DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA DOLNEGO ŚLĄSKA!! Zdjęcia str16
DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA DOLNEGO ŚLĄSKA!! Zdjęcia str16
Miasto Wrocław oraz klub "The Gamblers" mają zaszczyt zaprosić graczy, na turniej Warhammer Fantasy Battle, zaliczany do ligi ogólnopolskiej 2011/2012:
Drużynowe Mistrzostwa Dolnego Śląska, na konwencie "Dni Fantastyki"
DATA: 25-26 CZERWCA 2011
Ostatnia szansa testów przed DMP we Wrocławiu! Jeżeli czegoś nie byliście pewni przed najwazniejszą imprezą w sezonie po odwiedzinach u nas wszystko będzie juz jasne.
Turniej jest w bardzo fajnej szkole/zamku organizowany (pare osób juz tam bywało, mogą potwierdzić).
Organizujemy wspólną imprezę w jakiejś przyjaznej knajpie.
Side Eventy będą dodawane z biegiem czasu, ja ze swojej strony obiecują jakiegoś fajnego pokerka.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I. Podstawowe informacje
Data: 25-26 Czerwiec 2011 (sobota-niedziela)
Miejsce: Centrum Kultury Zamek
Strona internetowa: http://www.dnifantastyki.pl
Godziny rozpoczęcia gier: Sobota: 10:00 (rejestracja startuje od g. 9:00); Niedziela: 09:00
Planowane zakończenie: Niedziela - ok. g. 15:30
Format: 2400 pkt, drużyny 5-cio osobowe, z ograniczeniami EURO
- Armie w ramach drużyny nie mogą się powtórzyć
Rundy: 5 Bitew (3 w sobotę, 2 w niedzielę)
Wpisowe: pełna akredytacja konwentowa - 30 zł / 10 euro (dokładne wyjaśnienie w punkcie III)
Nagrody:
** Zwycięska drużyna otrzymuje tytuł Mistrzów Dolnego Śląska 2011!http://forum.wfb-pol.org/posting.php?mo ... 4&p=749078! W to oczywiście włączamy chwałę, sławę, gratulacje, a jako dobrze pójdzie to i ładne hostessy.
Nagroda główną jest przechodni MIECZ z wygrawerowanym każdym włascicielem
** Będą także dodatkowo losowane nagrody dla graczy (nie całych drużyn),
Dodatkowe informacje:
* Drużyny muszą się składać z 5-ciu osób każda. Drużynę na turnieju rejestruje kapitan.
* Aby ułatwić nam przygotowanie do turnieju bardzo zalecana jest prerejestracja. Aby jej dokonać kapitan drużyny przesyła dane graczy (imiona, nazwiska, ID ligowe jeśli posiadają, miejscowość, nazwa drużyny) na adres: wfb.gamblers@gmail.com
* Opcjonalnie może też zgłosić drużynę podając te same dane na forum w temacie z ogłoszeniem DMDŚ:
* Rozpiski od całej drużyny wysyła kapitan na adres: wfb.gamblers@gmail.com najpóźniej do dnia 19.06.2011. Wcześniejsze wysłanie rozpisek jest dodatkowo punktowane!
* Aby wziąć udział w turnieju każdy z graczy musi posiadać pełną akredytację konwentową – najlepiej więc wcześniej samemu zgłosić swój udział w konwencie i dokonać przedpłaty – można to zrobić pod adresem: http://dnifantastyki.pl/2011/akredytacja-i-noclegi/
III. Koszty turnieju
* Turniej jest częścią konwentu fantastyki „Dni Fantastyki”, a więc każdy gracz jest jednocześnie uczestnikiem konwentu. Tym samym koszt turnieju dla Was to opłacenie pełnej akredytacji konwentowej (30 zł).
* Akredytacja pełna uprawnia do noclegu i przebywania na terenie konwentu już od piątku, aż do niedzieli. W ten sposób możecie wykorzystać wolny czas na dodatkowe atrakcje których trochę podczas imprezy będzie.
* Polecamy od razu wykupić taką akredytację i skorzystać z możliwych bonusów: .
