euro HE
euro HE
Prince
GW, VoD, AoC, The Other Trickster's Shard (przerzut Wardów)
moondragon
BSB
HoF, słomka, Ptak
Mage lvl 2;High Magic
Ring of Fury, Silver Wand
30 LSG, fcg, BoEF
15 Archers, mu, ch
20 SM , fcg, BoS, AoL
5 DP
5 DP
3 ptaki
Total Army Cost: 2400.0
faza testow miedzy SM a WL
wczesniej gralem na WL jednak ostanio bardzo spodobali mnie sie SM
w ilosci 20, lepiej sie sprawuja SM
maly mag robi spam czarow (fajnie jak sie wylosuje stubborna - zczalem doceniac ten czar)
oddzialy DP dzialaja bardzo fajnie - bardzo uniwersalny oddzial ;]
to jest ostateczna wersja rozpy, wiecej nie wyciągnie
GW, VoD, AoC, The Other Trickster's Shard (przerzut Wardów)
moondragon
BSB
HoF, słomka, Ptak
Mage lvl 2;High Magic
Ring of Fury, Silver Wand
30 LSG, fcg, BoEF
15 Archers, mu, ch
20 SM , fcg, BoS, AoL
5 DP
5 DP
3 ptaki
Total Army Cost: 2400.0
faza testow miedzy SM a WL
wczesniej gralem na WL jednak ostanio bardzo spodobali mnie sie SM
w ilosci 20, lepiej sie sprawuja SM
maly mag robi spam czarow (fajnie jak sie wylosuje stubborna - zczalem doceniac ten czar)
oddzialy DP dzialaja bardzo fajnie - bardzo uniwersalny oddzial ;]
to jest ostateczna wersja rozpy, wiecej nie wyciągnie
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
Moje Imperium bardzo SMów i Dragi lubi tu moździerzem tam armatą i 3/4 punktów zdobyte w 2 turze
imperium i krasie to sa armie ktore bola z zalorzenia (nie ma fanu ), ale nie zgodze sie z tym ze w tej armii nic nie ma i wszystko mnie masakruje.
smok nie jest slaby,
DP - nie sa slabe i nie jest ich zamalo jest ich w sam raz (brakuje tylko championow, muzykow.
SM - jest troche malo - jednak w ilosci 20 lepiej sie sprawuja niz WL.
Magia jest testowa - przewaznie gram na innym zlorzeniu.
smok nie jest slaby,
DP - nie sa slabe i nie jest ich zamalo jest ich w sam raz (brakuje tylko championow, muzykow.
SM - jest troche malo - jednak w ilosci 20 lepiej sie sprawuja niz WL.
Magia jest testowa - przewaznie gram na innym zlorzeniu.
smok jako tako daje rade - tylko szkoda, że regenka nie jest wardem ...
co do reszty rozpy: NIE DZIALA! popsula sie
teraz mam nowa kmine, kojaze, że bylo cos podobnego na forum jednak nie potrafie tego znalesc.
Prince; General; DA; Shield; Star Dragon
HoF, GP, słomka
BSB; GW, HA, konik z bardingiem
Crown of Command, Dragonhelm, Luckstone
Mage; 2lvl, Beast, Silver wand
Mage; 2lvl, Beast, Kryształ
25 First Archers; FCG; BoEF
10 Archers; champion
10 Archers; Muzyk, champion
9 DP; BoS, AoL, FCG
5 DP; muzyk
Great Eagle
Great Eagle
Great Eagle
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2400.0
jutro pierwsze testy.
Cos mozna zmienic, aby nie odbiegac od klimatu Caledoru? i aby rozpa byla grywalniejsza?
co do reszty rozpy: NIE DZIALA! popsula sie
teraz mam nowa kmine, kojaze, że bylo cos podobnego na forum jednak nie potrafie tego znalesc.
Prince; General; DA; Shield; Star Dragon
HoF, GP, słomka
BSB; GW, HA, konik z bardingiem
Crown of Command, Dragonhelm, Luckstone
Mage; 2lvl, Beast, Silver wand
Mage; 2lvl, Beast, Kryształ
25 First Archers; FCG; BoEF
10 Archers; champion
10 Archers; Muzyk, champion
9 DP; BoS, AoL, FCG
5 DP; muzyk
Great Eagle
Great Eagle
Great Eagle
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2400.0
jutro pierwsze testy.
Cos mozna zmienic, aby nie odbiegac od klimatu Caledoru? i aby rozpa byla grywalniejsza?
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Jakoś strasznie dużo punktów masz w herosach, a dodanie jednego maga jakoś znacząco potencjału anytmagicznego nie zwiększa. A cała ta inwestycja kosztuje Cię ponad 400 punktów. Jak chcesz iść w taki ofens, weź 1lvl maga z Anullian Crystal, albo Sigil of Asuryan i wpakuj punkty gdzie indziej. Wtedy wywalasz BoS z Dragon Princów , dajesz im Razor Standar.
