Nowe TK Euro 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Nowe TK Euro 2400

Post autor: Fluffy »

Witam,

To taka wstępna rozkmina TK na format Euro. Chce raczej iść w kombat, magowanie ma być tylko wspierające. Większośc czarów będzie pociskana przez Hlicza, ciągle gryzę się z myślami czy dwaj mali licze się przydają. Niby dodatkowe arcany i potencjalne pierdolnięcie magią w VC (inaczej mam problem z eterykami), demony czy inne TK ale nie do konca jestem przekonany. W ostatecznosci moge jednego wyrzucic, drugiemu np dac nehekharę i dokupic jakies smieci, katapultę czy bsb.

1 Tomb King @ 266.0 Pts
General; Great Weapon
Golden Death Mask of Kharnut [60.0]
Glitering Scales [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]

1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]

1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

25 Skeleton Archers @ 170.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician

39 Skeleton Warriors @ 215.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

3 Carrion @ 72.0 Pts

24 Tomb Guard @ 332.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Hierotitan @ 175.0 Pts

Models in Army: 100


Jakie wrażenia?
Pozdrawiam

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Heh, no wszystko fajnie, tylko czym Ty tu chcesz iść w kombat? :wink:

Rozumiem, że king i prince są w TG? Sorry, ale większość armi nie będzie miała z tym problemów. Za ten sam koszt można wystawić o wiele lepszy oddział. Po prostu nie widzę możliwości, żeby ten oddział wygrał z czymś sensownym, jak choćby 30 WL, GG, czy nawet 30 ghouli z vanhelsem lub/i hełmem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Nie, TK jest w gwardii a TP w szkieletach. Po co mialbym obu pchac do gwardii? :wink:
Myslisz ze to sobie nie poradzi? Dlaczego?
Za ten sam koszt można wystawić o wiele lepszy oddział
Np. jaki?

Pozdrawiam

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Flamingi nie będa działały na impacty o ile dobrze pamiętam. Co do reszty - trzeba Ci życzyć powodzenia. Koncepcja defensu jakoś bardziej do mnie przemawia, ale należy wierzyć, że jeżeli na coś wpadłeś to zacznie to w końcu działać ; ) a Light rzucanych z małych bedzie pożerał Ci dużo kości, a wchodzic raczej nie bedzie, w tej wersji bym sie pozbył maluchów

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Ta gwardia zostanie przemielona, jeśli nie wejdzie na nią w kluczowym momencie ward, masz ich poza tym dosyć mało. W Twojej kontrze faktycznie mało jest, wywaliłbym licza i dopakował przynajmniej tę gwardię.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Fluffy pisze:Nie, TK jest w gwardii a TP w szkieletach. Po co mialbym obu pchac do gwardii? :wink:
Myslisz ze to sobie nie poradzi? Dlaczego?
No bo wyobraź sobie, że grasz np. z HE albo VC na 2400. HE mają 2x30 WL, VC 30 GG i 2x30 ghuli. Ile z tego zabijesz w dwie tury? Obie armie mają mocną antymagię, wiec magią nie poszalejesz. Strzelania też za dużo nie masz. A więc w 3 turze dostajesz szarże około 26x2 WL albo 26 GG i 2x25 ghouli z hałmem lub vanhelsem. Na co to przyjmiesz? Bo imo np. gwardia z TK nie poradzi sobie z żadnym z tych oddziałów, szkielety z princem tym bardziej. A przeciwnik też ma magię lub strzelanie, więc też trochę przetrzebi Ci oddziały.

Fluffy pisze:Cytuj:
Za ten sam koszt można wystawić o wiele lepszy oddział

Np. jaki?

Pozdrawiam
Chodziło mi o to, że w innych armiach można wystawić o wiele silniejszy oddział za te same punkty, więc siłą rzeczy nie opłaca się iść w CC :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Qc-Rat pisze:Flamingi nie będa działały na impacty o ile dobrze pamiętam.
Działają też na impacty.
Obrazek

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

z boostami z magii gwardia nie jest taka zła, czy to ws10 I10, czy asf, lub minusy do T,S dla wroga w CC.

jeżeli chodzi o antymagię to vc czy doch wcale jej za dobrej nie mają, a te armia przyjmują od mumi 4 missle co turę 7d6 s4-6 + 90 strzałek i 2 katapy, wiec różowo nie jest.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

W sumie. Ale przeciwnik też może rzucić boosty/hexy, a z lighta są tylko dwie 1 levelowe :) Tak czy inaczej, są tylko dwa oddziały do walki i na pierwszy rzut oka niezbyt imponujące.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Kalesoner pisze:
Qc-Rat pisze:Flamingi nie będa działały na impacty o ile dobrze pamiętam.
Działają też na impacty.

