Nowe TK Euro 2400
Nowe TK Euro 2400
Witam,
To taka wstępna rozkmina TK na format Euro. Chce raczej iść w kombat, magowanie ma być tylko wspierające. Większośc czarów będzie pociskana przez Hlicza, ciągle gryzę się z myślami czy dwaj mali licze się przydają. Niby dodatkowe arcany i potencjalne pierdolnięcie magią w VC (inaczej mam problem z eterykami), demony czy inne TK ale nie do konca jestem przekonany. W ostatecznosci moge jednego wyrzucic, drugiemu np dac nehekharę i dokupic jakies smieci, katapultę czy bsb.
1 Tomb King @ 266.0 Pts
General; Great Weapon
Golden Death Mask of Kharnut [60.0]
Glitering Scales [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]
1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
25 Skeleton Archers @ 170.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
39 Skeleton Warriors @ 215.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
3 Carrion @ 72.0 Pts
24 Tomb Guard @ 332.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
Models in Army: 100
Jakie wrażenia?
Pozdrawiam
To taka wstępna rozkmina TK na format Euro. Chce raczej iść w kombat, magowanie ma być tylko wspierające. Większośc czarów będzie pociskana przez Hlicza, ciągle gryzę się z myślami czy dwaj mali licze się przydają. Niby dodatkowe arcany i potencjalne pierdolnięcie magią w VC (inaczej mam problem z eterykami), demony czy inne TK ale nie do konca jestem przekonany. W ostatecznosci moge jednego wyrzucic, drugiemu np dac nehekharę i dokupic jakies smieci, katapultę czy bsb.
1 Tomb King @ 266.0 Pts
General; Great Weapon
Golden Death Mask of Kharnut [60.0]
Glitering Scales [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]
1 Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
25 Skeleton Archers @ 170.0 Pts
Normal Bow; Standard; Musician
39 Skeleton Warriors @ 215.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
3 Carrion @ 72.0 Pts
24 Tomb Guard @ 332.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
Models in Army: 100
Jakie wrażenia?
Pozdrawiam
Heh, no wszystko fajnie, tylko czym Ty tu chcesz iść w kombat?
Rozumiem, że king i prince są w TG? Sorry, ale większość armi nie będzie miała z tym problemów. Za ten sam koszt można wystawić o wiele lepszy oddział. Po prostu nie widzę możliwości, żeby ten oddział wygrał z czymś sensownym, jak choćby 30 WL, GG, czy nawet 30 ghouli z vanhelsem lub/i hełmem.
Rozumiem, że king i prince są w TG? Sorry, ale większość armi nie będzie miała z tym problemów. Za ten sam koszt można wystawić o wiele lepszy oddział. Po prostu nie widzę możliwości, żeby ten oddział wygrał z czymś sensownym, jak choćby 30 WL, GG, czy nawet 30 ghouli z vanhelsem lub/i hełmem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Flamingi nie będa działały na impacty o ile dobrze pamiętam. Co do reszty - trzeba Ci życzyć powodzenia. Koncepcja defensu jakoś bardziej do mnie przemawia, ale należy wierzyć, że jeżeli na coś wpadłeś to zacznie to w końcu działać ; ) a Light rzucanych z małych bedzie pożerał Ci dużo kości, a wchodzic raczej nie bedzie, w tej wersji bym sie pozbył maluchów
No bo wyobraź sobie, że grasz np. z HE albo VC na 2400. HE mają 2x30 WL, VC 30 GG i 2x30 ghuli. Ile z tego zabijesz w dwie tury? Obie armie mają mocną antymagię, wiec magią nie poszalejesz. Strzelania też za dużo nie masz. A więc w 3 turze dostajesz szarże około 26x2 WL albo 26 GG i 2x25 ghouli z hałmem lub vanhelsem. Na co to przyjmiesz? Bo imo np. gwardia z TK nie poradzi sobie z żadnym z tych oddziałów, szkielety z princem tym bardziej. A przeciwnik też ma magię lub strzelanie, więc też trochę przetrzebi Ci oddziały.Fluffy pisze:Nie, TK jest w gwardii a TP w szkieletach. Po co mialbym obu pchac do gwardii?
Myslisz ze to sobie nie poradzi? Dlaczego?
Chodziło mi o to, że w innych armiach można wystawić o wiele silniejszy oddział za te same punkty, więc siłą rzeczy nie opłaca się iść w CCFluffy pisze:Cytuj:
Za ten sam koszt można wystawić o wiele lepszy oddział
Np. jaki?
