Lizardmen blok!
Lizardmen blok!
Taka alternatywa, ponieważ na moim standardzie już mi się nie chce grać:
Slann Mage Priest-275
-General
-Bsb-25
-The focused Rumination-0(dodatkowe kostki)
-Higher State of Consensus-50 (eteryczność)
-The becalming Cogitation-50 (wywalanie 6)
-Divine Plaque of Protection-30 (Ward na 2plus od zasięgowych)
-Plaque of Tepok-15 (Dodatkowy czar)
-Korona ze stubbornem-30 (no stubborn, za cholere nie jestem pewien ile to kosztuje, ani jak się nazywa )
-Domena :Life
Skink Priest-65
-Engine of the Gods-290
10Skink Skirmishers-70
10 Skink Skirmishers-70
20Saurus Worrior-220
-Music-6
20Saurus Worrior-220
-Standar, music-18
6 Chameleon Skinks-72
6 Chameleon Skinks-72
6 Kroxigors -330
6 Kroxigors-330
2 Salamander Hounting Pack-150
Do tego zostało mi jeszcze 34 pkt. na itemki, dlatego słucham wszelkich propozycji. Idea jest prosta, Slann lub oddział utafiony blokuje, a jeden z pozstałych oddziałów wpada na bok. Cały czas przeciwnik jest atakowany resztą armii tak więc śmietnik PRZECIWNIKA spada dosyć łatwo. Magia ma wspierać armię, a nie sama niszczyć, ponieważ jest to wtedy obusieczny miecz. Co myślicie? Jest jeszcze opcja na tylko jednym oddziale Kroxigorów, ale 2 dodatkowych oddziałach 5 Cold One.
Slann Mage Priest-275
-General
-Bsb-25
-The focused Rumination-0(dodatkowe kostki)
-Higher State of Consensus-50 (eteryczność)
-The becalming Cogitation-50 (wywalanie 6)
-Divine Plaque of Protection-30 (Ward na 2plus od zasięgowych)
-Plaque of Tepok-15 (Dodatkowy czar)
-Korona ze stubbornem-30 (no stubborn, za cholere nie jestem pewien ile to kosztuje, ani jak się nazywa )
-Domena :Life
Skink Priest-65
-Engine of the Gods-290
10Skink Skirmishers-70
10 Skink Skirmishers-70
20Saurus Worrior-220
-Music-6
20Saurus Worrior-220
-Standar, music-18
6 Chameleon Skinks-72
6 Chameleon Skinks-72
6 Kroxigors -330
6 Kroxigors-330
2 Salamander Hounting Pack-150
Do tego zostało mi jeszcze 34 pkt. na itemki, dlatego słucham wszelkich propozycji. Idea jest prosta, Slann lub oddział utafiony blokuje, a jeden z pozstałych oddziałów wpada na bok. Cały czas przeciwnik jest atakowany resztą armii tak więc śmietnik PRZECIWNIKA spada dosyć łatwo. Magia ma wspierać armię, a nie sama niszczyć, ponieważ jest to wtedy obusieczny miecz. Co myślicie? Jest jeszcze opcja na tylko jednym oddziale Kroxigorów, ale 2 dodatkowych oddziałach 5 Cold One.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Co sux, rozpiska fajna (mam nadzieje, że się nie obrazisz jak powiem, że składałem podobnie ^^), pomyślałbym jednak o przerzucie miscasta na Slannie (masz fest pecha do tego wysadzania z tego co kojarzę). Na slannie w tym zestawie moze light do boostów na suarusy albo shadow? Ogolnie - może nie life ; ) ?
Do tej pory nie wiedziałem, że da sie grać na małych oddziałach(tym bardziej saurusy) i kroxach, ale jak widać się myliłem. Po ostatnim turnieju zdecydowałem, że już nie pogram szybko na lifie. Light kuszący ale shadow też nienajgorszy. Wracając do rospiski to ciężko będzie Ci to wszystko wybić i chyba o to chodzi.
Na light czy shadow mogę sobie pograć dla funu, ale potrzebuje tronu na slannie, właśnie z powodu Miscastów. Mam nadzieję, że odpowiedziałem na oba pytania. A w skali od 1-10 jak oceniacie tą rozpiskę, porównując do innych Lizakowych, a druga skala od 1-10 ogólnie:) Serio proszę.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
- Cytrus Kontynentalny
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Klocki po 20 saurusów są ok. Ja gram nawet bez slanna ( na carnosiu albo lordzie na cold-onie ) i w połączeniu z hordami skinków dają radę
jak, dla mnie 20 są trochę małe w 3-4 turze może ranku brakować, ostatnio gram na dwóch po 24/25 oraz TG 20, wydaje mi się że jest to wystarczająco, raz na jakiś czas trzeba regrowth użyć, jak kostki spłatają figle, by urzynać się na powierzchni, choć w większości gier jeden tracę. Korona to chyba za 35 jest.
jak nie próbowałeś to spróbuj odział 8 kroksów. Brutalne, ale trzeba uważać na DE by się nie wbiły korsarzami lub wiedźmami, mogą rzeźnie im zrobić a to dużo punktów. Więc dużo bardziej ryzykowne niż 2x6, niemniej czasami bywa zabawnie.
chodzi mi po głowie rozpa na enginu, z priesten i warspear'em, tylko nie pamiętam czy może mieć.
Można się pokusić o zdjęciu eteryczności na slanie. Ale to kwestia ryzyka.
powiedział bym 8-9, ale obawiam się że za może się okazać trochę za mało saurusówna. Choć ekspertem w EURO nie jestem.
jak nie próbowałeś to spróbuj odział 8 kroksów. Brutalne, ale trzeba uważać na DE by się nie wbiły korsarzami lub wiedźmami, mogą rzeźnie im zrobić a to dużo punktów. Więc dużo bardziej ryzykowne niż 2x6, niemniej czasami bywa zabawnie.
chodzi mi po głowie rozpa na enginu, z priesten i warspear'em, tylko nie pamiętam czy może mieć.
Można się pokusić o zdjęciu eteryczności na slanie. Ale to kwestia ryzyka.
powiedział bym 8-9, ale obawiam się że za może się okazać trochę za mało saurusówna. Choć ekspertem w EURO nie jestem.
Jeśli chcesz grać bez gwardii to na pewno nie zdejmuj eteryczności, szarża czegokolwiek z większą ilością ataków może go wtedy łatwo sprzątnąć(nawet jak będzie w oddziale). Rozpa jak na standardy lizardmeńskie myślę że bardzo ciekawa, daje dużo możliwości, ale mam wrażenie że wynik większości walk będzie uzależniony od fazy magii
Zdecydowanie mniej niż na TG. Wtedy oddzial spływa od czegokolwiek, jak magia nie wyjdzie, a tu ma spoko blokera i szanse na drugiego. Co do 8 Kroxów to jak dla mnie za dużo. Zbyt wiele pkt. w jednym worku siedzi, a jak coś nie wyjdzie, lub przeciwnik ma eteryki to dupa.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?