Full Khorne euro
Full Khorne euro
Son's of Khorne
Johannes - Fallen Sorcerer
Chaos Lord of Khorne @ 392.0 Pts
Mark of Khorne; General; Flail; Chaos Armour; Shield; Barding
Wizarding Hat [100.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Barded Chaos Steed
Ulf Carlsson - Bloody One
Exalted Hero of Khorne @ 225.0 Pts
Mark of Khorne; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Stream of Corruption [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Khorne's Wild Hounds
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Tempted Tribe
31 Chaos Marauders of Khorne @ 198.0 Pts
Mark of Khorne; Great Weapon; Standard; Musician
Burning Blades
23 Chaos Warriors of Khorne @ 449.0 Pts
Mark of Khorne; Halberd; Chaos Armour; Shield;Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Sudden Death
22 Chaos Warriors of Khorne @ 449.0 Pts
Mark of Khorne; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
The Glory of The North
8 Chaos Knights of Khorne @ 420.0 Pts
Mark of Khorne; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Blasted Standard [40.0]
B'um
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2398.0
Zastanawiam się czy nie dać rycerzom lanc i zmienić im sztandar na ten z płonącymi atakami. Wtedy miałbym 20 ataków (przy założeniu, że mam 6 w 1 szeregu) z S6 nie licząc koników i lorda. Ale tylko w 1 turze, w kolejnej mam już tylko S4 i brak magicznych ataków.
Johannes - Fallen Sorcerer
Chaos Lord of Khorne @ 392.0 Pts
Mark of Khorne; General; Flail; Chaos Armour; Shield; Barding
Wizarding Hat [100.0]
Third Eye of Tzeentch [25.0]
Barded Chaos Steed
Ulf Carlsson - Bloody One
Exalted Hero of Khorne @ 225.0 Pts
Mark of Khorne; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Stream of Corruption [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [5.0]
Khorne's Wild Hounds
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
Tempted Tribe
31 Chaos Marauders of Khorne @ 198.0 Pts
Mark of Khorne; Great Weapon; Standard; Musician
Burning Blades
23 Chaos Warriors of Khorne @ 449.0 Pts
Mark of Khorne; Halberd; Chaos Armour; Shield;Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Sudden Death
22 Chaos Warriors of Khorne @ 449.0 Pts
Mark of Khorne; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Swiftness [15.0]
The Glory of The North
8 Chaos Knights of Khorne @ 420.0 Pts
Mark of Khorne; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Blasted Standard [40.0]
B'um
1 Hellcannon @ 205.0 Pts
Models in Army: 95
Total Army Cost: 2398.0
Zastanawiam się czy nie dać rycerzom lanc i zmienić im sztandar na ten z płonącymi atakami. Wtedy miałbym 20 ataków (przy założeniu, że mam 6 w 1 szeregu) z S6 nie licząc koników i lorda. Ale tylko w 1 turze, w kolejnej mam już tylko S4 i brak magicznych ataków.
Ok - przeżyłem dziś wersję testową z Demonami. Średnio się to sprawdziło.
Lord w pierwszej turze dostał miscasta i zabił 3 rycerzy :/ W drugiej nie zdał głupoty i wpadł pod szarżę Bloodlettera. Popłynął w czelendżu i choć rycerze dzielnie walczyli to w końcu spadli ode wielkiego złego demona i piesków z flanki.
Działo niewiele zrobiło. A właściwie to nic. Połknęło 2 członków załogi a jak w końcu trafiło w Bloodzia to ten zdał warda :/ No i spaliło jedną szarżę.
Maruderzy tłukli się z demonetkami. Ale w drugiej bodajże turze walki popłynęli. Zebrali się ale bez frenzy już nie stanowili dużego zagrożenia.
Warriorzy z flamingami dzielnie walczyli z Plagusami z heroldem. W 1 turze walki mój błąd - chciałem zabić herolda nim uderzy i walnąłem w niego bodajże 11 ataków - żaden się nie przebił. Rezultat - przegrałem bitwę i choć ustałem to już bez frenzy nie miałem takiej siły przebicia. Chłopaki dzielnie walczyli i na koniec zostało ich 3 a od strony przeciwnika herold na 1 ranie, czempion i 2 plagusów. Może i by się udało to przegryźć ale wpadł Blodek od flanki i było pozamiatane.
Speedwarriorzy za to rozgryźli Bloodletterów (czempion zabił heralda i na oko bogów rzucił... budzenie strachu ). Pod koniec bitwy dostali jednak szarżę od przodu Bloodlettera, od flanek psy i flamery. Po kilka turach walki (bsb przegrał z Bloodziem) złamali się i uciekli za stół.
