TK
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Dzięki, po wyjściu podręcznika osobiście się tym zająłem. znalazłem kilka rzeczy, które trzeba uściślić.
Sworn Bodyguard: czy właściciel tej zdolności może wybrać jaką ranę przenosi? co się dzieje z efektem? przechodzi czy w ogóle jest ignorowany(np. KB, Flaming)?
Thundercrush attack: czy można położyć wzornik gdziekolwiek jak sugeruje to opis czy może będzie to nadużycie aby uderzać inny combat lub jednostki nie związane w walce. Jeśli już założymy, że można, bądź zachodzi ekstremalny przypadek gdy wzornik uderza modele nie należące do tego combatu, to czy dodajemy za nie bonus do CR?
Decapitating strike: otrzymujemy 2 rany od necrosfinksa jedna z nich to usuwający cios ( ), możemy wybrać, że go usuwamy za pomocą charmed shield bądź innych przedmiotów działających tylko raz?
Blade of Antarhak: (mój ulubiony) działa podobnie jak Spirit Swallower, jeśli zastosujemy do niego to samo uściślenie wyjdzie nam że możemy regenerować rany, które otrzymaliśmy po tej samej inicjatywie.
Enkhil's Kanopi: (kurwczaczek ) według RB koleś rzuca kostką a jak rzuci 2+ to my czar rozproszymy i nie dostanie dodatkowych D3 kości...
Niech temat powisi 2-3 dni. Następnie te pytania, które uznamy za stosowne, wrzucimy na listę TO-DO. Temat również może posłużyć jako miejsce, w którym macie pytania o nowe TK. Prosiłbym jednak o powstrzymanie i nie przerabianie wątku na temat o rozkminach, przegięciach bądź plewności nowego AB
Sworn Bodyguard: czy właściciel tej zdolności może wybrać jaką ranę przenosi? co się dzieje z efektem? przechodzi czy w ogóle jest ignorowany(np. KB, Flaming)?
Thundercrush attack: czy można położyć wzornik gdziekolwiek jak sugeruje to opis czy może będzie to nadużycie aby uderzać inny combat lub jednostki nie związane w walce. Jeśli już założymy, że można, bądź zachodzi ekstremalny przypadek gdy wzornik uderza modele nie należące do tego combatu, to czy dodajemy za nie bonus do CR?
Decapitating strike: otrzymujemy 2 rany od necrosfinksa jedna z nich to usuwający cios ( ), możemy wybrać, że go usuwamy za pomocą charmed shield bądź innych przedmiotów działających tylko raz?
Blade of Antarhak: (mój ulubiony) działa podobnie jak Spirit Swallower, jeśli zastosujemy do niego to samo uściślenie wyjdzie nam że możemy regenerować rany, które otrzymaliśmy po tej samej inicjatywie.
Enkhil's Kanopi: (kurwczaczek ) według RB koleś rzuca kostką a jak rzuci 2+ to my czar rozproszymy i nie dostanie dodatkowych D3 kości...
Niech temat powisi 2-3 dni. Następnie te pytania, które uznamy za stosowne, wrzucimy na listę TO-DO. Temat również może posłużyć jako miejsce, w którym macie pytania o nowe TK. Prosiłbym jednak o powstrzymanie i nie przerabianie wątku na temat o rozkminach, przegięciach bądź plewności nowego AB
Mam podobne zdanie jak Assur, klątwa to klątwa, po prostu hity, a kb powinien działać, tak jak kb działa na wszystko black coachu.
Bodyguard- czemu miałby nie wybierać, jeśli idzie po tej samej inicjatywie? Jak na mnie efekt przechodzi, rozpatrzony jest strzał (który może przejdzie w heralda) a następnie wysysa życie.
Thundercrush- jak na mnie położenie tego tak, by środek był na unicie poza walką to nadużycie jednak, ale nie widzę przeszkód, by góra walnęła jedno, thundercrash w drugi oddział, który np. stoi na boku. Jeśli jeszcze do tego obrywają modele poza combatem, nie liczyłbym tego do combat resulta.
Usuwający cios- Świnia wali w jednym czasie, więc właściciel shielda może zdecydować, że neguje duży strzał, no bo czemu nie?
Antarhak- na to wychodzi.
Kanopi- nie do końca Cię rozumiem, wg mnie rulebook wyraża się jasno. Rzucasz boundspella, jak wyjdzie to na 2+ wsysa czary.
