Ongi w Starym Świecie

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Ongi w Starym Świecie

Post autor: LuciusII »

Format EURO
LORDS 482 pkt.
Savage Orc Warboss Generał @ 198.0 pkt.
2ndWeapon, Armour of Silvered Steel.

Black Orc Warboss @ 284.0 pkt.
War Boar Sword of Striking, Heavy Armour, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Crown of Command.

HEROES 522 pkt.
Black Orc Big Boss BSB @ 167.0 pkt.
Armour of Destiny.

Savage Orc Shaman @ 155.0 pkt.
lev. II, Lucky Shrunken Head.

Night Goblin Shaman @ 110.0 pkt.
lev. II, Dispel Scroll.

Night Goblin Shaman @ 90.0 pkt.
lev. II, Ironcurse Icon

CORE 602 pkt.
31 Savage Orc Big 'Uns @ 387.0 pkt.
FCG, 2ndWeapon.

6 Goblin Wolf Riders @ 82.0 pkt
Musician, Short Bow, Light Armour, Shield.

21 Night Goblins @ 133.0 pkt.
Standard, Musician, Shortbow, 2x Fanatic.

SPECIAL 564 pkt.
17 Black Orcs @ 234.0 Pts
Heavy Armour, Standard, Musician, Banner of Eternal Flame.

1 Orc Boar Chariot @ 85.0 pkt.

6 Trolls @ 210.0 pkt.

1 Trolls @ 35.0 pkt.

RARE 230 pkt.
1 Doom Diver @ 80.0 pkt.

1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 pkt.

1 Mangler Squig @ 65.0 pkt.

Models in Army: 91

Total Army Cost: 2400.0

Piesze postacie orków do SO, szamani NG w zależności jaki czary wylosują idą do BO lub gdzieś na tył, kowboj sam lub w taksówce (w zależności od przeciwnika) ma szarżować na klocki i umożliwić BO/ SO wyprowadzić atak na flankę, a i najważniejsze i ma się trzymać do 7 tury. NG z łukami zabezpieczają flankę, lub park maszynowy. Przy takiej kompozycji armii animozja i panika nie powinna doskwierać.

Zastanawiam się nad BO - jest ich trochę za mało; + bez nich miałby mało piechoty, więcej animozji oraz zakładam że nie będą potencjalnym celem.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

hm rozpa fajna ale bez szału. Pytanie- czy Savage Warboss może brać Magic armora skoro nie ma mundane odpowiednika? reszta herosów ok. brakuje trochę pojedynczych goblińskich rydwanów, świetne odginaczki. Nie widzę roli fanatyków w tej rozpisce.

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Savage Warboss nie jest magiem więc nie podlega pod zasadę Magical Interference. Na rydwany nie mam pkt. NG z fanolami będą szły koło BO ale dalej niż 12" od SO by na dwóch jedynkach nie zatrzymać tych ostatnich, fanatycy mają zmiękczyć to co będzie szło na BO.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

ODPOWIEDZ