Zielone 2400 Euro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Zielone 2400 Euro

Post autor: Fluffy »

Witam,

Po Tap Dablu troszkę zmieniłem rozpę, wyrzuciłem klocki night goblinów - za to weszły dwa pump wagony i piątka orków na dzikach.
Unnamed2400 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Goblin Great Shaman @ 575.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Arachnarok Spider @ [330.0] Pts

1 Goblin Big Boss @ 147.0 Pts
Shield; Battle Standard
Spider Banner [85.0]

1 Goblin Big Boss @ 139.0 Pts
Spear; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Gigantic Spider @ [0.0] Pts

1 Orc Big Boss @ 108.0 Pts
General; Light Armour; Shield
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Biting Blade [10.0]
War Boar @ [0.0] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]

1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh

1 Orc Shaman @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Big Waagh
Dispel Scroll [25.0]

10 Forest Goblin Spider Riders @ 140.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield

10 Forest Goblin Spider Riders @ 140.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield

29 Savage Orc Big 'Uns @ 329.0 Pts
Frenzy; Normal Bow; Warpaint; Musician

5 Orc Boar Boyz @ 120.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts

1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Snotling Pump Wagon @ 55.0 Pts

1 Snotling Pump Wagon @ 55.0 Pts

20 Night Goblins @ 85.0 Pts
Shortbow
Fanatic @ [25.0] Pts

Models in Army: 79
Total Army Cost: 2398.0

Zastanawiam się czy z tymi dzikami to był dobry ruch. Nie wiem również czy iść z ich bannerkiem w flaming ataki czy dyscyplinę. 9 Ld brzmi ładnie..
No i fanatycy - są bitwy gdzie się bardzo sprawdzają, czasami nic nie zrobią. Problem jest taki ze są po prostu za drodzy (za czterech mam praktycznie dwa pumpwagony).. Na razie wylecieli, poza jednym symbolicznym. Biję się jeszcze z myślami czy orcze rydwany czy gobliny.. Jakies sugestie?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

kurde, fajna rozpa. wydusił bym tylko te punkty na orczych szamanów

rauliq
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp

Post autor: rauliq »

Jak dla mnie nie ma najlepszych maszyn (doom,rock)
I chyba tych shamanow za dużo. Reszta ciekawa.
podpis był nieregulaminowy

Awatar użytkownika
LuciusII
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: LuciusII »

Szamani muszą redukować kości z DP.

Jak Grasz SO, bo jeśli okazjonalnie wchodzą w CC to lepiej by było nie robić z nich Big'un'sów, zamienić 1 klocek spajdersów na wilki z pełnym rynsztunkiem a orka szamana zamienić na dzikiego z głową - a DS przerzucić do NG. Mniej ich spadnie od strzelania.

Jeśli do świń ma wejść ork z pierścieniem to +1Ld lepszy.

Ostatnio wystawiam orcze i goblińskie wózki (po 2x 1sz. oba typy) i te 1 mi dłużej wiążą wroga.

A tak to rozpa fajna, gdyby nie ten pająk to nie wiadomo od czego zacząć.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro. :wink:

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

Nie wiem jak Ty to ogarniasz :lol2: :roll: :lol2:
Te dziczki jak już to z flamingami bym zostawił, czasem mogą się przydać.
Rydwany, cóż ccc :roll:
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Własnie zdjąłem upa do savagy i zapodałem dodatkowego pump wagona z ekstra ruchem :)
Wygląda lepiej :) Natomiast co do orków na dzikach, czasami będa musieli wylądowac w kombacie - to jednak niezłe uderzenie wbrew pozorom, zwłaszcza wsparte buffami małego waagh ;)
Dlatego na nich jednak flamingi. Nigdy więcej przegranych bitew przez chore rzuty na regenkach :mrgreen:

Jeszcze rozkminiam czy rydwany czy dodatkowe pajonki.. :mrgreen:

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

Dziki rozumiem, że też atakują z flejmingiem? Fluffy masz naprawdę finezyjne podejście do tej armii.

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Grasz tym raczej na defensywie, więc uważam że machinki są konieczne, zdecydowanie. Jeden odział pająków wywaliłbym całkowicie, drugi zmniejszył do 5, albo zmienił na wilki z spearem i tarczą. To masz jednego fasta i jednego kowboja na pająku, za to można wcisnąć już 2-3 maszyny i jest gites.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Po kolejnej grze testowej mała zmiana:

1 Goblin Great Shaman @ 575.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Arachnarok Spider @ [330.0] Pts
Cathweb Spidershrine

1 Goblin Big Boss @ 139.0 Pts
Spear; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Gigantic Spider @ [0.0] Pts

1 Goblin Big Boss @ 145.0 Pts
Battle Standard
Spider Banner [85.0]

1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]

1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh

1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]

1 Orc Big Boss @ 111.0 Pts
General; Light Armour
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Biting Blade [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
War Boar @ [0.0] Pts

