Krasnoludzkie armie na ETC 2011
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Krasnoludzkie armie na ETC 2011
Temat przeniesiony do działu rozpisek turniejowych.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2011, o 09:54 przez Danrakh, łącznie zmieniany 3 razy.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
włochy maja cholernie nietypową rozpiskę. Ciekaw jestem jak to sie sprawdza ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
dokladnie na to samo zwrocilem uwage.
w sumie "na papierze" wyglada calkiem sympatycznie.
tez jestem ciekawy jak sie sprawdza.
ma ktos moze wyniki bitew tego gracza z wloch?
w sumie "na papierze" wyglada calkiem sympatycznie.
tez jestem ciekawy jak sie sprawdza.
ma ktos moze wyniki bitew tego gracza z wloch?
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
sprawdza się fajnie, grałem podobnym czymś na 2k...Morsereg pisze:dokladnie na to samo zwrocilem uwage.
w sumie "na papierze" wyglada calkiem sympatycznie.
tez jestem ciekawy jak sie sprawdza.
z minusów, potrzebny byłby jeszcze jeden klocek do bicia, przez co zmniejszają się górnicy... dodatkowo na 2k grałem bez kowadła, a górnicy bez kowadła, lubią być celem w turze przeciwnika...
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Mi się rozpa włoska podoba jedyne co bym zmienił w niej to niepłonący Cannon na organki i uodpornić na ogień kowadło

wbrew pozorom cannony tez sie przydaja w tej edycji
czy to na jednostki unique (dzwony/manglery)/monstery/warmaszyny. tak wiec imho warto miec dwa cannony. pierwszym nie zawsze sie trafi.
a same organki sa gorsze od klopy; trafiaja max 10 (a nie 15/21 jak katapulta), maja tylko 3W i do tego nie mozna ich orunowac.
wiec jak dla mnie posiadanie 2xklopa + 2xcannon jest lepszym wyjsciem niz 2xklopa+cannon z burningiem+organki.
tym bardziej, ze strzelania nie mamy slabego.
czy to kusznicy czy thunderersi swietnie sie sprawdzaja w roli 'organek'.
wiec wedlug mnie eRki to mozna spokojnie ominac. i wystawic co innego.
i jeszcze jedno: wbrew pozorom, armaty calkiem niezle strzelaja z grapeshota. czyli strzal pseudo organkowy (na jakies fasty/gorge/wraithy/czy inne fasto badziewie). wiec kolejnym plusem armaty jest jej uniwersalnosc.
ale jak to juz pare razy tutaj powiedzialem. wiekszosc to sa tylko moje opinie.

czy to na jednostki unique (dzwony/manglery)/monstery/warmaszyny. tak wiec imho warto miec dwa cannony. pierwszym nie zawsze sie trafi.
a same organki sa gorsze od klopy; trafiaja max 10 (a nie 15/21 jak katapulta), maja tylko 3W i do tego nie mozna ich orunowac.
wiec jak dla mnie posiadanie 2xklopa + 2xcannon jest lepszym wyjsciem niz 2xklopa+cannon z burningiem+organki.
tym bardziej, ze strzelania nie mamy slabego.
czy to kusznicy czy thunderersi swietnie sie sprawdzaja w roli 'organek'.
wiec wedlug mnie eRki to mozna spokojnie ominac. i wystawic co innego.
i jeszcze jedno: wbrew pozorom, armaty calkiem niezle strzelaja z grapeshota. czyli strzal pseudo organkowy (na jakies fasty/gorge/wraithy/czy inne fasto badziewie). wiec kolejnym plusem armaty jest jej uniwersalnosc.
ale jak to juz pare razy tutaj powiedzialem. wiekszosc to sa tylko moje opinie.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Moim zdaniem Organy>10 thundów. Są tańsze, mają siłę 5, Armour piercing, autohity, ten sam zasięg. Dla mnie wybór jest oczywisty.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
polecam wziąć pod uwagę inne rzeczy:cahir pisze:Moim zdaniem Organy>10 thundów. Są tańsze, mają siłę 5, Armour piercing, autohity, ten sam zasięg. Dla mnie wybór jest oczywisty.
- z thundów możesz zrobić odginaczkę
- przeciwnik 2x się zastanowi czy szarżować na oddział 20thundów, którzy mają s4 i AP oraz +1To Hit - czyli S&S na 4...
- są w corach
natomiast patrząc na organki:
- odginaczki nie zrobisz
- przeciwnik chce, pragnie i modli się by móc zaszarżować coś co wali autohitami

