Witam, po pierwsze chciałbym się przywitać bo to mój pierwszy post tutaj Tak więc - witam wszem i wobec.
Jestem dość zielony jeśli chodzi o Imperium, grałem kiedyś inną armią ale to były czasy 6 edycji, teraz się trochę pozmieniało i mam nadzieję że pomożecie mi poskładać coś sensownego na te jakże urocze 1000 punktów.
Oto moja propozycja:
Lords&Heroes:
1 Arch Lector of Sigmar- 156.0 Pts
General; Great Weapon; Armour of Meteoric Iron
1 Battle Wizard - 150.0 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll ; Ruby Ring of Ruin
Core:
24 Swordsmen - 234.0 Pts
Standard; Musician; Duellist
5 Detachment - Halberdiers - [25.0] Pts
5 Detachment - Handgunners - [40.0] Pts
10 Handgunners @ 80.0 Pts
5 Knightly Orders @ 115.0 Pts
Great Weapon
Special:
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 1000.0
Zastanawiam się głównie nad bohaterami, bo kompletnie nie wiem co teraz warto brać a czego nie, szczególnie że rozpisek na 1k jest bardzo mało. Jestem też ograniczony figurkami więc wolałbym zachować trzon armii(kloc swordmenów, strzelcy, rycerze, działko), zmieniając ewentualnie bohaterów lub coś w tym stylu. Z góry dzięki za wszystkie rady i sugestie
Empire 1000
zapraszamy na forum imperialne - tam masz wszystko co niezbędne do stworzenia armii imperium, pomożemy napewno.
z pierwszych uwag - kusznicy>hangunnersi, halabardnicy>swordsmeni na takie punkty, no i zamiast pistolierów dałbym kolejny moździerz, brak bsb to spory minus w tej rozpie.
swordsmenów zazwyczaj używa się w formacji opartej na steadfaście do blokowania niewygodnych jednostek przeciwnika, jeżeli będziesz grał na swordach to potrzebujesz dodatkowej jednostki liniowej, która będzie klepac. kawaleria z dwurakami nie spełni tej roli, gdyż przy ataku z flanki bądź od tyłu nie zdejmiesz przeciwnikowi plusów za rzędy. no i jakoś mało tych swordów - w steadfaście 30-35, w hordzie 40 to standard dla każdej jednostki imperialnej - oprócz gsów i flagusi.