 25% (wierzchowiec, zbroje, bronie, przedmioty magiczne)? To samo pytanie mam do jednostek specjalnych, czy muzyk, chorąży, kapitan i przedmioty też wlicza się do limitu 50% czy nie ?
Chciałbym się was poradzić w jednej sprawie. Proszę o informację jak wliczacie punkty za bohatera/jedn. spec. do limitu punktowego Bohaterów/jedn. spec - 25%/50%. Pytam ponieważ na rozpiskach gdzie gra się np na 2000pk, bohater z osprzętem i przedmiotami jest za 600pk a to przecież więcej niż 1/4. Jakie punkty za bohatera są wliczane w limit 25% (wierzchowiec, zbroje, bronie, przedmioty magiczne)? To samo pytanie mam do jednostek specjalnych, czy muzyk, chorąży, kapitan i przedmioty też wlicza się do limitu 50% czy nie ?
dla HE limity są takie same, różnią się jedynie powtarzalnością.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
nie? ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Witam,
Mam do was kolejna sprawę już trochę nie związaną z ilością punktowa, a konkretnie z testami na inicjatywie.
Używając magi cienia, ofiara czaru powinna bronić się przed nią na testach inicjatywy, jeśli czar się uda i nie zostanie rozproszony.
Moje pytanie to iloma kośćmi oponent powinien przeprowadzać test inicjatywy? Jedną czy dwoma? Pytam ponieważ znalazłem jednostki które mają 10 inicjatywy i jednostki które maja 1 inicjatywy. W przypadku zdawania testu jedną kością, jednostki z I powyżej 6 zdają automatycznie, natomiast w przypadku wykonywania testu dwiema kośćmi jednostki z I równym 1 nie mają szans go zdać (poza dwoma jedynkami)
Mam do was kolejna sprawę już trochę nie związaną z ilością punktowa, a konkretnie z testami na inicjatywie.
Używając magi cienia, ofiara czaru powinna bronić się przed nią na testach inicjatywy, jeśli czar się uda i nie zostanie rozproszony.
Moje pytanie to iloma kośćmi oponent powinien przeprowadzać test inicjatywy? Jedną czy dwoma? Pytam ponieważ znalazłem jednostki które mają 10 inicjatywy i jednostki które maja 1 inicjatywy. W przypadku zdawania testu jedną kością, jednostki z I powyżej 6 zdają automatycznie, natomiast w przypadku wykonywania testu dwiema kośćmi jednostki z I równym 1 nie mają szans go zdać (poza dwoma jedynkami)
Ostatnio zmieniony 10 maja 2011, o 10:30 przez Absit, łącznie zmieniany 1 raz.
Hej, proszę o kolejna poradę:) tym razem zwracam się do generałów armii HE.
Moje pytanie dotyczy balisty HE, może ona strzelać na dwa sposoby. W pierwszy sposób bełt przebija szeregi tracąc siłę co szereg, a dodatkowo nie przysługuje za niego Armor Save (ochrona pancerza). Czy w drugim sposobie gdy Balista strzela jako kusza samopowtarzalna i rani tylko pierwszy szereg również ochrona pancerza jest pomijana (armor save) ?
Moje pytanie dotyczy balisty HE, może ona strzelać na dwa sposoby. W pierwszy sposób bełt przebija szeregi tracąc siłę co szereg, a dodatkowo nie przysługuje za niego Armor Save (ochrona pancerza). Czy w drugim sposobie gdy Balista strzela jako kusza samopowtarzalna i rani tylko pierwszy szereg również ochrona pancerza jest pomijana (armor save) ?