- nie są w corach ;P
kwestia stylu gry, ja na razie skłaniam się ku organom, jednak ostatnio zacząłem doceniać plusy thundów
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
Tylko, że Thundzi raczej się nie nadają do CC... a 20 gołych to już koszt 280pkt, które inwestujemy w eugeniczkę.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
ale thundzi nie wyleca w powietrze po wyrzuceniu 1.
do tego moga zrobic s&s
z drugiej strony nie strzela po reformie i po prawdzie sa skierowani w jedna strone przez wiekszosc czasu. organki zas strzelaja dookola.
wynik 10 na ilosc hitow jest dosc rzadki.
najwiecej bedzie strzalow 6-8.
czyli mniej wiecej tyle samo bedzie trafien od 10 thunderersow. a w sumie kosztuja tylko 20 pkt wiecej niz organki.
wszystko zalezy od aktualnych zapotrzebowan oraz od stylu gry.
do tego moga zrobic s&s

z drugiej strony nie strzela po reformie i po prawdzie sa skierowani w jedna strone przez wiekszosc czasu. organki zas strzelaja dookola.
wynik 10 na ilosc hitow jest dosc rzadki.
najwiecej bedzie strzalow 6-8.
czyli mniej wiecej tyle samo bedzie trafien od 10 thunderersow. a w sumie kosztuja tylko 20 pkt wiecej niz organki.
wszystko zalezy od aktualnych zapotrzebowan oraz od stylu gry.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Słabo rzucanie na hita. Akurat tutaj moja kostka mnie nigdy nie zawodzi i najpierw jest 6, a potem zwykle 8 albo 10.
Wykopwyaczki nie mają szans, a to jest na nie najlepsze rozwiązanie.
Organy mi chyba tylko raz wybuchły, z tego co pamiętam.

Organy mi chyba tylko raz wybuchły, z tego co pamiętam.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Tak ale czy idzie ktoś do ciebie w takiej formacji(poza myszami), że klopa zahaczy więcej niż 10 modeli ? Mi się to jeszcze nie zdarzyło chyba, że grałem na jakieś "warzywko" a trochę lokali i masterów zagrałema same organki sa gorsze od klopy; trafiaja max 10 (a nie 15/21 jak katapulta),


organy zawsze miały tylu zwolenników co przeciwników. Każdy gra jak mu wygodnie i pod swoją rozpę i u każdego opcja jest skuteczna więc po co się kłócić.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Hmm, z tego co widuję to raczej wszyscy ustawiają po 5 modeli w szeregu. Woch, HE, Breta w lancy. Przykładów jest sporo. Czasem 7. Wtedy najlepiej klopą to zdjąć.
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
To niewiele widziałeścahir pisze:Hmm, z tego co widuję to raczej wszyscy ustawiają po 5 modeli w szeregu. Woch, HE, Breta w lancy. Przykładów jest sporo. Czasem 7. Wtedy najlepiej klopą to zdjąć.

Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
u mnie nie zobaczysz nic tak ustawione, nawet 30 LB czy hamów mam w hordzie. I praktycznie każdy tak ma. w 7 edycji owszem po 5 czy 6 ale 8 edycja jest mocno "hordowa"
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
To w Łodzi chyba rzeczywiście inaczej gramy o_0
"Jeździec patrzy na nią. Ciri widzi błysk oczu w szparze wielkiego hełmu, ozdobionego skrzydłami drapieżnego ptaka. Widzi odblask pożaru na szerokiej klindze miecza trzymanego w nisko opuszczonej dłoni."
witamy 8 edycja ;]
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed