Jak Waszym zdaniem prezentuje się ten system? Może potraficie polecić jakąś podobną grę, jednak ciekawszą? Nie chcemy też kupić gry po to, żeby zaraz rzucić ją w kąt

wg mnie Runewars jest biedne... kupa kasy i mało osób do grania, w tej kasie kupicie 2 genialne gry na większą liczbę osób.Rasti pisze:Wraz z kumplem mamy ochotę na jakąś planszówkę strategiczną. Dzisiaj grając w WFB widziałem jak ktoś tam pykał sobie w grę zwaną Runewar. Wizualnie prezentowało się zachęcająco. Poszperałem po necie i natchnąłem się na ową planszówkę. Za niecałe 300zł mamy od groma wszystkiego w komplecie. Jednak w planszówkach jestem kompletnie zielony, więc mam do Was pytanie.
Jak Waszym zdaniem prezentuje się ten system? Może potraficie polecić jakąś podobną grę, jednak ciekawszą? Nie chcemy też kupić gry po to, żeby zaraz rzucić ją w kąt
SmallWorld Undreground!! zdecydowanie polecam jeśli masz takie wymagania: super oprawa graficzna, fajna mechanika i genialnie wykonana giera dla 2-5 osób, jest prosta, ale przez to wymaga kombinowania danymi rasami co jest właśnie fajne, bo proste zasady wymuszają myślenieRasti pisze:Interesuje nas coś bardziej jak taktyka+ekonomia. Aby to rozwijać jakąś nację, zajmować mapkę itp. Ofc bez jakiś monotonnych możliwości. Może jakieś zadania, nawet i rozbudowane rozwijanie itp. Powiedźmy - że chcemy dużo pierdół. Jakąś ładną mapę, dużo możliwości, dużo myślenia. Nie szukamy też jakiegoś prostego systemu. No i jakieś klimaty fantasy - smoki, zombie itp mile widziane. Średniowieczne też były by dobre. Dlatego na pierwszy rzut oka runewar wygląda dla nas zajebiście soczysto. Jednak interesuje nas to, czy jest dobrze rozbudowana i z możliwościami(no i nie monotonna).
jeszcze możecie zagrać z kolesiami od Runewarsa i zobaczyć czy się Wam podoba przed zakupem, to, ze mi sie nie podoba, nie znaczy, że Wam sie nie będzie podobaćRasti pisze:SmallWorld Underground jakoś do Nas nie trafia.