Czy z oddziału skavenów który powstaje po czarze no.13 można zdobyć jakieś punkty?
Moim zdaniem tak, jako źródło zasad podnoszę strone 143, Victory Conditions. Punkty za sztandar też, zgodnie z zasadami sztandarów. Opis czaru nie objaśnia, że te skaveny są "free" albo "yield no victory points to enemy" ani nic w podobie.
Czekam na zaprzeczenie tej tezy (przez podanie odpowiedniego źródła zasad) lub na potwierdzenie przez osobę piastującą stanowisko na Świętej Liście Sędziowskiej.
pozdrawiam
Furion
The Dreaded 13th - Victory Points y/n?
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Dzięki! Temat na kłódkę.
kudłaty - Zgodnie z prośbą
kudłaty - Zgodnie z prośbą
jakby ktoś grał przeciwko VC to przypomnę, że każdy "nowo" wskrzeszony oddział (zombie / duchy - raise dead / wind of undeath) na stole to 50 VP, AB p. 38
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A