Pozdrawiam
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
z boostami z magii gwardia nie jest taka zła, czy to ws10 I10, czy asf, lub minusy do T,S dla wroga w CC.
jeżeli chodzi o antymagię to vc czy doch wcale jej za dobrej nie mają, a te armia przyjmują od mumi 4 missle co turę 7d6 s4-6 + 90 strzałek i 2 katapy, wiec różowo nie jest.
jeżeli chodzi o antymagię to vc czy doch wcale jej za dobrej nie mają, a te armia przyjmują od mumi 4 missle co turę 7d6 s4-6 + 90 strzałek i 2 katapy, wiec różowo nie jest.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
W sumie. Ale przeciwnik też może rzucić boosty/hexy, a z lighta są tylko dwie 1 levelowe Tak czy inaczej, są tylko dwa oddziały do walki i na pierwszy rzut oka niezbyt imponujące.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Kalesoner pisze:Działają też na impacty.Qc-Rat pisze:Flamingi nie będa działały na impacty o ile dobrze pamiętam.
a czemu? jest to jakaś specjalna zasada?(booka nie czytałem)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
CV 5+ (mówimy o sygnaturce) wiec K6+1+K3, więc srednio na 2+ wejdzie (jeżeli przejdzie interpretacja ze bonus z hierotitana liczy sie do totala). W VC/TK/DoC robi sie z takiego pocisku 2D6 S4 z flamingiema Light rzucanych z małych bedzie pożerał Ci dużo kości, a wchodzic raczej nie bedzie, w tej wersji bym sie pozbył maluchów
Dokładniez boostami z magii gwardia nie jest taka zła, czy to ws10 I10, czy asf, lub minusy do T,S dla wroga w CC.
Ciekawe, na starych TK grałem na 20 gwardii w 8 ed i spokojnie sobie radzilaTa gwardia zostanie przemielona, jeśli nie wejdzie na nią w kluczowym momencie ward, masz ich poza tym dosyć mało.
Myślę że wystarczająco, trzeba poteścić. Sądzę wręcz ze przez takie HE spokojnie przejdę Ale macie rację, troszke wzmocnie gwardie, dam jej warbanneraNo bo wyobraź sobie, że grasz np. z HE albo VC na 2400. HE mają 2x30 WL, VC 30 GG i 2x30 ghuli. Ile z tego zabijesz w dwie tury?
Pozdrawiam
Heh, spoko. Niedługo będę w Krk, można sprawdzić. I przy okazji odbiorę moje piwo
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
IMO, za mało oddziałów, za dużo herosów, rydwany też IMO są za drogie jak na to co mogą przeżyć.
widziałem już nowe TK złożone na 2x HLP, 3 klocach po 36 szkieli i 30 gwardii, do tego 45 łuków, katapy, casket i jeszcze trochę śmiecia (w herosach i oddziałach). (rozpa by gotih)
Wtedy zacząłem się zastanawiać co zrobić moimi 2x30 WL z 4 takimi klocami, które co turę będą leczone a w combacie maja bardzo duże szanse na jakieś boosty. Pewnie sprawdzę dopiero jak jakiś gracz TK dorobi się tylu figurek
widziałem już nowe TK złożone na 2x HLP, 3 klocach po 36 szkieli i 30 gwardii, do tego 45 łuków, katapy, casket i jeszcze trochę śmiecia (w herosach i oddziałach). (rozpa by gotih)
Wtedy zacząłem się zastanawiać co zrobić moimi 2x30 WL z 4 takimi klocami, które co turę będą leczone a w combacie maja bardzo duże szanse na jakieś boosty. Pewnie sprawdzę dopiero jak jakiś gracz TK dorobi się tylu figurek
Wystarczy jedno słoneczko/pitka/flames i masz prawie cały oddział z głowy.Nie zdąży sie uleczyć.Po to mamy najbardziej bombową magię żeby z niej korzystać nie ?Asassello pisze:widziałem już nowe TK złożone na 2x HLP, 3 klocach po 36 szkieli i 30 gwardii, do tego 45 łuków, katapy, casket i jeszcze trochę śmiecia (w herosach i oddziałach). (rozpa by gotih)
Wtedy zacząłem się zastanawiać co zrobić moimi 2x30 WL z 4 takimi klocami, które co turę będą leczone a w combacie maja bardzo duże szanse na jakieś boosty.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Pewnie problemem tej armii jest brak steadfasta, przez co te szkielety będą się sypać dużo szybciej niż wskrzeszać? A jak oddadzą WL to robią im relatywnie niewiele bez jakiegoś mega istotnego boosta, którego masz szansę HE (przy zabieraniu kostki i scrollu na 4+) zdispelować.
Takie WL przemielą klocki szkieli bez problemu dosyć szybko. One trafiają na 5, więc w sumie nie robią prawie nic, a Ty ściągasz trupki garściami, drugie tyle się sypie. Żadna filozofia. Wskrzeszanie jest na tyle cienkie, że nie zrobi większej różnicy...Asassello pisze:IMO, za mało oddziałów, za dużo herosów, rydwany też IMO są za drogie jak na to co mogą przeżyć.
widziałem już nowe TK złożone na 2x HLP, 3 klocach po 36 szkieli i 30 gwardii, do tego 45 łuków, katapy, casket i jeszcze trochę śmiecia (w herosach i oddziałach). (rozpa by gotih)
Wtedy zacząłem się zastanawiać co zrobić moimi 2x30 WL z 4 takimi klocami, które co turę będą leczone a w combacie maja bardzo duże szanse na jakieś boosty. Pewnie sprawdzę dopiero jak jakiś gracz TK dorobi się tylu figurek