38 Night Goblins @ 229.0 Pts
Netters; Shortbow; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50.0] Pts

20 Night Goblins @ 85.0 Pts
Spear; Shield
1 Fanatic @ [25.0] Pts

20 Night Goblins @ 85.0 Pts
Spear; Shield
1 Fanatic @ [25.0] Pts

10 Forest Goblin Spider Riders @ 140.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield

10 Forest Goblin Spider Riders @ 140.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield

5 Orc Boar Boyz @ 120.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts

1 Orc Boar Chariot @ 85.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Mangler Squig @ 65.0 Pts

1 Snotling Pump Wagon @ 70.0 Pts

1 Snotling Pump Wagon @ 70.0 Pts

Models in Army: 111
Total Army Cost: 2399.0

Stwierdziłęm że Savage Big'uns kosztują za dużo jak na to co oferują. Dlatego wróciła koncepcja 40 gobbo z łukami :mrgreen: Myslę że do moich zastosowań wystarczą, zwłaszcza ze wykosztowałem się na nettersów (i mam na nich jakby T4). Ze wzgledów oszczednościowych wylecial też orczy szaman - zreszta i tak miałbym problem żeby go gdzieś skitrać :mrgreen:
Za reszte punktów weszły dwa dodatkowe oddzialy nocnych gobbo jako przeszkadzajko-odginajka. Pumpy mają ekstra kość i +1 do S na impaktach.
Przynajmniej jest mnie mnogo i mam jeszcze bardziej rozrzucone punkty :mrgreen:
Ciekawe czy wystarczy żeby coś urwać, w sobotę turniej będzie mozna poteścić :)

katerek
Masakrator
Posty: 2976
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Skoro na pająku masz Loremastera to małych szamanów masz za dużo uważam, skoro i tak mogą mieć tylko sygnaturkę.
Ruby Ringa bym przerzucił na jakiegoś szamana a Gienka dozbroił w warda np:

1 Orc Big Boss @ 123.0 Pts
General; Shield
Armour of Fortune [35.0]
Biting Blade [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts

i nie bardzo rozumiem zamysł sieci na łucznikach skoro i tak jak coś w nich wpadnie to jest po nich czy mają T4 czy nie, ale to już jakaś tam kosmetyka.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

gdzie jeździ general? szamanów tyle żeby mieli chanel na 4+. wtedy ma sie wiecej dispela niz wróg powera.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
maciom
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: wro

Post autor: maciom »

ja bym 2x20 NG dał w jeden unit z 2 fanolami, dzięki temu masz fajny klocek do blokowania
czy jeśli mam przedmiot, który pozwala mi przerzucać każdego warda to, czy mogę też przerzucać ochronę magiczną?

Awatar użytkownika
Profi
Chuck Norris
Posty: 382
Lokalizacja: Worcław
Kontakt:

Post autor: Profi »

A gdzie główna siła uderzeniowa? Co walczy? DOBRZE walczy...

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

z flanki z przerzutem wszystkiego, ap, i psn na 5 wszystko dobrze bije. reszte składa słoneczko.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ruby Ringa bym przerzucił na jakiegoś szamana a Gienka dozbroił w warda np:
Mam punkty w herosach wykorzystane do ostatka :wink: nie mam za bardzo czego wyrzucac :)

Generał na dziku oczywiscie zasuwa w boarboyzach, brakowało mi w grach oddzialu z flamingami - takie cos jednak bardzo boli. Generał jest dodatkowo skonfigurowany do uganiania się za tym co boli mnie najbardziej - czyli eterykami i mocno opancerzonymi rzeczami. No i dodatkowy pocisk z flamingiem to tez jest to :)
A gdzie główna siła uderzeniowa? Co walczy? DOBRZE walczy...
A po co? Rzeczy dobrze "walczace" kosztują za dużo punktów :wink:

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

a nie boisz sie że szybciutko spadnie bez looka? spadnie z byle fireballa.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Hmm... Jak dla mnie rozpiska nie do końca cokolwiek sobą prezentuje. Nie jest ani klimatyczna, ani mocna. Oddział boar boyzów to po prostu prezent dla przeciwnika, super że mają flamingi, ale na co im to? Wpadają w Hydrę to ci ich składa do 0 ze swoich ataków i flamingów oraz obsługi, a ty jak się postarasz to możesz jeszcze nikogo nie zabić. Taka sama sytuacja jest abomką, drzewem (tylko tu jeszcze dostajesz k10 hitów z siłą4), a o gwardi wampirzej nie wspomnę. Fajnie, że masz pumpy, ale dużo lepiej sprawdzają się np. raz doom diver i raz katapulta, a takie pumpy schodzą od pestek. Oddział Savagy jest wręcz niezbędny, gdyż po tym jak coś zmęczysz z magi wchodzi w oddział i powiedzmy nawet z jedynych 40 ataków, czy chocby 30 rozkręca nieźle jakieś oddziały. Co do unitu Gobosów z poisonami to jak najbardziej, tylko, że dla mnie powinnien być powiększony do 60 typa. Różnica w pkt to 60 pkt więcej, ale w statystyce spora oddział potrafi zabijać w dwie tury 14 worriorów khorna itp, a i każdego potworka. bez problemu. Rzeczywiście ruby ring jest trochę niepotrzebny i to na kolesiu teoretycznie do walki. Szanuję twój styl gry, ale uważam, iż z tej armi da się wyciągnąć dużo lepsze rozpiski.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Marek15
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Marek15 »

60 gobosków nie przejdzie - to rozpiska EURO, czyli jeśli dobrze pamiętam max oddziału to 40 szt.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ta cała armia wygląda jak prezent dla przeciwnika, nie tylko boar boyzi :mrgreen:
BTW, nie wiedziałem że na Euro mozna wystawiać unity po 60 typa :wink:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

ale jest racja w tym że 5 W z I 2, nawet swojego flaminga nie wykorzysta...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