a czemu? jest to jakaś specjalna zasada?(booka nie czytałem)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Bo wynika to z opisu przedmiotu banner of eternal flames?
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

a Light rzucanych z małych bedzie pożerał Ci dużo kości, a wchodzic raczej nie bedzie, w tej wersji bym sie pozbył maluchów
CV 5+ (mówimy o sygnaturce) wiec K6+1+K3, więc srednio na 2+ wejdzie (jeżeli przejdzie interpretacja ze bonus z hierotitana liczy sie do totala). W VC/TK/DoC robi sie z takiego pocisku 2D6 S4 z flamingiem :wink:
z boostami z magii gwardia nie jest taka zła, czy to ws10 I10, czy asf, lub minusy do T,S dla wroga w CC.
Dokładnie
Ta gwardia zostanie przemielona, jeśli nie wejdzie na nią w kluczowym momencie ward, masz ich poza tym dosyć mało.
Ciekawe, na starych TK grałem na 20 gwardii w 8 ed i spokojnie sobie radzila :wink:
No bo wyobraź sobie, że grasz np. z HE albo VC na 2400. HE mają 2x30 WL, VC 30 GG i 2x30 ghuli. Ile z tego zabijesz w dwie tury?
Myślę że wystarczająco, trzeba poteścić. Sądzę wręcz ze przez takie HE spokojnie przejdę :wink: Ale macie rację, troszke wzmocnie gwardie, dam jej warbannera :mrgreen:

Pozdrawiam

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Heh, spoko. Niedługo będę w Krk, można sprawdzić. I przy okazji odbiorę moje piwo :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

IMO, za mało oddziałów, za dużo herosów, rydwany też IMO są za drogie jak na to co mogą przeżyć.

widziałem już nowe TK złożone na 2x HLP, 3 klocach po 36 szkieli i 30 gwardii, do tego 45 łuków, katapy, casket i jeszcze trochę śmiecia (w herosach i oddziałach). (rozpa by gotih)
Wtedy zacząłem się zastanawiać co zrobić moimi 2x30 WL z 4 takimi klocami, które co turę będą leczone a w combacie maja bardzo duże szanse na jakieś boosty. Pewnie sprawdzę dopiero jak jakiś gracz TK dorobi się tylu figurek ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Asassello pisze:widziałem już nowe TK złożone na 2x HLP, 3 klocach po 36 szkieli i 30 gwardii, do tego 45 łuków, katapy, casket i jeszcze trochę śmiecia (w herosach i oddziałach). (rozpa by gotih)
Wtedy zacząłem się zastanawiać co zrobić moimi 2x30 WL z 4 takimi klocami, które co turę będą leczone a w combacie maja bardzo duże szanse na jakieś boosty.
Wystarczy jedno słoneczko/pitka/flames i masz prawie cały oddział z głowy.Nie zdąży sie uleczyć.Po to mamy najbardziej bombową magię żeby z niej korzystać nie :)?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Spoko, poczekamy aż HE dostaną nowego AB :mrgreen:
Heh, spoko. Niedługo będę w Krk, można sprawdzić. I przy okazji odbiorę moje piwo
Zapraszam :wink:

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Pewnie problemem tej armii jest brak steadfasta, przez co te szkielety będą się sypać dużo szybciej niż wskrzeszać? A jak oddadzą WL to robią im relatywnie niewiele bez jakiegoś mega istotnego boosta, którego masz szansę HE (przy zabieraniu kostki i scrollu na 4+) zdispelować.

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Asassello pisze:IMO, za mało oddziałów, za dużo herosów, rydwany też IMO są za drogie jak na to co mogą przeżyć.

widziałem już nowe TK złożone na 2x HLP, 3 klocach po 36 szkieli i 30 gwardii, do tego 45 łuków, katapy, casket i jeszcze trochę śmiecia (w herosach i oddziałach). (rozpa by gotih)
Wtedy zacząłem się zastanawiać co zrobić moimi 2x30 WL z 4 takimi klocami, które co turę będą leczone a w combacie maja bardzo duże szanse na jakieś boosty. Pewnie sprawdzę dopiero jak jakiś gracz TK dorobi się tylu figurek ;-)
Takie WL przemielą klocki szkieli bez problemu dosyć szybko. One trafiają na 5, więc w sumie nie robią prawie nic, a Ty ściągasz trupki garściami, drugie tyle się sypie. Żadna filozofia. Wskrzeszanie jest na tyle cienkie, że nie zrobi większej różnicy...

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ta armia jest złożona z samych problemów :wink: Owszem, można stac magowac i zapychac wroga tyczkami szkielich żeby nic sensownego nie zrobił ale co do za fun..

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Dokładnie to samo napisałem ;). Grałem już bardziej walcząco i nawet, nawet. O dziwo Sfinks był kluczowy, fajnie bydlak trzyma.

ODPOWIEDZ