Uwagi końcowe co do rozpiski:
- za mało maruderów, 40 to optymalna liczba
- za dużo rycerzy, 6... może 7 by spokojnie wystarczyło
- lord zbyt losowy, wylosowałem shadowa (dodatkowo zapomniałem że mogę "kraść" czary :/ ) i skończyłem z Miasmą i Pitką, boli brak warda na nim
Pod koniec zostało mi na stole: działko, społowieni maruderzy i oddział psów. Rozpiska ciekawa i klimatyczna, niemniej mało efektywna. Na demony mogła się sprawdzić ale przeciwko armiom, gdzie jest dużo śmieci mogących dawać flee to czarno to widzę ale trzeba jeszcze przetestować.
Lord w pierwszej turze dostał miscasta i zabił 3 rycerzy :/ W drugiej nie zdał głupoty i wpadł pod szarżę Bloodlettera. Popłynął w czelendżu i choć rycerze dzielnie walczyli to w końcu spadli ode wielkiego złego demona i piesków z flanki.
Działo niewiele zrobiło. A właściwie to nic. Połknęło 2 członków załogi a jak w końcu trafiło w Bloodzia to ten zdał warda :/ No i spaliło jedną szarżę.
Maruderzy tłukli się z demonetkami. Ale w drugiej bodajże turze walki popłynęli. Zebrali się ale bez frenzy już nie stanowili dużego zagrożenia.
Warriorzy z flamingami dzielnie walczyli z Plagusami z heroldem. W 1 turze walki mój błąd - chciałem zabić herolda nim uderzy i walnąłem w niego bodajże 11 ataków - żaden się nie przebił. Rezultat - przegrałem bitwę i choć ustałem to już bez frenzy nie miałem takiej siły przebicia. Chłopaki dzielnie walczyli i na koniec zostało ich 3 a od strony przeciwnika herold na 1 ranie, czempion i 2 plagusów. Może i by się udało to przegryźć ale wpadł Blodek od flanki i było pozamiatane.
Speedwarriorzy za to rozgryźli Bloodletterów (czempion zabił heralda i na oko bogów rzucił... budzenie strachu ). Pod koniec bitwy dostali jednak szarżę od przodu Bloodlettera, od flanek psy i flamery. Po kilka turach walki (bsb przegrał z Bloodziem) złamali się i uciekli za stół.
Uwagi końcowe co do rozpiski:
- za mało maruderów, 40 to optymalna liczba
- za dużo rycerzy, 6... może 7 by spokojnie wystarczyło
- lord zbyt losowy, wylosowałem shadowa (dodatkowo zapomniałem że mogę "kraść" czary :/ ) i skończyłem z Miasmą i Pitką, boli brak warda na nim
Pod koniec zostało mi na stole: działko, społowieni maruderzy i oddział psów. Rozpiska ciekawa i klimatyczna, niemniej mało efektywna. Na demony mogła się sprawdzić ale przeciwko armiom, gdzie jest dużo śmieci mogących dawać flee to czarno to widzę ale trzeba jeszcze przetestować.
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
klimat na maxa
ale imo khornowy mag to już masakra
ale imo khornowy mag to już masakra
Hahaha! Kara od Wielkiego Rzeźnika i Kolekcjonera Czaszek za wystawianie jakiegoś zaplutego maga!Waldi pisze: Lord w pierwszej turze dostał miscasta i zabił 3 rycerzy :/ W drugiej nie zdał głupoty i wpadł pod szarżę Bloodlettera.
Klimat by był 100%, gdyby nie ta nieszczęsna czapka...
trzyma klimat
fajniej możnaby mu dać lv1 za 50? punktów i zostaną punkty na jakiegoś warda 4+
fajniej możnaby mu dać lv1 za 50? punktów i zostaną punkty na jakiegoś warda 4+
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Niestety - kapelusz to jedyna możliwość by Khorniak był czarodziejem, ale wtedy zostaje bez żadnej ochrony. Zastanawiam się czy nie zabrać mu tego flaila by jednak w walce korzystał z tarczy i miał tego save na 1+.
Inna sprawa z hellcannonem - jak ją ściągnę to będę mógł wystawić np 6 trolli (bo na maruderów brak mi modeli ), ale jak wyskoczy mi jakiś wielki demon czy smok to ciężko mi będzie to bez działka ściągnąć (inna sprawa, że nawet działkiem jest to trudne, zważywszy na jego celność).
Inna sprawa z hellcannonem - jak ją ściągnę to będę mógł wystawić np 6 trolli (bo na maruderów brak mi modeli ), ale jak wyskoczy mi jakiś wielki demon czy smok to ciężko mi będzie to bez działka ściągnąć (inna sprawa, że nawet działkiem jest to trudne, zważywszy na jego celność).