Kalulator trafień WFB na Android-a

Dyskusje na dowolne tematy, niekoniecznie związane z tematyką forum. To tutaj można poćwiczyć prawy shiftowy.

Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo

ODPOWIEDZ
chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Kalulator trafień WFB na Android-a

Post autor: chelcho »

Napisałem kalkulator trafień WFB na Androida.
Zmienia się kilka współczynników, naciska "Calculate" i dostajemy info jak nasza jednostka powinna się spisywać w starciu, tzn. ile średnio zdejmiemy wrogich modeli.
Obecnie uwzględnia w kalkulacji:
- Number of Hits
- Hits on
- Strength
- Toughness
- Armour Save
- Ward Save
- Armour Piercing
- Killing Blow
- Poison
- Misses hits re-roll (eg. Hatred)
- Misses wounds re-roll
Jest do pobrania tu: https://docs.google.com/leaf?id=0B1zYcL ... MjM2&hl=pl
Opis instalacja aplikacji apk na Anroidzie: http://android-forum.pl/viewtopic.php?t=40

Proszę o jakiś odzew.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2011, o 13:07 przez chelcho, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

prosi robia takie rzeczy w pamieci szybciej niz android ;) :mrgreen:

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Spoko - fajne.
Astro niepotrzebne - wystarczy sobie na Androida na maila wysłać z kompa stacjonarnego, albo w ogóle stąd ściągnąć (kto ma smartphone'a bez netu).

Przyda się pewnie - głównie uwzględnienie Poisona i KB, które trochę utrudniają liczenie w pamięci.

DZIĘKI!
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Dodałem "Misses wounds re-roll"
Dodatkowo w linku do ściągnięcia jest też kod algorytmu. Jak by ktoś kumaty sprawdził czy jest to OK byłbym wdzięczny.

Awatar użytkownika
wru
Chuck Norris
Posty: 651
Lokalizacja: "Kieł" Kielce

Post autor: wru »

I tak się zabija magię tej gry. Niedługo zamiast graczy przy stołach będą siedzieć komputery.
Come crawling faster, obey your Master...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

taaaa, mam podobne zdanie , takie narzędzie dla powergamerów
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Murmandamus pisze:taaaa, mam podobne zdanie , takie narzędzie dla powergamerów
Jak kolega wcześniej napisał to powergamerzy takie rzeczy liczą w pamięci
To jest raczej dla tych, którzy chcą widzieć czy ich oddział ma szansę coś zrobić innemu. Przecież ostatecznie o wszystkim decyduje rzut kostką.
Z ostatniego turnieju: krasnoludy nie mogły się przebić przez 4 tury strzelając z działa do mojego stegadona: cały czas jedynki. W innej bitwie rzut 6,6,5 czyli 17 hitów abomki dobił mojego stegadona. Obie sytuacje były bardzo nieprawdopodobne, ale się zdarzyły

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

A mógłbyś zrobić coś takiego jeszcze na symbiana? Chętnie bym zobaczył toto w akcji :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

chelcho pisze:
Murmandamus pisze:taaaa, mam podobne zdanie , takie narzędzie dla powergamerów
Jak kolega wcześniej napisał to powergamerzy takie rzeczy liczą w pamięci
To jest raczej dla tych, którzy chcą widzieć czy ich oddział ma szansę coś zrobić innemu. Przecież ostatecznie o wszystkim decyduje rzut kostką.
Z ostatniego turnieju: krasnoludy nie mogły się przebić przez 4 tury strzelając z działa do mojego stegadona: cały czas jedynki. W innej bitwie rzut 6,6,5 czyli 17 hitów abomki dobił mojego stegadona. Obie sytuacje były bardzo nieprawdopodobne, ale się zdarzyły
Tylko, że o tych zdarzeniach mniej prawdopodobnych twój kalkulator nic ci nie podpowie. Podaje ci wynik blisko średniej, a rozkład wszystkich możliwych zdarzeń jest nieznany.

chelcho
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: chelcho »

Tylko, że o tych zdarzeniach mniej prawdopodobnych twój kalkulator nic ci nie podpowie. Podaje ci wynik blisko średniej, a rozkład wszystkich możliwych zdarzeń jest nieznany
Zgadza się i taki był zamiar. Może kiedyś napiszę aplikację rysującą wykres z rozkładem prawdopodobieństwa :)
Karli pisze:A mógłbyś zrobić coś takiego jeszcze na symbiana? Chętnie bym zobaczył toto w akcji :)
Symbiana niestety nie znam, ale kod algorytmu liczącego jest w linku z plikiem do pobrania

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

chelcho pisze: Jak kolega wcześniej napisał to powergamerzy takie rzeczy liczą w pamięci
Bardzo dobre ćwiczenie umysłowe. Ja zawsze liczę dla jednego ataku, zazwyczaj starczy, żeby oszacować. Np. ghul z WS 10 kontra witch elfka: z ghula 1/6 + (1/2)^2 ataku rani (czyli 5/12), z witch elfki 1/6 + 1/3 * 1/3, (5/18) potem tylko suma ataków i kolejność bicia.

Potem się już dość automatyczne robi, czy szarża 20 WE na 30 Ghuli ma sens.

Awatar użytkownika
Thain
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Thain »

Barbarossa pisze:
chelcho pisze: Jak kolega wcześniej napisał to powergamerzy takie rzeczy liczą w pamięci
Bardzo dobre ćwiczenie umysłowe. Ja zawsze liczę dla jednego ataku, zazwyczaj starczy, żeby oszacować. Np. ghul z WS 10 kontra witch elfka: z ghula 1/6 + (1/2)^2 ataku rani (czyli 5/12), z witch elfki 1/6 + 1/3 * 1/3, (5/18) potem tylko suma ataków i kolejność bicia.

Potem się już dość automatyczne robi, czy szarża 20 WE na 30 Ghuli ma sens.
Nie ma hate na nietrafione i poisonów przy nietrafionych. Chyba, że to druga tura walki 8)

ODPOWIEDZ