* Gracze którzy nie mają ukończonego osiemnastego roku życia muszą przy wejściu na konwent okazać zgodę rodziców jeśli chcą zostać na nocleg.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
IV. Konkretne ustalenia formatu
* Turniej nasz jest turniejem klasy "LOKAL" - Drużynowe Mistrzostwa Dolnego Śląska, rozgrywanym na konwencie „Dni Fantastyki 2011”.
* Format punktowy to 2400 pkt. Armia nie może przekroczyć tej wartości.
* W turnieju biorą udział pełne drużyny – armie w ramach drużyny nie mogą się powtórzyć.
* Rozpiski na turniej składamy korzystając z zasad rozgrywek EURO
- link do tych zasad: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=86186
* Zostanie rozegrane 5 bitew, systemem szwajcarskim.
* Korzystamy z najnowszych uściśleń GW, LS, FAQów
* Czas każdej bitwy to 180 minut, przy czym w tym czasie gracze są zobowiązani do oddania sędziom wyniki z bitew.
* Jak na turniej odpowiedniej klasy na turnieju będzie 4 sędziów:
- sędzia główny - Still waiting for the answers
- sędzia liniowy - Morrok
- sędzia liniowy - Maryś
- sędzia techniczny – Gamblersowy poplecznik
Mapki: jak na DMŚ (mappacka wrzucę na jakis host to podam)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
V. Punktacja
- Punktacja zgodna z EURO (obecnie 150 punktów progi). Obowiązują widełki 35:65 dużych punktów – tzn. drużyna która miałaby zdobyć więcej niż 64 punkty zdobywa 65 niezależnie od liczby uzyskanych punktów, natomiast drużyna która miałby zdobyć mniej niż 36 punktów uzyskuje 35. Nadliczbowe duże punkty brane są pod uwagę tylko w przypadku remisu, w trzeciej kolejności brane pod uwagę są małe punkty
- Każda z armii może zdobyć do 7 punktów w punktacji hobbystycznej(razem 35 na drużynę):
0-2 Przygotowanie do gry :
* 2- posiadanie księgi armii, kostki, miarka, używane templejty, dodatkowy las dla WE bądź obelisk dla BOC (chyba że nie będą ich używać)
* 1 – brak jednego z powyższych
* 0 – brak więcej niż jednego
0-3 Malowanie
* 3 - Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 5 modeli lub 5% wartości armii)
* 2 – Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 10 modeli lub 10% wartości armii)
* 1 – Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 50 modeli lub 50% wartości armii
1 WYSYWIG
* 1 – WYSYWIG na oddziałach
1 Traye
* 1 – Traye pod wszystkie oddziały piechoty i kawalerii powyżej 10 modeli(wliczając skirmish)
- Dodatkowo jeśli drużyna wysłała wszystkie swoje rozpiski do dnia 18.06 otrzyma 15 punktów.
Łącznie do zdobycia 375 punktów – 325 z bitew, 35 z malowania oraz 15 za rozpiski
Punkty Karne.
Punkty karne przyznaje sędzia lub organizator turnieju. Są one przydzielane w sytuacjach gdy gracze lamią regulamin turnieju lub też wyrządzają szkody na terenie rozgrywek.
Gracz może w najgorszym wypadku otrzymać niestety dowolną liczbę Punktów Karnych, które są na końcu odejmowane od zdobytych Punktów Turniejowych.
Punkty Karne można otrzymać np. za notorycznie złe wypełnianie kart gracza, za podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących przebiegu rozgrywki czy też zasad, trzymanie napojów czy też żywności na stołach bitewnych, spożywanie posiłków w sposób zagrażający czystości, śmiecenie, niekulturalne zachowanie wobec innych czy też spóźnianie się na wyznaczone pory bitew.
W ekstremalnych przypadkach sędzia lub organizator może zdyskwalifikować gracza z turnieju – ale to dotyczy bójek, szkodzenia fizycznego innym graczom lub organizatorom, czy też świadomego niszczenia mienia.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VI. Harmonogram turnieju
Prosimy o punktualne przybycie na miejsce, co oznacza PRZED godziną 10:00. Jeśli osoby z dalszych okolic miałyby problem z dojazdem na tę godzinę od razu proszę o kontakt, podobnie gdyby pociąg/autobus się spóźniał w dniu turnieju też proszę dzwonić bezpośrednio do organizatora (patrz Kontakt).
