Pytanie o Rune of Challange
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Pytanie o Rune of Challange
Czy oddział który ma wymuszoną szarżę /lub ucieczke/ od RoC może dodatkowo zadeklarować szarże na dwa oddziały?
Jest.nie ma szarzy na dwa oddzialy
Chyba tak, ale nie jestem pewien.Czy oddział który ma wymuszoną szarżę /lub ucieczke/ od RoC może dodatkowo zadeklarować szarże na dwa oddziały?
Mam inne pytanie...
Dostaje Challengem, kiedy deklaruje szarżę oddziałem?
Czy mogę wcześniej zaszarżować 3x5 psów i uniemożliwić ją, czy jest to pierwsza deklarowana szarża?
Czy jak heros z challengem jest w oddziale, nie widzę go, ale widzę oddział, to czy mozna na mnie użyć rune of challenge?
Czy Kroxigory, widzące herosa z rune of challenge, przed którymi stoją skinki muszą szarżować (i korzystać z zasady przebiegania przez skinki)?
Dostaje Challengem, kiedy deklaruje szarżę oddziałem?
Czy mogę wcześniej zaszarżować 3x5 psów i uniemożliwić ją, czy jest to pierwsza deklarowana szarża?
Czy jak heros z challengem jest w oddziale, nie widzę go, ale widzę oddział, to czy mozna na mnie użyć rune of challenge?
Czy Kroxigory, widzące herosa z rune of challenge, przed którymi stoją skinki muszą szarżować (i korzystać z zasady przebiegania przez skinki)?
1)ten run dziala tak ze musisz zadeklarowac szarze albo robisz fleetrikk pisze:Mam inne pytanie...
Dostaje Challengem, kiedy deklaruje szarżę oddziałem?
Czy mogę wcześniej zaszarżować 3x5 psów i uniemożliwić ją, czy jest to pierwsza deklarowana szarża?
Czy jak heros z challengem jest w oddziale, nie widzę go, ale widzę oddział, to czy mozna na mnie użyć rune of challenge?
Czy Kroxigory, widzące herosa z rune of challenge, przed którymi stoją skinki muszą szarżować (i korzystać z zasady przebiegania przez skinki)?
2)mozesz zaszarzowac innymi oddzialami na ten gdzie jest RoCh...zasady szarzy kilku oddzialow na jeden wroga sa w podreczniku opisane
3)widzisz oddzial-szarza mozliwa-> patrz pkt 1
4)jasne...musisz spelniac wymogi legalnosci szarzy
Pierwsze 2 kwestie, ok
3) Dwarf AB
"The unit must either declare a charge against the rune user (AND the unit he is with)". To jest jedyne, co nie pasuje do twojej teorii quas
4) Dwarf AB
"must be able to charge using the NORMAL rules"
Co to, w tym przypadku są normal rules? Bo przebieranie przez skinki to jest w sumie special rule. Z drugiej strony może chodzić o zwykłą szarżę, jaką wykonuje się dobrowolnie, a ja po prostu szukam dziury w całym..;]
Nie twierdze, że nie masz racji. Po prostu mam jeszcze wątpliwości ;]
3) Dwarf AB
"The unit must either declare a charge against the rune user (AND the unit he is with)". To jest jedyne, co nie pasuje do twojej teorii quas
4) Dwarf AB
"must be able to charge using the NORMAL rules"
Co to, w tym przypadku są normal rules? Bo przebieranie przez skinki to jest w sumie special rule. Z drugiej strony może chodzić o zwykłą szarżę, jaką wykonuje się dobrowolnie, a ja po prostu szukam dziury w całym..;]
Nie twierdze, że nie masz racji. Po prostu mam jeszcze wątpliwości ;]