Bodyguard- czemu miałby nie wybierać, jeśli idzie po tej samej inicjatywie? Jak na mnie efekt przechodzi, rozpatrzony jest strzał (który może przejdzie w heralda) a następnie wysysa życie.
Thundercrush- jak na mnie położenie tego tak, by środek był na unicie poza walką to nadużycie jednak, ale nie widzę przeszkód, by góra walnęła jedno, thundercrash w drugi oddział, który np. stoi na boku. Jeśli jeszcze do tego obrywają modele poza combatem, nie liczyłbym tego do combat resulta.
Usuwający cios- Świnia wali w jednym czasie, więc właściciel shielda może zdecydować, że neguje duży strzał, no bo czemu nie?
Antarhak- na to wychodzi.
Kanopi- nie do końca Cię rozumiem, wg mnie rulebook wyraża się jasno. Rzucasz boundspella, jak wyjdzie to na 2+ wsysa czary.
które przeciwnik może "rozproszyć kiedy chce"Domino pisze:Kanopi- nie do końca Cię rozumiem, wg mnie rulebook wyraża się jasno. Rzucasz boundspella, jak wyjdzie to na 2+ wsysa czary.
Wiesz, stworzenie takiego przedmiotu uświadamia, jakie ma być podejście do rozpraszania RiPów. Nie kiedy chcesz, ale kiedy nie ma żadnej akcji w grze.Domino pisze:Każdy normalny sędzia za to dałby milion worst playów, jakby ktoś oświadczył, że rozprasza czary już po tym jak mi się bound spell udał . Ta gra jest dla ludzi przecież.
jak to uscislicie inaczej jak 5 z tzeentcha to dziwnie wyjdzieLidder pisze:które przeciwnik może "rozproszyć kiedy chce"Domino pisze:Kanopi- nie do końca Cię rozumiem, wg mnie rulebook wyraża się jasno. Rzucasz boundspella, jak wyjdzie to na 2+ wsysa czary.
(przyp. tam tez niby ciezko zabic chamiona z czaru skoro przed/po save'ach po prostu ten czar sie rozprasza... niemniej tam uznano, ze nie mozna tak w dowolnyum momencie rozproszyc czar a jedynie na koniec/poczatek fazy)
@lidder a nie glosowaliśmy większości z tych problemów już przypadkiem?
@shino. Ze zmianą modelu uznaliśmy że można w dowolnym momencie ale zabroniliśmy nim wychodzić z oddziału, ten czar w porównaniu z innymi i tak nie jest jakiś fajny po tej zmianie
Co do hitów i ich anulowania, hity mają kolejność, jak ma to wpływ na grę kula się je po kolei a większość zasad anuluje pierwszy.
@shino. Ze zmianą modelu uznaliśmy że można w dowolnym momencie ale zabroniliśmy nim wychodzić z oddziału, ten czar w porównaniu z innymi i tak nie jest jakiś fajny po tej zmianie
Co do hitów i ich anulowania, hity mają kolejność, jak ma to wpływ na grę kula się je po kolei a większość zasad anuluje pierwszy.
na tajne wrzuciłem, czekałem na premierę AB, aby coś podziałać. Dziś wrzucę wątek na publiczne bo widać więcej się tego nie zbierze.kudłaty pisze:@lidder a nie glosowaliśmy większości z tych problemów już przypadkiem?
działa na wszystko, omija zasadę cold blood. masz nakaz testu na 3d6 i dodaniu wyniku. działały by natomiast rzeczy typu "dorzuć kostkę i zabierz jedną".
Dlaczego omija zasadę CB?Lidder pisze:działa na wszystko, omija zasadę cold blood. masz nakaz testu na 3d6 i dodaniu wyniku. działały by natomiast rzeczy typu "dorzuć kostkę i zabierz jedną".
Jest LD test? Jest, więc lizaki mają takowy na 3 kościach z bazy i wybierają 2 najniższe co jasno jest w AB do nich opisane.
Reszta to nadinterpretacja Lidder.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Ale test LD z Cascetu bazowo wymaga 3d6, których wartości się sumuje. Dlaczego mieliby odrzucać jedną kość z tej sumy?
Opis casketu dokładnie wskazuje, jak należy rozpatrywać czar. Lizaki normalnie zdają na 3d6 i wywalają najwyższą, normalne unity zdają na 2d6. No i co z tego? Casket każe zdawać liderkę na wyznaczonych przez czar zasadach.Soulferin pisze:Pasiak ma rację.Casket to też LD test tyle ze 3D6 wiec lizaki rzucają 3D6 i wybierają dwa najniższe wyniki.
Malal, dobre pytanie