HARMONOGRAM TURNIEJU
SOBOTA – 24 czerwca 2011
9:00 – Rozpoczęcie zapisów. Drużynę zapisuje kapitan. Przy zapisach należy pokazać rozpiski armii całej drużyny.
10:00 - Koniec zapisów, spotkanie organizacyjne graczy
10:15 - 13:15 - Runda pierwsza
13:25 – 16:25 – Runda druga
16:25 – 17:10 – przerwa posiłkowa
17:10 – 20:10 – Runda trzecia
NIEDZIELA – 25 czerwca 2011
9:00 – 12:00 – Runda czwarta
12:10 – 15:10 – Runda piąta
ok. 15:30 - po wstępnym posprzątaniu stołów i części sali zakończenie (wręczenie nagród, zdjęcia)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VII. Noclegi
Proponowane są przez nas trzy opcje noclegowy dla uczestników turnieju WFB:
- Nocleg „konwentowy” - wersja bardzo ekonomiczna, dla ludzi którzy nie chca zbytnio podnosić kosztów imprezy
- noclegi wygodniejsze [WiP]
- Trzecia opcja to skorzystanie z prawdopodobnych ofert naszych lokalnych graczy – a do tego odsyłam do pytań bezpośredni do nich.
ZAPRASZAMY !!!
Wstępnie zgłoszeni:
1.The Gamblers Barchetta
2. The Gamblers Beta
3. The Gamblers Alfa
4. The Gamblers V Kolumna
5. Liga Oporowska
6. 8 Bila The Pubics
7. Szybki Szpil 1
8. ALfa Alfa Alfa
9.. ZKF Zabrze
10. TURBO WARZYWA
11. Nemezis
12. 42-200 & Deadly Sausages
13. Poznań
Drużynowe Mistrzostwa Dolnego Śląska, na konwencie "Dni Fantastyki"
DATA: 25-26 CZERWCA 2011
Ostatnia szansa testów przed DMP we Wrocławiu! Jeżeli czegoś nie byliście pewni przed najwazniejszą imprezą w sezonie po odwiedzinach u nas wszystko będzie juz jasne.
Turniej jest w bardzo fajnej szkole/zamku organizowany (pare osób juz tam bywało, mogą potwierdzić).
Organizujemy wspólną imprezę w jakiejś przyjaznej knajpie.
Side Eventy będą dodawane z biegiem czasu, ja ze swojej strony obiecują jakiegoś fajnego pokerka.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
I. Podstawowe informacje
Data: 25-26 Czerwiec 2011 (sobota-niedziela)
Miejsce: Centrum Kultury Zamek
Strona internetowa: http://www.dnifantastyki.pl
Godziny rozpoczęcia gier: Sobota: 10:00 (rejestracja startuje od g. 9:00); Niedziela: 09:00
Planowane zakończenie: Niedziela - ok. g. 15:30
Format: 2400 pkt, drużyny 5-cio osobowe, z ograniczeniami EURO
- Armie w ramach drużyny nie mogą się powtórzyć
Rundy: 5 Bitew (3 w sobotę, 2 w niedzielę)
Wpisowe: pełna akredytacja konwentowa - 30 zł / 10 euro (dokładne wyjaśnienie w punkcie III)
Nagrody:
** Zwycięska drużyna otrzymuje tytuł Mistrzów Dolnego Śląska 2011!http://forum.wfb-pol.org/posting.php?mo ... 4&p=749078! W to oczywiście włączamy chwałę, sławę, gratulacje, a jako dobrze pójdzie to i ładne hostessy.
Nagroda główną jest przechodni MIECZ z wygrawerowanym każdym włascicielem
** Będą także dodatkowo losowane nagrody dla graczy (nie całych drużyn),
Dodatkowe informacje:
* Drużyny muszą się składać z 5-ciu osób każda. Drużynę na turnieju rejestruje kapitan.
* Aby ułatwić nam przygotowanie do turnieju bardzo zalecana jest prerejestracja. Aby jej dokonać kapitan drużyny przesyła dane graczy (imiona, nazwiska, ID ligowe jeśli posiadają, miejscowość, nazwa drużyny) na adres: wfb.gamblers@gmail.com
* Opcjonalnie może też zgłosić drużynę podając te same dane na forum w temacie z ogłoszeniem DMDŚ:
* Rozpiski od całej drużyny wysyła kapitan na adres: wfb.gamblers@gmail.com najpóźniej do dnia 19.06.2011. Wcześniejsze wysłanie rozpisek jest dodatkowo punktowane!