Powinno Ci zostać punktów , tak że jak wywalisz 5DP , to zmieści się jakiś soldiny unit Pheonix Guardów ( którzy jakoś mi pasują do klimatu Caledoru a już napewno bardziej niż WL czy Swordmasters) tak z 20-23 z FCM i standar of discipline + gem of courage. albo 25 bez magicznych itemów.
Powinno Ci zostać punktów , tak że jak wywalisz 5DP , to zmieści się jakiś soldiny unit Pheonix Guardów ( którzy jakoś mi pasują do klimatu Caledoru a już napewno bardziej niż WL czy Swordmasters) tak z 20-23 z FCM i standar of discipline + gem of courage. albo 25 bez magicznych itemów.
zgadzam sie, za duzo pkt utopione w herosach... nawet sie fajnie tym gralo (lekko zmienione), jednak to jescze nie to. Dzisaj po przemysleniach wpadlem na cosik takiego:
Prince; General; DA; Shield; Star Dragon
HoF, GP, słomka
BSB; GW, HA, konik z bardingiem
Crown of Command, Dragonhelm, Luckstone
Mage II, metal,
Sigil of Asuryan
30 First Lothern Seaguard; FCG, tarcze
Banner of Eternal Flame
15 Archers; muzyk, champman
9 Dragon Princes; FCG
Razor Standard, AoL
5 Dragon Princes; champion, muzyk
5 Ellyrian Reavers
5 Ellyrian Reavers
Great Eagle
Great Eagle
Total Army Cost: 2399.0
pakowanie w ptk magie nie ma wiekszego sensu - kazdy ma rozpe z szalona antymagia, wiec pokusilem sie tylko o konieczna antymagie (wybralem sigila, gdyz musze jaknajszybciej dotrzec do wroga, a krysztal oplaca sie bardziej na stacjonarne najebki - defensy, gdzie ten mag przezywa te 5-6 tur).
ER wespól z orlami wqrwiaja przecinika, cover, podjazdy na magów i dziala, odginanie.
moze w ten weekend po kawalerskim uda sie to stestowac.
wiem ze malo mnie strasznie, jednak licze na to ze szybko dojde do combatu.
co do PG w takim ofensie nie widze dla nich zastosowania - WL duzo lepsi. Jezlei ER nie wypala, zamiast DP i ER wpada 1 kloc WL.
Prince; General; DA; Shield; Star Dragon
HoF, GP, słomka
BSB; GW, HA, konik z bardingiem
Crown of Command, Dragonhelm, Luckstone
Mage II, metal,
Sigil of Asuryan
30 First Lothern Seaguard; FCG, tarcze
Banner of Eternal Flame
15 Archers; muzyk, champman
9 Dragon Princes; FCG
Razor Standard, AoL
5 Dragon Princes; champion, muzyk
5 Ellyrian Reavers
5 Ellyrian Reavers
Great Eagle
Great Eagle
Total Army Cost: 2399.0
pakowanie w ptk magie nie ma wiekszego sensu - kazdy ma rozpe z szalona antymagia, wiec pokusilem sie tylko o konieczna antymagie (wybralem sigila, gdyz musze jaknajszybciej dotrzec do wroga, a krysztal oplaca sie bardziej na stacjonarne najebki - defensy, gdzie ten mag przezywa te 5-6 tur).
ER wespól z orlami wqrwiaja przecinika, cover, podjazdy na magów i dziala, odginanie.
moze w ten weekend po kawalerskim uda sie to stestowac.
wiem ze malo mnie strasznie, jednak licze na to ze szybko dojde do combatu.
co do PG w takim ofensie nie widze dla nich zastosowania - WL duzo lepsi. Jezlei ER nie wypala, zamiast DP i ER wpada 1 kloc WL.
tak daj samą jazdę 2+ save, małego maga dałbym high skoro nie chcesz czarować i będziesz sobie kulał ward5+ do walki i drain magic poza walką.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
a moze wrzucic zamiast malych DP i fastow - orla i dwa lwie czarioty?
tak rozkminiam, gdyby one takie drogie nie byly...
wiec specjale i rary takie sobie wymyslilem (rozpa ponizej 9 DP):
4 Tiranoc chariot
2 orły
+GoC na maga (zostaje 10 ptk)
-------------------------------------------------------
5 DP
5 DP
3 orły
-------------------------------------------------------
2 lion chariot
3 orły
+GoC na maga i szmata na łukach (zostaje 20 ptk)
--------------------------------------------------------
5 SH+tarcza
5 SH+tarcza
5 SH+tarcza
2 orły
+ikona na magu (5 ptk)
--------------------------------------------------------
5 SH+tarcza, muzyk
5 SH+tarcza, muzyk
4 orły
+ikona na magu (5 ptk)
tak rozkminiam, gdyby one takie drogie nie byly...
