Na początek lista:
Unnamed1500 Pts - Skaven Army
1 Warlord @ 240.0 Pts
General; Heavy Armour; Bonebreaker
Weeping Blade [30.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [10.0]
1 Bonebreaker Rat Ogre @ [65.0] Pts
1 Chieftain @ 122.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Storm Banner [50.0]
1 Warlock Engineer @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
29 Clanrats @ 220.0 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8.0] Pts
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
38 Skavenslaves @ 78.0 Pts
Slave Musician
38 Skavenslaves @ 78.0 Pts
Slave Musician
8 Rat Ogres @ 436.0 Pts
Frenzy
1 Rat Ogre Packmasters @ [116.0] Pts
Whip; Light Armour; Skweel Gnawtooth
1 Skweel Gnawtooth @ [100.0] Pts
Light Armour
#Warp-lash [0.0]
1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
Models in Army: 116
Total Army Cost: 1499.0
Jeszcze ewentualnie Warlord: -enchanted shield -weeping blade, +shield + blade of corruption.
Warlord w szczurograch 3x3 rozstawienie dla max +2 ld i CR, pozostali bohaterowie w klanbraciach. Stormbanner i dispel scroll mają pozwolić głównemu klockowi dojść do wroga w miarę bezstratnie.
Ogólnie założenie było takie, żeby głównym klockiem wjechać w najlepszą jednostkę wroga i wyjść drugą stroną. Niewolnicy zatrzymują pozostałe jednostki wroga, pomiot stara się wejść we flankę tego co jest miażdżone przez szczurogry lub sama miażdży jakąś inną jednostkę.
Zagrałem jak na razie jedną grę przeciwko O&G i muszę przyznać, że jestem zawiedziony, gdyby nie wylosowana regeneracja ze Skweela pewnie w drugiej turze już mógłbym się składać. Być może było to częściowo przez pechowe rzuty (1. tura triplet jedynek na abominacji...), ale nie jestem pewien czy ta armia coś może zrobić (no, ale mimo wszystko jest tylko dla funu ). Główny klocek po przemieleniu goblinów (bezstratnie dotąd, dzięki dispel scroll na stope gorka) wszarżował z overruna w oddział pieszych dzikich big 'uns z wielkim szamanem dzikich na czele. I tu zaczęły się problemy - warlord przez 3 tury wbił na szamana dwie rany (miecz z 10 ww przeszkadzał w trafianiu), wyrzucenie jedynki na d3 ran też nie pomogło. Szczurogry nie radziły sobie dużo lepiej, wbijając po mniej więcej 2 rany na ture i otrzymując tyle samo (jedynie dzięki regeneracji) i tracąc frenzy. Złamanie byłoby już w 1. turze gdyby Skweel nie był w odpowiednim miejscu, żeby szcześliwymi rzutami ubić ichniego bsb, dzięki temu udało mi się nie złamać jeszcze przez drugą turę, ale po 3. turze szczurogry niestety nie wytrzymały już i zwiały.
Abominacja po zmiażdżeniu goblinów na pająkach została przyblokowana przez rydwan, a stormbanner niestety nie pomógł i po dwóch celnych strzałach z katapulty zeszła śmiertelnie zostawiając mi trzy bazy szczurków.
Myślałem nad wyrzuceniem spacz-inżyniera/stormbanneru z bsb i powiększeniu trochę szczurogrów choćby o masterbreda lub dodatkowego szczurogra i zrobienie z nich 2x4, by zwiększyć liczbę ataków (niestety minimum 25% core strasznie przeszkadza). Jednak nawet z taką konfiguracją nie wiem czy będą dużo lepsi, a wylosowanie czegoś innego niż regeneracja ze Skweela da co najwyżej albo 3 więcej ataków (mizernie) albo może kilka więcej ran (trochę mniej mizernie, ale nadal niezbyt dobrze).
Po tym trochę przydługim wywodzie chciałem się spytać czy widzicie coś czego ja nie widzę, co można by tutaj zmienić/dodać/wywalić czy może powinienem pieprznąc głową w stół i zająć się składaniem czegoś bardziej standardowego . Pomimo, że rozpiska jest czysto funowa nadal chciałbym móc wygrać nią chociaż raz na jakiś czas .