* Aby wziąć udział w turnieju każdy z graczy musi posiadać pełną akredytację konwentową – najlepiej więc wcześniej samemu zgłosić swój udział w konwencie i dokonać przedpłaty – można to zrobić pod adresem: http://dnifantastyki.pl/2011/akredytacja-i-noclegi/
III. Koszty turnieju
* Turniej jest częścią konwentu fantastyki „Dni Fantastyki”, a więc każdy gracz jest jednocześnie uczestnikiem konwentu. Tym samym koszt turnieju dla Was to opłacenie pełnej akredytacji konwentowej (30 zł).
* Akredytacja pełna uprawnia do noclegu i przebywania na terenie konwentu już od piątku, aż do niedzieli. W ten sposób możecie wykorzystać wolny czas na dodatkowe atrakcje których trochę podczas imprezy będzie.
* Polecamy od razu wykupić taką akredytację i skorzystać z możliwych bonusów: .
* Gracze którzy nie mają ukończonego osiemnastego roku życia muszą przy wejściu na konwent okazać zgodę rodziców jeśli chcą zostać na nocleg.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
IV. Konkretne ustalenia formatu
* Turniej nasz jest turniejem klasy "LOKAL" - Drużynowe Mistrzostwa Dolnego Śląska, rozgrywanym na konwencie „Dni Fantastyki 2011”.
* Format punktowy to 2400 pkt. Armia nie może przekroczyć tej wartości.
* W turnieju biorą udział pełne drużyny – armie w ramach drużyny nie mogą się powtórzyć.
* Rozpiski na turniej składamy korzystając z zasad rozgrywek EURO
- link do tych zasad: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 18&t=86186
* Zostanie rozegrane 5 bitew, systemem szwajcarskim.
* Korzystamy z najnowszych uściśleń GW, LS, FAQów
* Czas każdej bitwy to 180 minut, przy czym w tym czasie gracze są zobowiązani do oddania sędziom wyniki z bitew.
* Jak na turniej odpowiedniej klasy na turnieju będzie 4 sędziów:
- sędzia główny - Still waiting for the answers
- sędzia liniowy - Morrok
- sędzia liniowy - Maryś
- sędzia techniczny – Gamblersowy poplecznik
Mapki: jak na DMŚ (mappacka wrzucę na jakis host to podam)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
V. Punktacja
- Punktacja zgodna z EURO (obecnie 150 punktów progi). Obowiązują widełki 35:65 dużych punktów – tzn. drużyna która miałaby zdobyć więcej niż 64 punkty zdobywa 65 niezależnie od liczby uzyskanych punktów, natomiast drużyna która miałby zdobyć mniej niż 36 punktów uzyskuje 35. Nadliczbowe duże punkty brane są pod uwagę tylko w przypadku remisu, w trzeciej kolejności brane pod uwagę są małe punkty
- Każda z armii może zdobyć do 7 punktów w punktacji hobbystycznej(razem 35 na drużynę):
0-2 Przygotowanie do gry :
* 2- posiadanie księgi armii, kostki, miarka, używane templejty, dodatkowy las dla WE bądź obelisk dla BOC (chyba że nie będą ich używać)
* 1 – brak jednego z powyższych
* 0 – brak więcej niż jednego
0-3 Malowanie
* 3 - Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 5 modeli lub 5% wartości armii)
* 2 – Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 10 modeli lub 10% wartości armii)
* 1 – Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 50 modeli lub 50% wartości armii
1 WYSYWIG
* 1 – WYSYWIG na oddziałach
1 Traye
* 1 – Traye pod wszystkie oddziały piechoty i kawalerii powyżej 10 modeli(wliczając skirmish)
- Dodatkowo jeśli drużyna wysłała wszystkie swoje rozpiski do dnia 18.06 otrzyma 15 punktów.
Łącznie do zdobycia 375 punktów – 325 z bitew, 35 z malowania oraz 15 za rozpiski
Punkty Karne.
