Format EURO
LORDS 482 pkt.
Savage Orc Warboss Generał @ 198.0 pkt.
2ndWeapon, Armour of Silvered Steel.
Black Orc Warboss @ 284.0 pkt.
War Boar Sword of Striking, Heavy Armour, Enchanted Shield, Talisman of Preservation, Crown of Command.
HEROES 522 pkt.
Black Orc Big Boss BSB @ 167.0 pkt.
Armour of Destiny.
Savage Orc Shaman @ 155.0 pkt.
lev. II, Lucky Shrunken Head.
Night Goblin Shaman @ 110.0 pkt.
lev. II, Dispel Scroll.
Night Goblin Shaman @ 90.0 pkt.
lev. II, Ironcurse Icon
CORE 602 pkt.
31 Savage Orc Big 'Uns @ 387.0 pkt.
FCG, 2ndWeapon.
6 Goblin Wolf Riders @ 82.0 pkt
Musician, Short Bow, Light Armour, Shield.
21 Night Goblins @ 133.0 pkt.
Standard, Musician, Shortbow, 2x Fanatic.
SPECIAL 564 pkt.
17 Black Orcs @ 234.0 Pts
Heavy Armour, Standard, Musician, Banner of Eternal Flame.
1 Orc Boar Chariot @ 85.0 pkt.
6 Trolls @ 210.0 pkt.
1 Trolls @ 35.0 pkt.
RARE 230 pkt.
1 Doom Diver @ 80.0 pkt.
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 pkt.
1 Mangler Squig @ 65.0 pkt.
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2400.0
Piesze postacie orków do SO, szamani NG w zależności jaki czary wylosują idą do BO lub gdzieś na tył, kowboj sam lub w taksówce (w zależności od przeciwnika) ma szarżować na klocki i umożliwić BO/ SO wyprowadzić atak na flankę, a i najważniejsze i ma się trzymać do 7 tury. NG z łukami zabezpieczają flankę, lub park maszynowy. Przy takiej kompozycji armii animozja i panika nie powinna doskwierać.
Zastanawiam się nad BO - jest ich trochę za mało; + bez nich miałby mało piechoty, więcej animozji oraz zakładam że nie będą potencjalnym celem.
Ongi w Starym Świecie
Ongi w Starym Świecie
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
hm rozpa fajna ale bez szału. Pytanie- czy Savage Warboss może brać Magic armora skoro nie ma mundane odpowiednika? reszta herosów ok. brakuje trochę pojedynczych goblińskich rydwanów, świetne odginaczki. Nie widzę roli fanatyków w tej rozpisce.
Savage Warboss nie jest magiem więc nie podlega pod zasadę Magical Interference. Na rydwany nie mam pkt. NG z fanolami będą szły koło BO ale dalej niż 12" od SO by na dwóch jedynkach nie zatrzymać tych ostatnich, fanatycy mają zmiękczyć to co będzie szło na BO.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.