TK 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Trubas
Falubaz
Posty: 1293
Lokalizacja: Warszawa

TK 2400

Post autor: Trubas »

Tak jak w temacie:

1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]

1 Liche High Priest @ 240.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Liche Priest @ 120.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 2
Channeling Staff [15.0]

1 Tomb Prince @ 211.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]

1 Chariot @ [55.0] Pts


13 Skeleton Archers @ 88.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow; Musician

7 Skeleton Chariots @ 415.0 Pts
Standard; Musician

1 Master of Chariots @ [10.0] Pts

3 Carrion @ 72.0 Pts

3 Carrion @ 72.0 Pts

3 Carrion @ 72.0 Pts

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts

3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death


Models in Army: 69


Total Army Cost: 2400.0

Nie gram TK ale probuje pomoc mojemu koledze zlozyc jakas sensowna rozpiske na Euro. Prosze o porady. Z gory dzieki
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

W tej rozpie nic nie ma.
Co tu ma robić punkty?

Awatar użytkownika
Grzechu
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Grzechu »

Wywal jednego LHP i wstaw Kinga( z losową magią tyle magów to stracone punkty), do tego jakaś TG z halabardami(jakiś konkret do walki), za dużo sępów(są fajne ale z konkretem nie powalczą), stalkerów wystarczy jeden odział(albo zamiast nich warto wziąć jakiegoś skorpiona na machiny albo do flankowania) . Warto zainwestować punkty w Sfinksa(nieważne który), te 10 łuczników są bez sensu lepiej zrobić jeden duży odział (strzela podobnie, a jeszcze może powalczyć, i zawsze to mniej wystawień), taki duży odział rydwanów jest bardzo nie poręczny, zważywszy że to już nie fast, ale jak się tym dobrze zagra to 4k6 s5 boli, tylko czy za te punkty warto. Magi TK jest naprawdę ok nie warto jej zmieniać na inną i zastanów się nad bohaterem na rydwanie( one oprócz uderzeń nie są takie silne).
Katapulty są OK. (zawsze to warzywi te hordy)
Sorka za takiego posta, ale takie jest moje zdanie.

ODPOWIEDZ