Punkty karne przyznaje sędzia lub organizator turnieju. Są one przydzielane w sytuacjach gdy gracze lamią regulamin turnieju lub też wyrządzają szkody na terenie rozgrywek.
Gracz może w najgorszym wypadku otrzymać niestety dowolną liczbę Punktów Karnych, które są na końcu odejmowane od zdobytych Punktów Turniejowych.
Punkty Karne można otrzymać np. za notorycznie złe wypełnianie kart gracza, za podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących przebiegu rozgrywki czy też zasad, trzymanie napojów czy też żywności na stołach bitewnych, spożywanie posiłków w sposób zagrażający czystości, śmiecenie, niekulturalne zachowanie wobec innych czy też spóźnianie się na wyznaczone pory bitew.
W ekstremalnych przypadkach sędzia lub organizator może zdyskwalifikować gracza z turnieju – ale to dotyczy bójek, szkodzenia fizycznego innym graczom lub organizatorom, czy też świadomego niszczenia mienia.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VI. Harmonogram turnieju
Prosimy o punktualne przybycie na miejsce, co oznacza PRZED godziną 10:00. Jeśli osoby z dalszych okolic miałyby problem z dojazdem na tę godzinę od razu proszę o kontakt, podobnie gdyby pociąg/autobus się spóźniał w dniu turnieju też proszę dzwonić bezpośrednio do organizatora (patrz Kontakt).
HARMONOGRAM TURNIEJU
SOBOTA – 24 czerwca 2011
9:00 – Rozpoczęcie zapisów. Drużynę zapisuje kapitan. Przy zapisach należy pokazać rozpiski armii całej drużyny.
10:00 - Koniec zapisów, spotkanie organizacyjne graczy
10:15 - 13:15 - Runda pierwsza
13:25 – 16:25 – Runda druga
16:25 – 17:10 – przerwa posiłkowa
17:10 – 20:10 – Runda trzecia
NIEDZIELA – 25 czerwca 2011
9:00 – 12:00 – Runda czwarta
12:10 – 15:10 – Runda piąta
ok. 15:30 - po wstępnym posprzątaniu stołów i części sali zakończenie (wręczenie nagród, zdjęcia)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VII. Noclegi
Proponowane są przez nas trzy opcje noclegowy dla uczestników turnieju WFB:
- Nocleg „konwentowy” - wersja bardzo ekonomiczna, dla ludzi którzy nie chca zbytnio podnosić kosztów imprezy
- noclegi wygodniejsze [WiP]
- Trzecia opcja to skorzystanie z prawdopodobnych ofert naszych lokalnych graczy – a do tego odsyłam do pytań bezpośredni do nich.
ZAPRASZAMY !!!
Wstępnie zgłoszeni:
1.The Gamblers Barchetta
2. The Gamblers Beta
3. The Gamblers Alfa
4. The Gamblers V Kolumna
5. Liga Oporowska
6. 8 Bila The Pubics
7. Szybki Szpil 1
8. ALfa Alfa Alfa
9.. ZKF Zabrze
10. TURBO WARZYWA
11. Nemezis
12. 42-200 & Deadly Sausages
13. Poznań
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, o 09:35 przez Dymitr, łącznie zmieniany 14 razy.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
ja nie wiem czy się pojawię, bo jakoś w tych okolicach mam obronę dyplomu, ale nawet jakby mnie nie bylo postaram się wysłać od nas z klubu przynajmniej 1 team
Zmobilizuje ZKF i postaramy się przyjechać
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
mam nadzieję, ale kilka innych osób u nas ma tę samą sytuację co ja, więc zobaczymy...Dmtrij pisze:Geralt, ja tam wierze ze będzie Was wiecej:)
??Dmtrij pisze: - Dodatkowo jeśli drużyna wysłała wszystkie swoje rozpiski do dnia 9.03 otrzyma 15 punktów.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
Andrew... moja, Twoja, Laika i ZKF to już są 4 a sądze że będzie więcej...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Śmiechu nie marudź. Pakujecie się w furę i jesteście. to nie jest tak daleko
60km więcej niż Krk
20 km więcej niż Gorzów (DMP)
da się przeżyć chyba
60km więcej niż Krk
20 km więcej niż Gorzów (DMP)
da się przeżyć chyba
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.