wiec specjale i rary takie sobie wymyslilem (rozpa ponizej 9 DP):
4 Tiranoc chariot
2 orły
+GoC na maga (zostaje 10 ptk)
-------------------------------------------------------
5 DP
5 DP
3 orły
-------------------------------------------------------
2 lion chariot
3 orły
+GoC na maga i szmata na łukach (zostaje 20 ptk)
--------------------------------------------------------
5 SH+tarcza
5 SH+tarcza
5 SH+tarcza
2 orły
+ikona na magu (5 ptk)
--------------------------------------------------------
5 SH+tarcza, muzyk
5 SH+tarcza, muzyk
4 orły
+ikona na magu (5 ptk)
na pewno nie opcja nr 3
natomiast nr 1 jest godne przetestowania.
natomiast nr 1 jest godne przetestowania.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Jeśli wam to pomoże, to grałem ostatnio na 4 Tiranocach ligę cytadeli. Nie miałem jakichś super osiągów, ale akurat jeśli chodzi o rydwany, to odnoszę wrażenie że był to ten element rozpiski który działał tak jak miał działać. Dobrze zwiększał liczbę wystawień, straszył/czyścił śmiecie przeciwnika i wspomagał szarże piechoty. Ba nawet udało się jakiegoś maga z oddziału wyciągnąć. Rydwany mają swoje wady, ale mają też masę zalet. Polecam
Moja galeria -> klik
Ja testowałem swojego czasu 2 rydany, ale test był wypaczony przez średnią ilość impaktów = 1, przez co łamały mnie nawet piątki furii.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
rydwany fajna sprawa - szczegołnie na inne HE
jednak granie bez magii jakos nieciekawie wychodzi... wracam do rozpiski z magia:
Prince; General; DA; Shield; Star Dragon
HoF, GP, słomka
BSB; GW, HA, konik z bardingiem
Crown of Command, Dragonhelm, Luckstone
Mage 2; Lore of Light
Sigil of Asuryan
Mage 2; Lore of Light
Silver Wand
30 Spear Elves FCG
15 First Archers, BoEF, champion
10 Archers, champion
9 Dragon Princes; FCG
BoS, AoL
5 DP
3 orły
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2400.0
wybralem Lighta - ciekawie sie na nim gra i pozwala na jakas ochrone antystrzelecka, jak i na dobry boost jednostek + da sie ta magia kąsac juz od 1szej tury.
zastanawialem sie takze nad shadowem (SE , DP + brzytwa), jednak Light bardziej do mnie przemawia.
orientuje sie ktos jak dziala siec of amyntok na maszyny-czolg?
czołg chyba tylko oblewa testy I wiec ten czar zdaje bezproblemowo, a jak dziala na maszyny?
jednak granie bez magii jakos nieciekawie wychodzi... wracam do rozpiski z magia:
Prince; General; DA; Shield; Star Dragon
HoF, GP, słomka
BSB; GW, HA, konik z bardingiem
Crown of Command, Dragonhelm, Luckstone
Mage 2; Lore of Light
Sigil of Asuryan
Mage 2; Lore of Light
Silver Wand
30 Spear Elves FCG
15 First Archers, BoEF, champion
10 Archers, champion
9 Dragon Princes; FCG
BoS, AoL
5 DP
3 orły
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2400.0
wybralem Lighta - ciekawie sie na nim gra i pozwala na jakas ochrone antystrzelecka, jak i na dobry boost jednostek + da sie ta magia kąsac juz od 1szej tury.
zastanawialem sie takze nad shadowem (SE , DP + brzytwa), jednak Light bardziej do mnie przemawia.
orientuje sie ktos jak dziala siec of amyntok na maszyny-czolg?
czołg chyba tylko oblewa testy I wiec ten czar zdaje bezproblemowo, a jak dziala na maszyny?
daj scrolla na małego maga, dwóch drugolevelowców losuje czary wystarczająco skutecznie.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
siec na zwykłe maszyny działa bardzo skutecznie!
jak przeciwnik chce strzelić to zdaje test S który automatycznie oblewa i d6 S4 w buzie przyjmuje. Jak e automatycznie oblewa nie bedzie strzelał w ogóle więc hitów tez nie dostanie
jak przeciwnik chce strzelić to zdaje test S który automatycznie oblewa i d6 S4 w buzie przyjmuje. Jak e automatycznie oblewa nie bedzie strzelał w ogóle więc hitów tez nie dostanie
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.